Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@15:37:44 GMT

خرید انواع بادی اسپلش ایرانی و خارجی از مو تن رو

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۲۶۵

خرید انواع بادی اسپلش ایرانی و خارجی از مو تن رو

چند سالی می‌شود که بادی اسپلش‌ها به بازار محصولات آرایشی و بهداشتی راه پیدا کرده‌اند. این محصول نسبتا جدید مایع رقیق و خوشبویی است که کارکردی متفاوت با اسپری‌های خوشبوکننده بدن دارد. بادی اسپلش‌ها عمدتا از ترکیب عطرهای خوشبو آب و الکل ساخته می‌شوند که علاوه بر خوشبو کردن بدن، سطح پوست را آب‌رسانی و باطراوت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تفاوت بادی اسپلش و اسپری خوشبوکننده چیست؟

اگرچه شباهت ساختاری زیادی در بادی اسپلش و اسپری خوشبوکننده دیده می‌شود اما در ترکیب این محصول برخلاف اسپری‌های خوشبوکننده از گاز استفاده نشده، به همین دلیل بادی اسپلش‌ها ماندگاری رایحه کمتری دارند. تفاوت دیگر این دو محصول در غلظت آن‌هاست؛ در ترکیبات بادی اسپلش‌ها به میزان کمتری از روغن‌های معطر استفاده می‌شود، در عوض روغن‌های نرم‌کننده موجود در آن به لطافت پوست کمک می‌کند. علاوه بر این آب و الکل بیشتری که در بادی اسپلش‌ها به کار می‌رود باعث پخش بوی بیشتری می‌شود.

انواع بادی اسپلش‌ها ·      بادی اسپلش‌های معطر

این بادی اسپلش‌ها با بویی شبیه به برندهای ادوکلن‌ها و عطرهای محبوب عرضه می‌شود.

·      بادی اسپلش‌های شاین‌دار

اکلیل‌های ریز به‌کاررفته در این بادی اسپلش‌ها باعث درخشندگی پوست و جذابیت بیشتر به ویژه در شب می‌شود و علاقمندان خاص خود را دارد.

مزایای استفاده از بادی اسپلش ·      آب‌رسانی پوست و جلوگیری از خشکی پوست

ازآنجایی‌که پس از هر بار استحمام پوست به صورت طبیعی بخشی از رطوبت و چربی خود را از دست می‌دهد، استفاده از محصولی که این فقدان را جبران کند، اقدام مراقبتی خوبی به شمار می‌رود. همان‌طور که گفته شد در ترکیب بادی اسپلش‌ها روغن‌های مفید پوست و آب وجود دارد، ازاین‌رو استفاده از آن‌ها بعد از استحمام به پوست کمک می‌کند تا چربی و رطوبت خود را به دست آورد.

·      لطافت و نرمی پوست

زمانی که پوست چربی و رطوبت کافی داشته باشد، کمتر دچار خشکی و حساسیت می‌شود، شادابی و لطافت پوست هم از دیگر مزایای استفاده از یک بادی اسپلش خوب به شمار می‌رود.

·      مقرون به‌صرفه‌تر بودن نسبت به ادوکلن

این روزها که قیمت ادوکلن‌های اورجینال سر به فلک می‌کشد، وجود بادی اسپلش‌هایی که قیمت بسیار کمتری دارند و البته رایحه‌ای نزدیک به برندهای مختلف اودکلن را دارند از مزایای استفاده از این محصول محسوب می‌شود.

روش استفاده از بادی اسپلش و افزایش ماندگاری رایحه

هرگز پس از تعرق بدن از بادی اسپلش استفاده نکنید، زیرا ترکیب بوی بادی اسپلش و عرق بدن، بوی زننده‌ای ایجاد می‌کند. بهترین زمان استفاده از بادی اسپلش زمانی است که پوست کاملا تمیز و بدون چربی باشد؛ بنابراین پس از استحمام که پوست کاملا شسته شده و منافذ پوست نسبت به قبل بازتر هستند زمان مناسبی برای استفاده از این محصول است. برای ماندگاری بیشتر رایحه بادی اسپلش توصیه می‌شود استفاده از آن زمانی که بدن هنوز کمی مرطوب است و کاملا خشک نشده از آن استفاده کنید.

تنوع محصولات سه بادی اسپلش مای، شون و سی گل

در این بخش با ویژگی‌های سه بادی اسپلش موجود در بازار آشنا می‌شویم: ·      انواع بادی اسپلش مای

برند مای از برندهای معروف ایرانی است که در زمینه تولید محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت می‌کند. انواع بادی اسپلش مای با در نظر گرفتن سلایق مختلف تنوع خوبی را در رایحه‌های شیرین، گرم، ملایم و خنک و ... در محصولات خود لحاظ کرده است. بادی اسپلش‌ها زنانه با مدل‌های کلسی سبز، بتی قرمز، تیفانی صورتی، فاکسی آبی و کیوتی طلایی موجود هستند و انواع مردانه این برند با مدل‌های مین استون، نئو استایل و آیسی ویو ارائه می‌شوند.

·      بادی اسپلش شون در تولید بادی اسپلش شون از مواد گیاهی و طبیعی استفاده شده و ترکیبات گیاهی به‌کاررفته در آن ضمن آب‌رسانی پوست بدن لطافت خوبی را ایجاد می‌کنند. رایحه این بادی اسپلش‌ها برگرفته از طبیعت بوده و با ماندگاری خوبی که دارند برای استفاده روزانه به ویژه در فصل تابستان مناسب هستند. ·      بادی اسپلش سی گل

بادی اسپلش سی گل علاوه بر پخش بوی مناسب رایحه دل‌انگیز و دل‌نشینی دارند. ترکیبات به‌کاررفته در بادی اسپلش سی گل بدون مواد شیمیایی مضر و حساسیت‌زا بوده و شفافیت و طراوت خوبی را به پوست هدیه می‌کند. این محصول همچنین از تعریق بیش‌ازاندازه جلوگیری می‌کند و خاصیت آب‌رسانی آن از خشکی و حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند.

