Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-29@13:44:25 GMT

امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین نفت و گاز

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۶۳۱

امضای تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین نفت و گاز

تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین گازی و نفتی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس امضا شد.

به گزارش روز سه‌شنبه ایران اکونومیست، در ادامه برنامه‌های کلان وزارت نفت به‌منظور توسعه میادین با مشارکت شرکت‌های پتروشیمی، تفاهم‌نامه همکاری توسعه میادین گازی و نفتی بین شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های اکتشاف و تولید و هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس به عنوان یکی از تولیدکنندگان اصلی محصولات پتروشیمی منعقد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از هماهنگی‌های انجام شده میان شرکت ملی نفت ایران و شرکت ملی پتروشیمی، به‌منظور توسعه و تقویت همکاری‌ها و استفاده از ظرفیت شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران در حوزه میادین گازی و نفتی، تفاهم‌نامه همکاری مشترک در میادین گازی و نفتی با حضور «محمدرضا زهیری» مدیر عامل شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران و «علی عسگری» مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس در محل غرفه هلدینگ خلیج فارس منعقد شد.

به موجب این تفاهم نامه، شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به‌عنوان یکی از شرکت‌های برجسته و فعال اکتشاف و تولید و با سرمایه‌گذاری هلدینگ پتروشیمی خلیج‌فارس، درآینده نزدیک سهم بسزایی در اجرای پروژه های اکتشاف و تولید کشور و شتاب بخشی به توسعه میادین گازی و نفتی خواهد داشت.

بر اساس این گزارش، این تفاهم نامه منجر به توسعه همه جانبه همکاری‌های میان دو شرکت به‌ویژه در حوزه بالادست نفت و گاز شده و شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران به‌عنوان شرکت امین و معتبر صنعت نفت کشور، در ایفای برنامه های مشترک با هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس نقش بسزایی را ایفا خواهد کرد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: امضای تفاهمنامه ، علی عسگری ، خلیج فارس

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: امضای تفاهمنامه علی عسگری خلیج فارس شرکت مهندسی و ساخت تاسیسات دریایی ایران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس میادین گازی و نفتی تفاهم نامه همکاری توسعه میادین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس

مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس از تغییر نام تیم استقلال به استقلال خلیج فارس خبر داد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، عبدالعلی علی عسکری، مدیرعامل گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس با اشاره به اینکه پسوند «خلیج فارس» نقطه اشتراک تمامی شرکت‌های گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس است، گفت: بر اساس همین سیاست، در راستای حفظ وحدت رویه، سیاست حاکمیت شرکتی و همچنین روز مبارک خلیج فارس، بر اساس تصمیم مالکان جدید، تیم محبوب استقلال، به استقلال خلیج فارس تغییر می‌یابد.

وی ادامه داد: این اقدام، گامی مهم برای اصلاح ساختارهای اقتصادی، سودده کردن این باشگاه، حرکت استقلال خلیج فارس در تراز جهانی و ان‌شاءالله کسب توفیقات در شأن این تیم در عرصه‌های بین‌المللی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نام استقلال تغییرناپذیر است
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به «استقلال خلیج‌فارس»
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • علی‌عسکری: استقلال گوهری برای هلدینگ خلیج فارس است
  • مهندسی معکوس قطعات پتروشیمی پارس جنوبی به همت دانش بنیان‌ها
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس