Web Analytics Made Easy - Statcounter

سالم اطرش استاد تمدن‌های اسلامی و علوم قرآنی دانشگاه زیتونه تونس در حاشیه سی وسومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به مشکلات و نقایصی که در مسیر ارسال کتاب به نمایشگاه با آن مواجه بود آنها را ناشی از تحریم های تحمیلی بر ایران دانست و آرزو کرد هرچه زودتر این تحریم ها برداشته و شرایط بهتر شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی دو کشور ایران و تونس را دوستدار فرهنگ خواند و گفت: هر دو کشور خواستار گشایش روابط با جهان به جز اسرائیل هستند.

استاد دانشگاه تونس با اشاره به سالروز اشغال فلسطین توسط رژیم صهیونیستی و روز نکبت گفت: مردم تونس از صمیم قلب فلسطین و مقدسات آن را دوست دارند و مساله فلسطین را مهمترین مساله خود می دانند و مخالف شدید عادی سازی رابطه با رژیم صهیونیستی هستند زیرا اسرائیل به زور سرزمین فلسطین را اشغال کرده و باید به زور هم از آن بیرون شود.

وی افزود: هرچند برخی دولت های عربی برخلاف میل ملت های خود با اسرائیل رابطه برقرار کرده اند اما ملت های عربی هرگز حاضر به برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی نیستند و از آن انزجار دارند و آنچه مسلم است اینکه  اسرائیل از وحدت کشورهای اسلامی می هراسد و فلسطینی ها باید به خود تکیه کنند نه به دیگر کشورها.

نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 21 تا 31 اردیبهشت در مصلی امام خمینی(ره) تهران به کار خود ادامه می دهد.1453

برچسب‌ها تونس نمایشگاه کتاب کتابخوانی پروندهٔ خبری سی‌ و سومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تونس نمایشگاه کتاب کتابخوانی تونس نمایشگاه کتاب کتابخوانی کتاب تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم

به گزارش خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، یاسر احمدوند رئیس سی و پنجمین نمایشگاه کتاب تهران، پیش از ظهر امروز(یکشنبه  شانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۳) در نشست خبری این رویداد پاسخگوی خبرنگاران بود.

 احمدوند در پاسخ به پرسش خبرنگار آنا که از او درباره احتمال ارائه کتاب های بدون مجوز و مسئله دار در سامانه فروش مجازی کتاب پرسیده بود گفت: در بخش مجازی نمایشگاه کتاب، فروشنده کتاب ها یا ناشران هستند و یا کتابفروش‌ها؛ بنابراین  هرکسی نمی‌تواند هر کتابی را که دوست دارد بارگذاری کند.

وی در ادامه عنوان کرد: در این سامانه کتاب هایی بارگذاری می‌شوند که قبلاً از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز گرفته باشند.امکان این که کتابی خارج از این دایره در سامانه ارائه شود وجود ندارد.

رئیس نمایشگاه کتاب تهران افزود: با این حال نظارت لازم در این زمینه وجود دارد تا اگر تخلفی صورت گرفت با آن برخورد شود.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • بازدید وزیر فرهنگ از مراحل آماده سازی نمایشگاه کتاب تهران
  • نمایشگاه کتاب تهران متعلق به جریان فرهنگ و ادب کشور است
  • باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی کتاب باشد
  • نمایشگاه کتاب؛ بهترین فرصت برای ارتباط‌ فرهنگ‌های بومی
  • آماده سازی سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه کتاب تهران (عکس)
  • عرضه کتاب‌های غیرمجاز در نمایشگاه مجازی امکانپذیر نیست +فیلم
  • ارگان‌زدگی؛ گریبان‌گیر نمایشگاه کتاب است
  • اعلام فرصت ناشران بخش مجازی نمایشگاه کتاب برای آماده‌سازی پنل