خرید بادی اسپلش از مو تن رو

امروزه با توجه به نیازها و سلیقه‌های افراد مختلف، محصولات ضد تعریق متنوعی روانه بازار شده‌اند که از مهم‌ترین انواع آن‌ها می‌توان به رول‌ها، استیک‌ها و اسپری‌ها اشاره کرد. در بین این محصولات، اسپری ضد تعریق دارای طرفداران بسیاری است. اسپری ضد تعریق محصولی است که برای جلوگیری از تعریق شدید طراحی شده است و با پخش کردن اسانس‌های خوشبویی که دارد، از ساطع شدن بوی نامطبوع از سمت بدن جلوگیری می‌کند.

سخن پایانی

ویژگی جذاب خوشبو بودن از گذشته بسیار دور تاکنون همواره موردتوجه بشر قرار دارد. بادی اسپلش‌ها موجود در بازار با برخلاف اودکلن‌ها و عطرها بسیار ملایم و سبک هستند که محبوبیت زیادی پیداکرده‌اند. امیدواریم با خواندن این مطلب راهنمایی لازم برای انتخاب بادی اسپلش موردنیاز خود را کسب کرده باشید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران بادی اسپلش اسپری خوشبو کننده خرید اینترنتی رپرتاژ آگهی یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران بادی اسپلش بادی اسپلش ها بادی اسپلش آب رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه امروز گفت: رسانه‌ها باید فضای تبلیغاتی خود را در این بخش به کار گیرند و ارزش کار را بیان کنند دین اسلام به کارگر اهمیت می‌دهد و مصرف گرایی را نهی می‌کند.

 وی ادامه داد: همگان باید به تولید و اشتغال ترغیب کنند چراکه با نگاهی گذرا می‌توان دریافت که رسول خدا (ص) و اهل بیت (ع) اهل کار بودند.
خطیب جمعه کرج گفت: بخشی از امنیت شغلی کارگران که رهبر معظم انقلاب فرمودند برعهده دستگاه‌های اجرایی است و بخشی هم مردم دخیل هستند که باید مردم گفتمان سازی برای خرید کالای ایرانی به عنوان حاصل کار کارگرایرانی داشته باشند.
وی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه گفتمان غالب باشد.
نماینده ولی فقیه در استان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرارسیدن هفته بزرگداشت معلم گفت: ویژگی‌های معلم تراز انقلاب اسلامی را باید در شهید مطهری که خصوصیات ویژه‌ای داشت جستجو کرد.
وی افزود: مهمترین راهبرد انقلاب تربیت نسل عالم با فرهنگ و آموزه‌های اهل بیت (ع) است؛ فعالان جبهه انقلاب باید مراقب باشند که نظام آموزشی گرفتار اسناد ۲۰۳۰ یا سکولار نشود؛ معلمی جلوه‌ای از هنر الهی است و روز معلم روز تکریم عشق و ایثار است که قامت این قشر در تربیت نسل آینده خم شده است.
وی گفت: معلمی در ایران اسلامی باید همراه با دمیدن روح امید، بصیرت و دشمن شناسی، استکبارستیزی و زیر ظلم نرفتن باشد؛ معلمان باید به نسل آینده غافل نبودن از امور دیگران را آموزش دهند و روحیه تفکر، تعهد و دغدغه مندی را در نسل‌های مختلف تقویت سازند.
نماینده ولی فقیه دراستان گفت: جبهه مقاومت امروز با هوشمندی و دقت هرچه بیشتر راه نفس کشیدن را بر اسراییل بسته و نفس هایش را به شماره انداخته است.
امام جمعه کرج گفت:  عده‌ای قلم به مزد که اعتقاد به هیچ مرامی ندارند وعده صادق را کتمان می‌کنند یا در تلاش هستند امید به آینده را ازبین ببرند ولی آنچه باید گفت این است که موضوع اصلی اثبات قدرت ایران و نیروی‌های مسلح است نه تعداد موشک‌های به هدف اصابت کرده که اگر این نکته برای مردم جا بیفتد بقیه مسائل حاشیه‌ای ارزشی ندارد.
وی افزود: وقتی در انگلیس و سایر کشور‌ها تظاهرات چندین هزار نفری برعلیه صهیونیست می‌بینیم یعنی غزه پیروز است و به رغم بسیج تمام رسانه‌ها علیه فلسطین و پس از این همه جنایات غزه همچنان پیروز است، چون اسلام پیروز است.
نماینده ولی فقیه در ادامه به برگزاری دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس اشاره کرد و افزود: این دور نیز باید جدی گرفته شود چراکه یک رای هم در انتخابات تاثیرگذار است.

دیگر خبرها

  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • تلاش دانشمندان ایرانی برای تولید واکسن آنفلوآنزای فوق حاد پرندگان
  • صعود ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیونی قیمت سواری لوکس خارجی
  • ویدیو/ شاهکار پارسی در اومااویا؛ از بزرگترین پروژه خارجی ایران چه می‌دانیم؟
  • چرا ایرانی‌ها بیشتر در دام بدافزار‌ها می‌افتند؟
  • قیمت جدید برنج اعلام شد
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • قیمت لوازم خانگی ایرانی در بازار چهارشنبه ۵ اردیبهشت+اینفوگرافیک
  • هشدار در انتخاب سرمربی خارجی برای بسکتبال/ قلبی که با ایرانی است
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد