Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@09:22:17 GMT

اختصاص ۱۰۰ تن سهمیه روغن خوراکی به اسدآباد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۱۱۱

اختصاص ۱۰۰ تن سهمیه روغن خوراکی به اسدآباد

به گزارش خبرگزاری مهر، حسین علی شرکائی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در ارتباط با بحث تثبیت قیمت و عرضه روغن این میزان سهمیه به صورت مرحله به مرحله در حال تخصیص به شهرستان بوده، عنوان کرد: روز گذشته بالغ بر ۲۵ تن از این سهمیه تخصیص داشته است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه تخصیصی روغن خوراکی بین فروشگاه‌ها و سوپرمارکت‌های سطح شهرستان توزیع خواهد شد و در این زمینه هیچگونه مشکلی وجود ندارد، افزود: مرغ گرم نیز زیر نرخ مصوب دولتی در شهرستان در حال توزیع بوده و هر کیلو مرغ گرم بین ۵۵ تا ۵۸ هزار تومان در سطح مرغ فروشی‌های این شهرستان عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار اسدآباد در ادامه صحبت‌های خود، میزان مصرف روزانه مرغ گرم شهرستان اسدآباد را ۱۰ تا ۱۲ تن اعلام کرد و افزود: خوشبختانه طی بازدید روز گذشته به همراه گشت مشترک از سطح فروشگاه‌های زنجیره‌ای و واحدهای صنفی بازار وضعیت بازار در آرامش بوده و مشکلی در تأمین اقلام اساسی مردم وجود ندارد.

شرکائی با بیان اینکه التهاب بازار شهرستان در رابطه با ماکارونی از بین رفته است، خاطرنشان کرد: در اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه بازاریان همکاری لازم را دارند و با نظارت‌های در حال انجام توسط گشت مشترک انبارهای بازاریان در حال بازرسی بوده است.

این مسئول با تصریح بر اینکه طی بازرسی روز گذشته خوشبختانه تخلفی مشاهده نشده و موردی از احتکار نداشته‌ایم، یادآور شد: تمامی واحدهای صنفی سطح بازار قیمت جدید، قیمت تولید و قیمت فروش را بر روی کالاهای خود نصب کرده‌اند.

فرماندار اسدآباد با اشاره به اینکه قند و شکر نیز مانند سایر اقلام در شهرستان فراوان بوده و به اندازه کافی موجود است، گفت: به منظور اجرای طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها بازرسی‌ها هر روز به صورت مستمر در حال انجام انجام بوده و به صورت جمع‌بندی گزارش کار روزانه به فرمانداری ارائه می‌شود.

شرکائی افزود: از شهروندان اسدآبادی درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف موارد را به سامانه ۱۲۴ اعلام کنند.

کد خبر 5491637

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان اسدآباد روغن نباتی فرمانداری اسدآباد بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد نظارت و بازرسی گرد و غبار ایلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، فرمانده انتظامی الیگودرز گفت : روز گذشته مأموران ایست و بازرسی خمه شهرستان الیگودرز هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در محور «اصفهان – الیگودرز» به یک دستگاه کامیون مظنون و آن را متوقف کردند.

 سرهنگ علی اسدالهی افزود: مأموران انتظامی، پس از متوقف کردن خودرو و هدایت آن به داخل ایستگاه، در بازرسی از آن ۴ تن روغن خوراکی قاچاق را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان الیگودرز تصریح کرد: ارزش این محموله توسط کارشناسان ۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سرهنگ اسدالهی خاطر نشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

وی با تأکید به برخورد قاطعانه با پدیده قاچاق کالا با اشاره به اینکه قاچاق کالا باعث وارد شدن ضربه به اقتصاد کشور می‌شود از شهروندان خواست؛ اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند.

دیگر خبرها

  • کمبود آرد در اسدآباد وجود ندارد
  • هیچ‌گونه کمبود آردی در اسدآباد نداریم
  • سهمیه ارز حج ۱۴۰۳؛ تفاوت ۱۰ میلیونی یورو دولتی و آزاد
  • مبارزه با سن مادر غلات در بیش از ۲۵ هزار هکتار از مزارع اسدآباد
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • قیمت روغن خوراکی در بازار امروز ۱۲ اردیبشهت ۱۴۰۳
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه به کارگران ساختمانی استان کردستان
  • قطع سهمیه خودرویی «مادران» و «فرسوده‌ها»؟
  • اختصاص سهمیه ۳۰۰ نفری بیمه برای کارگران ساختمانی کردستان