Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-27@15:22:33 GMT

پیدا کردن حریف تدارکاتی در فیفادی سخت بود

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۷۵۹

پیدا کردن حریف تدارکاتی در فیفادی سخت بود

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به تعویق جام ملت‌های اروپا، پیدا کردن حریف تدارکاتی در فیفا دی پیش رو سخت بود.

به گزارش مشرق، بهرام رضائیان در مورد جلسه با اسکوچیچ در فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به اینکه بازی ایران و کانادا قطعی شده است، اسکوچیچ هم روز گذشته به ایران آمد و در حال نهایی کردن برنامه‌های تیم ملی هستیم تا تیم با خیال راحت در بازی های دوستانه حاضر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد اینکه دومین بازی با کدام تیم خواهد بود، گفت: حریف تدارکاتی در این دوره از فیفا دی واقعا کم است، اما دوستان در روابط بین الملل تلاش می‌کنند که حتما بتوانند در کانادا بازی‌های دیگری را هم هماهنگ کنند.

عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در مورد اینکه صعود تیم ملی قبلا نهایی شده بود و بهتر نبود زودتر هماهنگی‌ها انجام می‌شد،گفت: با توجه به اینکه جام ملت‌های اروپا عقب افتاد، این دوره شرایطش فرق دارد. این نیست که اقدامی صورت نگرفته باشد. حتی در مراسم قرعه کشی هم مسئولان تیم ملی و فدراسیون پیگیری ها را انجام دادند. شاید در فیفا دی بعدی بتوانیم حریفان بیشتری پیدا کنیم، اما این دوره سخت است.

رضائیان در پاسخ به این سوال که درآمد 300 دلاری بازی با کانادا بیشتر خواهد شد یا کمتر، عنوان کرد: من در جریان این موضوع نیستم.

وی در خصوص اضافه شدن دو مربی به کادرفنی گفت: در جلسه با او در این مورد صحبت خواهیم کرد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت دراگان اسکوچیچ فدراسیون فوتبال رامین رضائیان خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم

فدراسیون فوتبال به رهبری مهدی تاج ، در حال فتح قله‌های اخلاقی و انضباطی است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ وقتی کمیته‌های قضایی فدراسیون فوتبال بیش از آنکه رفع معضلات اخلاقی و انضباطی فوتبال برای‌شان مهم باشد، مشغول وضع جرایم مالی هستند و جزای نقدی در اولویت است تا اصلاح تربیتی جامعه فوتبال. 

 این ویدئوی تاسف‌بار کتک‌زدن داور از اوضاع وخیم اخلاقی و تربیتی در فوتبال پایه تهران است که طی چندمین بار در چندماه اخیر تکرار می‌شود و معلوم نیست چرا فکر موثری در مورد آن صورت نمی‌گیرد؟ 

تا به کی باید شاهد این تصاویر وحشتناک باشیم و عوامل آن با چندماه محرومیت و چند ده میلیون جریمه به میادین برگردند. چه زمانی برخورد قاطع و پیشگیری از بروز این فجایع به عمل خواهد آمد؟

 

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • با یک لیگ پیر نمی‌شود در تیم ملی جوانگرایی کرد
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • برتری رم با سردار در یک دیدار عجیب
  • فوتبال سری آ ایتالیا؛ برتری رم در یک دیدار عجیب
  • شکست تدارکاتی استقلال از حریف لیگ یکی
  • نبی: انتخاب برترین‌ها از سوی رسانه ملی انگیزه ها را بالا برده است
  • شکست استقلال در یک بازی تدارکاتی
  • شکست استقلال تهران برابر تیم دسته اولی