Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-06@15:05:27 GMT

واکنش شهاب حسینی نسبت به گرانی ها

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۰۸۹

شهاب حسینی با انتشار پستی در صفحه موسسه‌اش به گرانی‌های اخیر واکنش نشان داد و به انتقاد از مسولین پرداخت.

به گزارش فیلم‌نیوز، شهاب حسینی در پستی که با هشتک «نان» منتشر کرده به انتقاد از گرانی‌ها اخیر پرداخته و نوشته : «از دری که فقر داخل شود، ایمان خارج می‌شود. بیش از چهار دهه است که توجه به حفظ ایمان مردم در راس تمام امور مملکت بوده؛ غافل از اینکه فقر، تنگ‌دستی و شرمساری سرپرستان خانواده در برابر سفره‌های هر روز بی‌رونق‌تر و چشمان منتظر و حسرت‌زده فرزندان، بسیار بیش از شیطان رجیم، هر روز ایمان مردم را به یغما می‌برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

او درپایان نوشته اش مسولان کشور را خطاب قرار داده و این سوال را از آنها پرسیده که آیا واقعا زمان پاسخگویی به صدای دردمند این مردمِ به قول خودتان همیشه در صحنه فرا نرسیده است؟

 

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۰۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر

آفتاب‌‌نیوز :

سردار سیدتیمور حسینی روز شنبه اذعان داشت: از ساعت ۱۴ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت تا ۱۴ امروز (شنبه ۱۵ اردیبهشت) در مجموع ۱۰۹ نفر در جاده‌های کشور بر اثر سوانح رانندگی جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه این آمار نسبت به تعطیلات مشابه سال گذشته کاهش ۱۰ درصدی داشته است افزود: در همین مدت سه هزار و ۵۰۰ نفر نیز بر اثر تصادف مجروح شدند.

رییس پلیس راهور فراجا تعداد تصادفات را ۸۸ فقره اعلام کرد و گفت: به طور میانگین بیشترین تصادف در محور‌های مواصلاتی رخ دادند.

سردار حسینی بیشترین میزان تصادف و مرگ را در محور‌های شمالی عنوان کرد و گفت: مازندران و گیلان بیشترین فوتی و مجروح را داشتند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • نمایش متفاوت شهاب زاهدی نسبت به پرسپولیس؛ پس چرا در تیم شما نمی‌زد؟
  • انتقاد صاحبان کارخانه‌های شن و ماسه خوی نسبت به وجود مافیا در این صنعت
  • انتقاد مجتبی حسینی از آقای ایکس: بازیکن ما را رها کن!
  • انتقاد روسیه از مواضع نخست‌وزیر انگلیس نسبت به اوکراین
  • واکنش اوسمار ویرا به سوپرگل شهاب زاهدی؛ پِله هم نمی‌توانست چنین گلی بزند! + عکس
  • لزوم واکنش ایران اقدام اخیر رسانه انگلیسی علیه امنیت روانی مردم
  • مرگ ۱۰۹ نفر در تعطیلات اخیر
  • امام صادق(ع) علوم الهی را بسط داد و انسان‌های شایسته‌ای را تربیت کرد
  • عکس| واکنش فرشاد احمدزاده به انتقاد پیشکسوت استقلالی
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی