Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا ؛ مجید درویشی روز دوشنبه در جلسه کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین که به ریاست فرماندار شهرستان ورامین و با حضور فیروزی معاونت برنامه‌ریزی و توسعه و روسای ادارات و نهاد ها برگزار شد اظهار کرد : موضوع نان و تامین آن یکی از موارد خط قرمز نظام است و تامین نان در شهرستان ورامین یکی از موضوعات اصلی مجموعه فرمانداری می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ورامین خاطر نشان کرد : ۳۲۶ نانوایی در سطح شهرستان ورامین وجود دارد که گزارشات بازرسان صورت پذیرفته حاکی  از وجود تخلف در ۱۵۷ واحد از این نانوایی ها را اثبات می کند .

وی گفت : عرضه آرد خارج از شبکه ، تعطیلی غیر مجاز واحد نانوایی ،کم فروشی ،فروش اجباری ،نبود بهداشت  از عمده ترین تخلفات واحد های بازرسی شده است .

درویشی با اشاره به برخورد قاطع با متخلفین گفت : ۲ واحد نانوایی در سطح شهرستان ورامین پلمپ و برای دیگر واحد های متخلف جرایمی از جمله کسری ۱۰تا ۱۵ درصدی سهمیه  آرد نانوایی های متخلف ، تذکر و درج در پرونده ، معرفی به تعزیرات حکومتی صادر شد .

وی  در پایان خاطر تصریح کرد : افزایش ساعات نانوایی ها در بعضی از مناطق شهرستان ، توزیع سهمیه آرد های  نانوایی متخلف در دیگر نانوایی همان منطقه ، نظارت و بازرسی از واحد های فانتزی پزها و قنادی ها ،نصب بنر ساعات کاری نانوایی ها ،برخورد قاطع  دستگاه های نظارتی با دلالان آرد ، ممنوعیت تردد آرد بدون مجوز  ، جزء مصوبات این جلسه از کارگروه آرد و نان شهرستان ورامین می‌باشد .

ورامین با ۳۰۰ هزار جمعیت در ۳۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران استان تهران واقع شده است و دارای دو بخش مرکزی و بخش جوادآباد است.

برچسب‌ها آرد ورامین هدفمندی یارانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آرد ورامین هدفمندی یارانه آرد ورامین هدفمندی یارانه شهرستان ورامین نانوایی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر

۱۵ واحد صنفی به دلیل رعایت نکردن ضوابط، نداشتن پروانه کسب و گران‌فروشی مهروموم و برای ۲۷ واحد دیگر نیز به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان و به نقل از خبرگزاری پلیس، سرهنگ منوچهر جوانمرد اظهار کرد: به منظور ساماندهی واحدهای صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی مأموران پلیس امنیت عمومی، بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت، معدن و تجارت از ۴۲ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

وی افزود: در این زمینه ۱۵ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ضوابط، نداشتن پروانه کسب و همچنین گران‌فروشی مهروموم و نیز برای ۲۷ واحد دیگر به علت نداشتن ضوابط لازم، برگ اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان ماهشهر با تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح‌ها، از مردم خواست، در صورت مشاهده یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.‌

کد خبر 748470

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • برخورد قاطع با کم فروشی نانوایان در مشهد
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • نظم درساعت فعالیت نانوایی ها‌ی بهاباد رعایت شود