Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اقتصادی استانداری هرمزگان گفت: با رصد دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و امنیتی و با پیگیری استاندار هرمزگان، از متروکه شدن ۸۰۰ کانتینر مرغ در بندر و گمرک شهید رجایی هرمزگان جلوگیری شد.

به گزارش قدس آنلاین، علی فیروزی معاون اقتصادی استانداری هرمزگان درباره محموله بزرگ مرغ در بندر شهید رجایی، اظهار کرد: یک محموله بزرگ ۸۰۰ کانتینری بالغ بر ۲۹۰۰ تن مرغ منجمد که در حال متروکه شدن و طی روال جاری برای قرارگرفتن در اموال تملیکی بود، با رصد دستگاه‌ها و نهادهای نظارتی و با پیگیری استاندار هرمزگان در مسیر ترخیص از گمرک قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته وی، ۲۰۰ کانتینر از این محموله با دستور فوری استاندار هرمزگان و با پیگیری گمرکات استان و اخذ مجوزهای لازم و با تصمیم به موقع رئیس کل گمرک جمهوری اسلامی ایران، از متروکه شدن جلوگیری و در مسیر ترخیص قرار گرفته تا ذخیره قابل اطمینانی برای پشتیبانی از تصمیمات اقتصادی اخیر دولت باشد.

فیروزی همچنین تأکیدکرد: محموله مرغ وارداتی مورد نظر در صورت متروکه شدن عملا تا طی روال قانونی برای عرضه به بازار بیش از چندهفته معطل می‌ماند که با اقدام استاندار هرمزگان، این محموله در مدت زمان کوتاهی ترخیص و به عنوان ذخیره مهمی پشتوانه بازار مرغ موجود در کشور خواهد شد.

عرضه مرغ گرم در بازار بندرعباس دیروز ۵۵ تا ۵۶هزار تومان و امروز به کمتر از ۵۳ هزار تومان رسیده است و به گفته رییس اتحادیه گوشت و مرغ بندرعباس، این روند نزولی ادامه نیز خواهد داشت.

منبع: فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: قیمت مرغ هرمزگان استاندار هرمزگان متروکه شدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری

جواد دوستی معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: در ادامه برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های سیزده گانه نیروگاه، واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات پس از ۳۱ روز تلاش بی وقفه همکاران تعمیرات نیروگاه بخار به مدار تولید بازگشت.

دوستی افزود: برای کسب آمادگی تولید انرژی الکتریکی در واحد‌های بخاری و سیکل ترکیبی نیروگاه، هرساله با برنامه ریزی‌های انجام شده، ۱۷ فعالیت تعمیرات اساسی، نیمه اساسی و بازدید‌های دوره‌ای در ۱۳ واحد بخاری و سیکل ترکیبی انجام می‌شود که واحد شماره ۲ بخاری به ظرفیت تولید ۲۵۰ مگاوات، از اواسط فروردین ماه ۱۴۰۳ برای اجرای تعمیرات بازدید دوره‌ای از مدار تولید، خارج شده بود وپس از انجام فعالیت‌های تعمیراتی دوباره به مدار تولید برق برگشت.

وی بیان کرد: انجام تعمیرات اساسی الکتروموتور‌ها و پمپ‌های ۶/۶ کیلوولت، بازدید دوره‌ای لوله‌های فشاربالا، تعویض تعدادی از لوله‌های فاینال ری هیت، تعویض بسکت‌های میانی پیش گرمکن‌های هوا، رفع نشتی از دلتا‌های مربوط به برج خنک کننده اصلی واحد و دیگر اقدامات مرتبط با حوزه‌های الکتریک و ابزاردقیق، از مهم‌ترین فعالیت‌هایی است که در این دوره از تعمیرات انجام شده است.

معاون مهندسی و برنامه ریزی نیروگاه شهیدرجایی قزوین گفت: برنامه‌های تعمیراتی واحد‌های نیروگاه شهید رجایی هرساله به منظور کسب آمادگی لازم برای تولید برق در پیک مصرف ماه‌های گرم سال، از پایان شهریور آغاز و تا پایان اردیبهشت سال بعد ادامه می‌یابد.

وی افزود: در ادامه برنامه‌های تعمیرات واحد‌های سیزده گانه نیروگاه شهید رجایی، هم اکنون واحد شماره چهار ۲۵۰ مگاواتی در نیروگاه بخار تحت تعمیرات بازدید دوره‌ای و واحد شماره ۲ بخار نیروگاه سیکل ترکیبی تحت تعمیرات نیمه سنگین می‌باشند.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • صدور ۹۱۰ رای برای تعیین تکلیف اموال متروکه در گمرکات خوزستان
  • توقیف محموله داروهای قاچاق در گمرک سرو ارومیه
  • کشف ۴۵۵ کیلوگرم مواد مخدر در شهرستان میناب استان هرمزگان
  • قاچاق چوب در بندر پارسیان
  • کشف ۸۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در بندر عباس
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • استقرار شناور یدک‌کش بُرنا در حوضچه بندر جاسک
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خطوط ریلی بندر شهید رجایی توسعه می‌ یابد