Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@07:05:23 GMT

مشکل توزیع روغن تا ساعات پایانی امشب برطرف می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۱۵۶

مشکل توزیع روغن تا ساعات پایانی امشب برطرف می‌شود

«محمد قربانی» روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بازار عمده‌فروشی در گفت‌وگویی تلویزیونی درباره وضعیت عرضه کالاهای اساسی و چالش‌های توزیع، افزود: اکنون روزانه ۳ هزار تن روغن خوراکی در کشور توزیع می‌شود، بنابراین کمبودی در تولید نداریم؛ بلکه بخشی از مشکل مربوط به شبکه توزیع است.

احتکار روغن در اکثر استان‌ها؛ علت اختلال در بازار

معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: بر اساس گزارش واحد نظارت و بازرسی وزارت جهاد کشاورزی، اکنون با مشکل احتکار در بسیاری از استان‌های کشور روبرو هستیم، به‌طوری‌که در یکی از استان‌ها  ۶۳۱ تن روغن مایع احتکار شده بود، اما علل احتکار را نمی‌توانیم اعلام کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: بخش عمده روغن‌های احتکار شده دارای قیمت‌های قبل از نرخ‌گذاری جدید بودند؛ با توجه به مصوبه اخیر ابلاغی که روغن‌های قبلی  با قیمت‌های جدید عرضه شود دیگر احتکار نمی‌تواند موضوعیت داشته باشد، مگر اینکه برخی قصد اختلال در بازار را داشته باشند.

قربانی ادامه داد: با توجه به قولی که شبکه توزیع داده، قرار است تا ساعات پایانی امشب مشکل توزیع روغن در کشور برطرف شود.

معاون وزیر جهاد کشاورزی گفت: در صورتی که مردم نیاز فوری به روغن خوراکی ندارند با تاخیر خرید انجام دهند تا روغن توسط شبکه توزیع وارد تمامی فروشگاه‌ها شود.

تعلل شبکه توزیع، علت نبود تخم‌مرغ در برخی فروشگاه‌ها 

وی درباره عرضه تخم‌مرغ نیز بیان کرد: پیش از این نیز اعلام کردیم که در شبکه توزیع یک اختلالی ایجاد شده، اما با همکاری اتحادیه مرغ تخم‌گذار این مشکل رفع شد و در حال توزیع تخم‌مرغ در تمامی فروشگاه‌های کشور هستیم.

قربانی افزود: طبق گفته اتحادیه مرغ تخم‌گذار و بررسی میدانی وزارت جهاد کشاورزی نشان می‌دهد که با  مازاد تخم‌مرغ روبرو هستیم و با رفع ایجاد اختلال در شبکه توزیع مشکل کمبود و نبود این محصول در برخی فروشگاه‌ها نیز برطرف می‌شود.

قربانی گفت: امیدواریم عرضه فراوان این محصول در سطح بازار بلافاصله در سطح خرده‌فروشی‌ها اثر خود را نشان دهد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی دفتر امور طیور سید جواد ساداتی نژاد روغن خوراکی تخم مرغ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد روغن خوراکی تخم مرغ وزارت جهاد کشاورزی شبکه توزیع فروشگاه ها تخم مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد

ایسنا/کرمان دادستان ماهان کرمان از کشف و پلمب یک گارگاه تولید مواد مخدر صنعتی(شیشه) در این شهر خبر داد و گفت: در این رابطه دو متهم بازداشت شده‌اند.

سینا بنی اسد امرو هفتم اردیبهشت ماه در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: پس از انجام یکسری اقدامات فنی و اطلاعاتی مشخص شد یک شبکه توزیع مواد مخدر صنعتی به سرکردگی یک زن و شوهر اقدام به تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی از نوع شیشه می‌نمایند.

وی افزود: بلافاصله دستورات قضایی لازم برای دستگیری اعضای این باند صادر و سرانجام در یک عملیات هماهنگ، نیروهای پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان پس از اخذ دستورات قضایی با ورود به کارگاه تولید مواد مخدر صنعتی در حاشیه شهر ماهان، موفق به کشف و ضبط بیش از کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر شامل شیشه، هروئین و بیش از ۵۰ کیلوگرم پیش سازهای موادمخدر صنعتی ازسوداگران مرگ شدند.

بنی اسد ارزش ریالی مواد مخدر کشف شده در این عملیات را بیش از ۷۰ میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: در این رابطه یک واحد منزل مسکونی پلمب و دو متهم بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند که شناسایی شده،اند صادر شده است.

دادستان ماهان با اشاره به اینکه طبق ماده هشت قانون مبارزه با مواد مخدر مجازات‌های سنگینی در انتظار سوداگران مرگ وجود دارد،گفت: عزم دستگاه قضایی در برخورد با سوداگران مرگ مرتبط با مواد مخدر جدی است  و به تولیدکنندگان و فروشندگان مواد مخدر هشدار می‌دهیم که هیچ گونه اغماضی در برخورد با این جرائم وجود ندارد.

 وی افزود: با همکاری مردم و سایر نهادهای مسئول، تلاش برای پاکسازی جامعه از آلودگی مواد مخدر دوچندان خواهد شد و از تمامی شهروندان می‌خواهیم که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، بدون تردید موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • انواع روغن‌های گیاهی؛ گنجینه ای از خواص و کاربردها
  • آغاز توزیع تخم نوغان در شهرستان شفت
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی وارداتی تنظیم بازاری در قزوین
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • پیش‌بینی برداشت ۶۰۰۰ تن کلزا در مزارع لرستان
  • «هفت» نیامده رفت!
  • متلاشی شدن شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان
  • شبکه تولید و توزیع مواد مخدر صنعتی در ماهان متلاشی شد