Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@10:24:01 GMT

راضی کردن و اقناع مردم در طرح اصلاح اقتصادی ضروری است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۱۵۱

راضی کردن و اقناع مردم در طرح اصلاح اقتصادی ضروری است

به گزارش خبرنگار ایرنا مهدی رمضانی روز دوشنبه در نشست تخصصی مسوولان بیسج دانشجویی کردستان اظهار داشت: پرداختن به این موضوع در قالب برنامه‌های میزگرد محور  ممکن است خارج از حوصله مخاطب باشد و باید از طریق ویدئوهای کوتاه یا موشن گرافی هم در کنار دیگر برنامه‌های تخصصی به آن پرداخته شود.

وی ضمن درخواست از دانشجویان برای حضور در شبکه استانی کردستان افزود: دانشجویان در زمینه جهاد تبیین باید فعال عمل کنند و روشنگری در جامعه اهمیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رمضانی یادآور شد: در این برهه تاریخی باید تصمیمات سخت برای اعتلا و پیشرفت کشور بگیریم و نشان دهیم که دین اسلام توانایی و ایده حکومت دارد.

وی با بیان اینکه وقت عمل کردن است و زمانی برای حرف زدن نمانده است اضافه کرد: اجرای طرح اصلاح اقتصادی و جراحی در اقتصاد کشور در سال اول دولت نشانه انقلابی بودن آن است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با اشاره به اینکه سیاسی نگاه کردن به طرحها و امور اجرایی، آفتی در کشور ما است ادامه داد: اکنون منافع و منفعت ملی مطرح است و طرح مصوب مجلس توسط دولت در حال اجرا است که باید همه از آن حمایت کنند.

سرپرست فرمانداری سنندج نیز در این نشست گفت: یکی از آرزوها و آرمان های نظام جمهوری اسلامی برقراری عدالت اجتماعی بود اما هنوز به آن آرمان دست نیافتیم.

حسن عکسری با بیان اینکه اجرای طرح اصلاح اقتصادی هم در راستای برقراری عدالت اجتماعی است افزود: زالوصفتانی که نگذاشتند عدالت اجتماعی برقرار شوند پیشقدم شدند تا مانع اجرای این طرح شوند.

وی با بیان اینکه دانشجویان در راستای جهاد تبیین دانشجویان روشنگری کنند اضافه کرد: اجرای این طرح باید همراه با فرهنگسازی در میان مردم باشد.

سرپرست فرمانداری سنندج یادآور شد: بسیجیان سه ماه در کنار جهاد کشاورزی هستند و بویژه در حوزه نظارت کمک می‌کنند.

 مدیرکل جهادکشاورزی کردستان هم گفت: هیچ کمبودی در زمینه کالاها نداریم و اکنون یک هزار و ۲۰۰ تُن گوشت مرغ و یک هزار و ۸۰۰ تُن برنج در انبارهای استان موجود است.

 پیمان اسکنداری افزود: شاید در حوزه نظام توزیع نتوانیم با سرعت لازم عمل کنیم اما هیچ مشکلی در تامین کالاهای ضروری نخواهیم داشت.

برچسب‌ها کردستان اقتصادی سنندج استانداری کردستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان اقتصادی سنندج کردستان اقتصادی سنندج استانداری کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۱۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

شما شهروندان عزیز در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی پزشکی ارجاع داده شد.

 

دغدغه های روز/

طرح رتبه بندی برخی از معلمان بازنشسته چه زمانی اجرا می‌شود؟

معلمان بازنشسته در انتظار اجرای طرح رتبه بندی

معلمان بازنشسته همچنان در پیچ و خم دریافت پاداش و اجرای طرح رتبه بندی

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد تاخیر در اجرای رتبه بندی معلم های بازنشسته، در لینک زیر مشاهده کنید.

احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته اصلاح شد + فیلم

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ اصلاح شد.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • بنیه اقتصادی با تولید اصلاح می‌شود
  • رفع مشکلات اقتصادی بدون مشارکت مردم ممکن نیست
  • اصلاح قیمت مواد اولیه برای تولید خودرو امری ضروری است/ افزایش 40 درصدی اعلام نیاز سایپا به ورق خودرو در راستای افزایش تولید خودرو در سال جاری
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • مصرف بهینه آب در استان بوشهر ضروری است
  • تعیین تکلیف پرونده‌های محکومین به قصاص در کردستان ضروری است
  • اصلاح احکام رتبه بندی ۱۰۰ معلم بازنشسته سال‌های ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲
  • استفاده از دانش بنیان‌ها در توسعه کشاورزی ضروری است
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • پیگیری و اجرای پروژه‌ها بر اساس زمان‌بندی در اولویت مدیران باشد