Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@23:41:16 GMT

(تصاویر) انفجار آپارتمان ۳ طبقه در گالیکش

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۵۳۲

(تصاویر) انفجار آپارتمان ۳ طبقه در گالیکش

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان گفت: متاسفانه نشت گاز موجب انفجار یک آپارتمان سه طبقه در گالیکش شده است.

قاسم غریب آبادی دقایقی پیش در گفتگو با ایسنا از انفجار یک آپارتمان سه طبقه در شهرستان گالیکش بر اثر نشت گاز خبر داد.

وی افزود: ساعت هشت و ۴۸ دقیقه صبح امروز دوشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه، انفجار یک آپارتمان سه طبقه در گالیکش به مرکز کنترل و هماهنگی هلال احمر استان گلستان گزارش شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست جمعیت هلال احمر استان گلستان با بیان اینکه امدادگران هلال احمر مینودشت بلافاصله پس از اطلاع از حادثه با آمبولانس و خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند، تاکید کرد: نشت گاز علت وقوع این حادثه بوده است.

غریب آبادی تاکید کرد: متاسفانه وقوع این حادثه به ۱۳ خانوار خسارت وارد کرد و ۱۴ نفر نیز مصدوم شدند که تمامی مصدومان به صورت سرپایی مداوا شدند، این عملیات ساعت ۱۰ و ۳۵ دقیقه به پایان رسید.

فرماندار گالیکش نیز در این باره اظهار کرد: صبح امروز دوشنبه (۲۶اردیبهشت) یک انفجار به دلیل نشت گاز در یک واحد مسکونی در گالیکش موجب وارد شدن خسارات زیادی به ساختمان یاد شده و دیگر بنا‌های مجاور شده است.

علی جوان ضمن حضور در محل حادثه درباره آخرین جزئیات این انفجار گفت: به محض شنیده شدن صدای انفجار در ساعت ۸ و ۲۰ دقیقه صبح امروز بلافاصله به اتفاق نیرو‌های امنیتی انتظامی و سپاه در محل حادثه حضور یافتیم و در ادامه نیز نیرو‌های آتش‌نشانی و اورژانس به محل حادثه آمدند.

وی با بیان اینکه بنا به اظهارات ساکنان طبقه بالایی این منزل، انفجار بر اثر نشت گاز بوده و خسارت زیادی به منزل مسکونی و سایر منازل اطراف وارد کرده است، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه خسارت جانی نداشت و ساکنان منزل حادثه دیده نیز به دلیل سفر در منزل حضور نداشتند.

فرماندار گالیکش از همشهریان خواست از هر گونه اظهارنظر غیرواقعی در مورد این حادثه پرهیز کنند و تأکید کرد: این حادثه بر اثر انفجار گاز بوده و مجدداً من از حضور به موقع نیروی انتظامی، مجموعه بسیج و سپاه و همچنین نیرو‌های خدماتی تشکر می‌کنم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انفجار گاز گالیکش هلال احمر محل حادثه نشت گاز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حریق انبار قطعات خودرو در کرج

مهدی سمیعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: در پی تماس با سامانه ۱۲۵ از حریق انبار قطعات خودرو در بلوار شهید چمران، خیابان شهید نجاری مطلع شدیم.

وی افزود: برای اطفای حریق و امدادرسانی به این حادثه ۱۵ نفر نیروی عملیاتی به همراه پنج دستگاه خودروی امدادی از چهار ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.

سمیعی عنوان کرد: این حریق در طبقه همکف یک ساختمان دو طبقه به متراژ حدوداً ۱۵۰ مترمربع رخ داد و خسارت جانی در بر نداشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج عنوان کرد: با حضور به موقع آتش نشانان ضمن جلوگیری از سرایت حریق به دیگر نقاط نسبت به ایمن سازی محل اقدامات لازم انجام شد.

گفتنی است که کارشناسان اداره علت یابی با حضور در محل حادثه در حال بررسی علت هستند.

کد خبر 6094442

دیگر خبرها

  • آتش سوزی آپارتمان ۳ طبقه در خیابان گلزاری قم
  • حریق انبار قطعات خودرو در کرج
  • پایان آوار برداری انفجار منزل مسکونی در قوچان 
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی
  • فیلم/توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • یک کشته در پی انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • توضیحات دادستان قوچان در خصوص انفجار منزل مسکونی در قوچان
  • حادثه انفجار یک منزل مسکونی در قوچان 
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان/ یک نفر فوت شد
  • انفجار منزل مسکونی در قوچان یک کشته برجای گذاشت