Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@05:08:48 GMT

قیمت جدید نان فانتزی در بوشهر اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۵۸۳۸

قیمت جدید نان فانتزی در بوشهر اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، از امروز قیمت هر عدد نان باگت و همبری معمولی و فرانسوی دو هزار و ۵۰۰ تومان و نان هات‌داگ چهار هزار و ۵۰۰ تومان است.

بر اساس این گزارش، هر عدد نان باگت و همبری معمولی و فرانسوی پیش‌ازاین ۷۵۰ و هر عدد نان هات‌داگ هزار و ۴۰۰ تومان بوده است.

چندی پیش قیمت آرد صنف و صنعت تغییر کرد و قیمت آرد ۱۸ درصد سبوس‌گیری شده به ازای هر کیلو ۱۵ هزار و ۷۰۰ تومان، آرد ۲۱ درصد سبوس‌گیری شده ۱۶ هزار تومان و آرد ۲۷ درصد سبوس‌گیری شده ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان تعیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اینکه واحدهای تولیدکننده نان حجیم و نیمه حجیم یا همان نان فانتزی، از همین آرد استفاده می‌کنند، قیمت نان تولید آن‌ها تغییریافته است.

کد خبر 5491626

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر نانوایی قیمت آرد بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه آمار کرونا خراسان رضوی مشهد نظارت و بازرسی گرد و غبار نانوایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد

به گزارش خبرنگار مهر، احمد مشایخی ظهر چهار شنبه در جمع خبرنگاران گفت: ساخت و ساز غیرمجاز به معنای انجام فعالیت‌های ساخت و ساز بدون رعایت قوانین، مقررات و مجوزهای لازم است.

مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی استان بوشهر افزود: ساخت و ساز در مناطق ممنوعه یعنی اراضی کشاورزی، تخطی از مقررات قانون اصلاحی قانون حفظ کاربری است و موجب ایجاد خطرات جبران ناپذیر برای تأمین امنیت غذایی است.

مشایخی با تاکید بر جلوگیری از گرایش افراد به تغییر کاربری اراضی زراعی از طریق اطلاع رسانی‌های سودمند و هدفمند افزود: در جهت جلوگیری از تخریب اراضی کشاورزی با ساخت و سازهای بدون مجوز باید اطلاع رسانی‌هایی با هدف آگاهی سازی و ایجاد انگیزه برای کشاورزان و بهره برداران صورت پذیرد.

وی ادامه داد: همراه بودن مردم با واحدهای گشت در جهت شناسایی و گزارش تخلفات ساخت و سازهای غیر مجاز کمک مؤثری در حفظ و صیانت از اراضی کشاورزی دارد.

وی بیان کرد: در سال جاری تاکنون ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز توسط واحدهای گشت شهرستان‌های تابعه شناسایی و از ادامه عملیات جلوگیری شده است.

کد خبر 6087500

دیگر خبرها

  • مسئولان عالی کشور نگاه ویژه به بوشهر داشته باشند
  • هفتمین اجلاس مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی و معماری در بوشهر
  • بازدید معاون وزیر نفت از طرح بزرگ پتروشیمی بوشهر
  • ممنوع شدن صید ماهی مرکب
  • ۱۷۹ مورد ساخت و ساز غیر مجاز در استان بوشهر شناسایی شد
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • هشت هزار و ۴۱۳ تن برنج و شکر به نرخ دولتی در لرستان توزیع شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • برگزاری مجمع رؤسای کمیسیون‌های شهرسازی شوراها در بوشهر
  • اعزام ۸۵ زائر بوشهری به حج عمره