Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-01@23:40:18 GMT

1000 محصول ايراني در چهارمين نمايشگاه اسباب بازي

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۳۵۸

خبرگزاری آریا-چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از 120 تولیدکننده و با معرفی بیش از 1000 محصول ایرانی، امروز 26 اردیبهشت افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی" با هدف معرفی ظرفیت ها، نمایش توانمندی‌ها و آخرین دستاورد‌های تولیدکنندگان اسباب بازی کشور و در راستای حمایت از تولیدکنندگان داخلی و رونق کسب و کار برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 کامبیز آقایی با بیان اینکه این نمایشگاه نقطه تلاقی تولیدکنندگان و مصرف کنندگان کالا و خدمات است، گفت: این نمایشگاه در چند سال اخیر که مزین به شعار کلیدی حمایت از تولید ملی بوده، بر آن است تا با خلق فرصت ها، ثمره سرمایه گذاری و حاصل تفکر و فرهنگ ایرانی را به بهترین نقش ممکن به مصرف کننده معرفی نماید.
 مدیر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی افزود: در این دوره از نمایشگاه که محصولات خارجی جایگاهی در آن نخواهند داشت، تولیدکنندگان ایرانی محصولات با کیفیت خود که منطبق با فرهنگ ایرانی و تحت نظارت شورای نظارت بر اسباب بازی است را در معرض دید مصرف کنندگان قرار خواهند داد.
 وی گفت: شعار این دوره با عنوان" با کیفیت بازی کنیم" انتخاب شده و نشان از عزم تولیدکنندگان ایرانی به تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازار‌های بین المللی است.
 آقائی گفت: از ویژگی‌های این دوره از نمایشگاه می‌توان به حضور اکثر تولیدکنندگان برتر، سطح کیفی محصولات ارائه شده، ایجاد فضای گفتگو میان تولیدکنندگان و فعالان این صنعت در فضای نمایشگاه، اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و آموزشی برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد.
 وی افزود: با توجه به همه گیری ویروس کرونا در دو سال گذشته و تاثیرات مخرب آن بر اقتصاد جوامع، برگزاری این نمایشگاه در این شرایط موجود و حضور دوباره تولیدکننده، مصرف کننده و دست اندرکاران بخش‌های مختلف در کنار هم، شاهد جهش تولید در این صنعت مهم باشیم.
 مدیر چهارمین نمایشگاه اسباب بازی با اشاره به اهمیت اسباب‌بازی در انتقال فرهنگ به کودکان، بر لزوم حمایت از این صنعت با برگزاری این رویداد‌ها تاکید کرد و گفت: بخش مهمی از آینده کودکان، علائق و شخصیت، ریشه در بازی‌های دوران کودکی دارد؛ بنابراین انتخاب نوع بازی و اسباب‌بازی از جنبه فرهنگی بسیار حائز اهمیت است. اسباب‌بازی‌ها عامل انتقال فرهنگ هستند و هر فرهنگی خاستگاه خود را دارد که خوشبختانه در چند سال اخیر در کشور با ورود سرمایه گذاران خلاق و تولید محصولات با کیفیت شاهد استقبال عمومی و همچنین صادرات اسباب بازی ایرانی به بازار‌های جهانی نیز هستیم.
 آقائی در ادامه افزود: بی شک در این برهه کنونی تولیدکنندگان افسران خط مقدم جبهه اقتصادی هستند و این نمایشگاه به عنوان جایگاه و آیینه خوش‌نمای موفقیت‌های بزرگ صنعت اسباب‌بازی کشور تلاش خواهند کرد تا توانمندی‌ها و ظرفیت‌های تولیدی و خدماتی در این صنعت را در بالاترین سطح به مخاطبان معرفی کند.
 چهارمین نمایشگاه اسباب بازی و سرگرمی، با حضور بیش از 120 تولیدکننده و با معرفی بیش از 1000 محصول ایرانی، از 26 تا 30 اردیبهشت 1401 از ساعت 10 صبح تا 9 شب، پذیرای علاقمندان، دست اندرکاران و خانواده‌های محترم، در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، واقع در خیابان حجاب تهران خواهد بود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اسباب بازی چهارمین نمایشگاه اسباب بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۳۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب

میرشمس‌الدین فلاح هاشمی مدیرعامل نشر صاد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما  افزود؛ چهار سال از آغاز به فعالیت خودنویس می‌گذرد که سرانجام به نشر صاد رسید. در این دوره مسیر را با هدف کشف و پرورش استعداد ادامه می‌دهیم و سعی مان بر این است تا از نویسندگانی که استعداد دارند، اما جرأت انتشار ندارند و یا از شرایط انتشار اثر برخورد نیستند، ادامه می‌دهیم.

فلاح هاشمی گفت: موضوع دوره چهارم خودنویس عزت ملی و در بخش ویژه موضوع زنان تاریخ ایران را مدنظر قرار دادیم. مدیر عامل نشر صاد همچنین از ۳۵ اثر جدید انتشاراتشان در نمایشگاه سی‌وپنجمین خبر داد و افزود: از بین این اثار ۳۰ اثر مربوط به داستان و رمان و ۵ اثر پژوهشی است.

وی گفت: ۱۸ اثر از آثار داستان و رمان برای نوقلمان جشنواره «خودنویس» است.

جشنواره خودنویس بمنظور کشف استعداد‌های جوان و نوقلمان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هزار و ۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • ۱۵۰۰ قلم محصول فناورانه در نمایشگاه «ایران اکسپو» ارائه شد
  • عرضه ۱۵۰۰ محصول فناورانه دانش بنیان در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • فرش قرمز خراسان شمالی برای سرمایه گذاری
  • گسترش بازار صادراتی دانش بنیان‌های ایرانی در ۱۶ کشور دنیا
  • نیاز تولیدکنندگان به حمایت های عملی
  • برگزاری اختتامیه چهارمین دوره جشنواره خودنویس در نمایشگاه کتاب
  • کارگاه آموزشی مامان مربی؛ محصول جدید تلوبیون برای مادران ایرانی
  • ۵ محصول زنجیره ارزش راهبردی استان کرمان در نمایشگاه تهران
  • پایان چهارمین نمایشگاه دستاورد‌های وقف