Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فدراسیون هندبال زنان گفت: اگر حمایت‌ها باشد برای انتخاب سرمربی هندبال زنان به سمت گزینه بهتر می‌رویم.

به گزارش ایران اکونومیست، افسانه دهقانی نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال در خصوص انتخاب کادر فنی تیم ملی زنان اظهار کرد: اگر هندبال در لیست اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو قرار بگیرد، ۵ اعزام داریم در غیر اینصورت ۴ اعزام قطعی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باتوجه به بودجه فدراسیون‌ برای این ۴ رویداد، مهمترین اصلی که باید مورد توجه قرار بگیرد، همین بحث مالی است.

نایب رئیس زنان فدراسیون هندبال گفت: با چند مربی خارجی صحبت و مربیان داخلی را هم بررسی کردیم. دستمزدی که آنها پیشنهاد می‌دهند اگر در توان فدراسیون باشد و وزارت و کمیته حمایت کنند، اسپانسرها هم کمک کنند طبیعتا به سمت گزینه بهتر می‌رویم. البته که مربیان داخلی هم از بهترین‌ها هستند اما اگر بودجه کافی نداشته باشیم از مربیان خوب خودمان استفاده می‌کنیم.

وی در ادامه درباره مسابقات لیگ هندبال و اینکه تا لحظه آخر مشخص نبود کدام تیم قهرمان می‌شود، عنوان کرد: باتوجه به اینکه در لیگ امسال حضور بازیکنان ملی را در رده‌های مختلف سنی و همین طور مسابقات آسیایی و جهانی شاهد بودیم، از طرفی پخش شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف باعث شد تیم‌ها و بازیکنان با آمادگی بالا در لیگ شرکت داشتند. به همین دلیل لیگ پویا و منظمی داشتیم که نتایج اصلا قابل پیش‌بینی نبود.

وی افزود: تیم ملایر که برای اولین بار به لیگ برتر آمده بود در بازی قبل زمان تعیین رده‌بندی و فینال با اختلاف بسیار کم نتیجه را واگذار کرد و این تیم می‌توانست یکی از مدعیان قهرمانی باشد. لیگ پویایی داشتیم و این نشان دهنده پتانسیل بالای هندبال است که آینده درخشانی هم برای این رشته پیش‌بینی می‌کنیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم ملی هندبال زنان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم ملی هندبال زنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، در کمیسیون داوران، سامان حسنی به عنوان رییس این کمیسیون و برای یک سال انتخاب شد. همچنین وی با رای اعضای این کمیسیون به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد. ندا کاظمی نیز به عنوان نماینده داوران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

در کمیسیون مربیان، سیدامیر برقعی به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد، همچنین وی به عنوان نماینده مربیان عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب و معرفی شد. فرشید زیدی به عنوان نماینده مربیان، پونه طوافی و مونا نوریان به عنوان نماینده مربیان زن عضو مجمع فدراسیون تنیس انتخاب با رای اعضا انتخاب شدند.

در کمیسیون ورزشکاران، حمیدرضا نداف به عنوان رئیس این کمیسیون به مدت یک سال انتخاب شد. در این کمیسیون با رای اعضا، وی به عنوان نماینده ورزشکاران عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شد.

همچنین فرساد شاهی و حسام یزدی نماینده مربیان مرد، آیلین صدیق‌زاده، مشکات الزهرا صفی و الهه ربیعی به عنوان نماینده ورزشکاران زن عضو مجمع فدراسیون تنیس به مدت دو سال انتخاب شدند.

کد خبر 6092102

دیگر خبرها

  • روسای کمیسیون‌های داخلی فدراسیون تنیس مشخص شدند
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند
  • جلالی: ۳ گزینه سرمربیگری را برای هر رده ملی در نظر داریم
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • به روز رسانی| مرادی: برای انتخاب سرمربی تیم ملی یک ماراتن را پشت سر گذاشتیم
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!