Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا،  امروز دوشنبه به مناسبت روز جهانی مخابرات و جامعه اطلاعاتی، ۲ هزار و ۸۰۰ پروژه مخابراتی با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۴ هزار میلیارد ریالی در کشور افتتاح شد که سهم مازندران از این پروژه ها ۵۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۶۹۰ میلیارد تومان بوده است .

  مدیر عامل شرکت مخابرات مازندران در این آیین که به صورت نمادین در شهرک امامزاده عبدالله شهرستان آمل برگزر شد با بیان اینکه طرح های افتتاح شده در این استان  به منظور کیفی سازی و توسعه خدمات بوده است ، گفت : این طرح ها شامل ایجاد  ۵۰ هزار پورت فیبرنوری برای ۳۵ شهرک‌های صنعتی، اجرای ۱۰ کیلومتر فیبر نوری و همکاری با ۲۵۰ شرکت برای ظرفیت‌سازی بیش از ۲ هزار پورت فیبرنوری بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی نوروزی با تاکید براین که در حال حاضر بیشتر مناطق شهری مازندران به فیبر نوری متصل هستند، افزود:توسعه فیبرنوری به مناطق دور دست و روستاهای کم جمعیت استان در دستور کار قرار دارد و در حال انجام می باشد. 

وی ادامه داد: تاکنون بیش از ۵۹۰ کیلومتر خط فیبر نوری در استان اجراشده است و تا پایان خردادماه امسال نیز ۷۵۰ کیلومتر دیگر در سراسر استان  اجرا می شود.

 اتصال ۸۵ واحد صنعتی در شهرک‌های صنعتی آمل به شبکه فیبرنوری

فرماندار شهرستان آمل نیز در این مراسم از اتصال ۸۵ واحد صنعتی و تولیدی آمل به شبکه فیبر نوری خبرداد و گفت: طرح فیبر نوری در ۲ شهرک امامزاده عبدالله(ع) و  بابکان اجراشد که امروز به صورت رسمی به بهره برداری رسید.

سیدعباس حسینی افزود:در شهرک صنعتی امامزاده عبدالله (ع) ۱۲ هزار متر کابل کشی  و حفاری برای اتصال واحدهای تولیدی این شرکت‌ها به شبکه فیبرنوری  انجام شد و ۱۱۹ پست فیبرنوری احداث گردید و در حال حاض ۷۰ شرکت از ۱۵۰ شرکت در این شهرک خدمات فیبر نوری را دریافت کرده و بقیه نیز در حال انعقاد قرار داد می باشند.

وی ادامه داد : در شهرک بابکان نیز ۵۰ پست نوری با ظرفیت ۳۲ مگابیت  به طول ۱۷ کیلومتر  احداث گردید و در حال حاضر ۱۵ شرکت از ممجموع ۵۴ شرکت در این شهرک به فیبر نوری مجهز هستند.

به گفته فرماندار آمل اعتبار طرح های افتتاح شده در شهرک های صنعتی آمل بالغ بر ۵ میلیارد تومان بوده است.

شهرستان آمل دارای چهار شهرک صنعتی امامزاده عبدالله آمل، بابکان، جمشیدآباد و لاریجان می باشد. 

برچسب‌ها مازندران شهرک صنعتی شرکت مخابرات ایران آمل دکل مخابراتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مازندران شهرک صنعتی شرکت مخابرات ایران مازندران شهرک صنعتی شرکت مخابرات ایران آمل دکل مخابراتی امامزاده عبدالله فیبر نوری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۵۹۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، مریم محمدی کاهش آلایندگی، بازگشت آب به چرخه تولید و جلوگیری از آلودگی محیط زیست را از جمله مزیت‌های ایجاد تصفیه‌خانه در واحد‌ها عنوان کرد و افزود: هزینه کردن برای ایجاد تصفیه‌خانه، نوعی سرمایه‌گذاری است که صاحبان صنایع و تمامی واحد‌های صنعتی باید برای موضوعات زیست محیطی هزینه کنند.

او تصریح کرد: واحد‌هایی که پساب و فاضلاب آنها در محیط زیست رها می‌شود و آلایندگی دارند؛ هر چه سریعتر نسبت به ایجاد تصفیه‌خانه و قرار گرفتن واحد در لیست واحد‌های غیرآلاینده اقدام کنند.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان با بیان اینکه استفاده مجدد از پساب و آب‌های خاکستری برای ما قابل توجه و در اولویت است، گفت: امروز که با تنگنا‌ها و کمبود‌های منابع آبی مواجه هستیم، بخش عمده‌ای از فاضلاب واحد‌های صنعتی باید تصفیه و به چرخه تولید بازگردد.

مریم محمدی افزود: صاحبان صنایع باید برای تحقق شعار امسال و مدیریت بسته‌بندی‌های پلاستیکی و کاهش کیسه‌های پلاستیکی تلاش کنند.

دیگر خبرها

  • ۲۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری منازل در پلدختر اجرا شد
  • توسعه فیبرنوری در شهر قره‌ضیاءالدین با اعتباری بالغ بر ۴۵۰ میلیارد ریال
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • ۲۰۰روستای بالای بیست خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شدند
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان
  • ۱۱۵ کیلومتر فیبر نوری در شهرهای استان بوشهر اجرا شد
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس