Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی افضل در گفت وگو با خبرنگار ورزشی فارس در مورد خبر انحلال تیم فوتسال باشگاه سپاهان اصفهان اظهار داشت: در سال گذشته با تصمیم اعضای هیات مدیره مبنی بر راه اندازی تیم فوتسال و جوانگرایی در استان اصفهان تصمیم گرفته شد با جوانان بومی در رده‌های مختلف فوتسال در لیگ حضور داشته باشیم. بعد از موافقت هیات مدیره ما در سه رده بزرگسالان،  امید و جوانان فعالیت خود را  با بازیکنان بومی آغاز کردیم که خدا را شکر عملکرد خوبی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در رده امید راهی لیگ برتر شدیم و در رده های جوانان و بزرگسالان هم عملکرد قابل قبولی داشتیم. البته تصمیم هیات مدیره تا دو هفته قبل مبنی بر حضور فعال در فوتسال بوده و قرار بود در رده های پایه و بانوان هم فعالیت داشته باشیم.

عضو هیات مدیره باشگاه سپاهان گفت: هدف از تشکیل و حضور در فوتسال کمک به تیم فوتبال سپاهان هم بوده است، به این دلیل جوانان و نوجوانان اصفهانی که علاقمند به فوتسال و فوتبال هستند را در ابتدا جذب فوتسال و بعد از آن با تصمیم کمیته فنی راهی تیم فوتبال هم بکنیم. هدف اعضای هیات مدیره در مجموع استفاده از بازیکنان بومی و کمک به ورزش استان اصفهان و استعدادیابی در حوزه فوتسال و فوتبال بوده است.

وی افزود: متاسفانه شب گذشته که جلسه هیات مدیره برگزار شد از 5 نفر اعضا 2 نفر موافقت خود را برای حضور در فوتسال اعلام کردند و 3 نفر دیگر از جمله محمدرضا ساکت مدیرعامل این باشگاه از تیمداری در فوتسال انصراف خود را اعلام کرد.

وی در پاسخ به این سوال که هزینه باشگاه سپاهان برای حضور در 3 رده فوتسال در سال گذشته چه میزان بوده است؟ گفت: چیزی حدود 4.5 میلیارد تومان بود که شاید با دستمزد یک یا دو بازیکن فوتبال برابری می کند و هزینه ناچیزی برای باشگاه است.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاهان فوتسال هیات مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۲۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان

 سرخپوشان پایتخت امروز بعد از حضور در جلسه فنی تمرین خود را آغاز کردند. 

راندو در قالب سه گروه، مرور برنامه‌های تاکتیکی و فوتبال هدفمند بخش‌های مختلف این تمرین یک ساعته بود.

سرخپوشان با روحیه بالا در این تمرین شرکت کردند و سپس برای حضور در اردوی پیش از بازی با سپاهان عازم هتل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • برگزاری آخرین تمرین پرسپولیس قبل از بازی با سپاهان
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • مورد عیسی آل‌کثیر؛ جذاب‌تر از پرسپولیس - سپاهان
  • شکایت سپاهان و نساجی رد شد
  • رد شکایت سپاهان و نساجی از صنعت نفت آبادان
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • انتظارات بازیکنان تیم ملی فوتسال ایران برای حضور در جام جهانی
  • موافقت باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس با سقف هزینه؛ منچسترسیتی و منچستریونایتد مخالف!
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • اولین جلسه هیات مدیره استقلال با مالکان جدید