Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@09:06:18 GMT

۱۴ هزار جهادگر در استان همدان فعالیت دارند

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۱۶۹

۱۴ هزار جهادگر در استان همدان فعالیت دارند

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی قره باغی دوشنبه در جمع خبرنگاران گفت: اهداف رزمایش جهادگران فاطمی خدمت به مردم است و به نوعی فلسفه خلقت هستند.

وی با بیان اینکه بالاترین مقام عبادت تسلیم در برابر اوامر الهی است و خدمت رسانی به همنوعان فلسفه خلقت و بیانیه مأموریتی ما است، اظهار کرد: انسان برای خدمت رسانی خلق شده و مسیری است که انسان به سعادت ابدی می‌رسد، و وظیفه کارگزاران نظام خدمت به مردم است و مابقی تمام حاشیه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با تصریح بر اینکه گروهی در خدمت رسانی اولی تر هستند و محرومان اند و ولی نعمتان هستند، عنوان کرد: خدمت رسانی باعث عمق بخشی نظام و دلسردی دشمنان است و بهترین راه مبارزه خدمت رسانی به مردم است.

سرهنگ قره باغی در ادامه صحبت‌های خود، کمک به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی را یکی از این وظایف دانست و افزود: جهادگران با انگیزه ورود می‌کنند و کارآمدی دستگاه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به اینکه در قالب وورد جهادگران، تعداد ۱۶۰ روستا به ارزش ۵۰۰ میلیارد تومان آب رسانی شد، خاطرنشان کرد: تعداد ۴۰ روستا با خیرین آب رسانی و ۷۲ روستا شناسایی شده اند تا آب رسانی شوند.

سرهنگ قره باغی ادامه داد: در حوزه مسکن ۱۰۳ واحد با کمیته امداد قرارداد داریم که در بازه دو ساله انجام می‌شود.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه گروههای جهادی در رزمایش سامان بهتری دارند و با اقداماتشان تبدیل فرهنگ گفتمان جهادی به گفتمان جامعه را در پی داشته اند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به تربیت نسل تمدنی، مهمترین وظیفه در اردوهای جهادی را توجه به بعد معنوی و تربیت انسان‌ها دانست و افزود: گروه‌های جهادی بزرگترین سرمایه خود یعنی وقت خود را صرف خدمت رسانی می‌کنند.

سرهنگ قره باغی با اشاره به اینکه رزمایش جهادگران فاطمی ۱۰ روزه است و با تاسی از حضرت زهرا (س) نامگذاری شده؛ تصریح کرد: تعداد ۳۳۶ گروه جهادی در رزمایش جهادگران فاطمی با ۱۴ هزار بسیجی جهادگر شرکت و به تعداد ۵۴۵ روستا و حاشیه شهر خدمت رسانی شد.

رئیس بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان به احداث و تجهیز ۱۵۰۰ نیروگاه خورشیدی کوچک و کارهای عمرانی و فرهنگی اشاره کرد و افزود: برپایی میز خدمت از دیگر فعالیت گروه‌های جهادی است که موجب کمک به ایجاد همدلی بین نظام و مردم شده است.

کد خبر 5491629

منبع: مهر

کلیدواژه: گروههای جهادی همدان سپاه انصارالحسین همدان بوشهر هدفمندی یارانه ها کرمانشاه ویروس کرونا کالاهای اساسی احتکار آمار کرونا تنظیم بازار خطبه های نماز جمعه خراسان رضوی مشهد نظارت و بازرسی گرد و غبار ایلام استان همدان خدمت رسانی قره باغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج سازندگی، سرلشگر پاسدار حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با انتشار پیامی سالروز تأسیس بسیج سازندگی را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و به کارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است.

مقام معظم رهبری

۱۷ اردیبهشت‌ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام بسیج سازندگی از نهاد‌های روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت و دلدادگی و ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مؤمنانه، اقتصاد مقاومتی و ... به شایستگی از توانمندی‌های شگفت‌آور و غیر قابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش مؤثر پویا و حیات‌بخش تجربه گرانبها و الهام‌بخشی فراروی علاقه‌مندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئولیت خدمت‌رسانی و مردم‌یاری با نصب‌العین قرار دادن منویات و رهنمود‌های حکیمانه رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای از شاخصه‌های برجسته سازمان بسیج سازندگی است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت‌مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن‌سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولان ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار، خرسندی مقام عظمای ولایت و رهبری و رضایت ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ‌تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشگر پاسدار حسین سلامی 
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • درخشش گروه‌های جهادی بسیج دانشجویی خوزستان در کشور
  • فرمانده کل سپاه پیام داد
  • رفع محرومیت تنها با عمل انقلابی امکان پذیر است
  • باقری: گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر کشور هستند
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی
  • بسیج سازندگی؛ نهالی روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی
  • گروه‌های جهادی بسیج مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • بسیج سازندگی الگوی خدمت‌رسانی و خدمتگزاری خالصانه است
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز