Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خسروی درباره ادعای مرتضی شهریاری کمک داور دیدار ذوب‌آهن - تراکتور برای سوءقصد به جان او، اظهار داشت: من با ایشان صحبت کردم و به او گفتم که مستندات و گزارش‌هایش را از ساعت 7 صبح روز بعد از بازی تا لحظه وقوع حادثه به کمیته داوران ارائه کند که رسیدگی شود. الان نمی‌توان چیزی را قضاوت کرد و فقط به او گفتم که مسئله را پیگیری کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حالا شهریاری از این اتفاق ناراحت بوده و این موضوع را رسانه‌ای کرده است و مشکلی هم ندارد، ولی او واقعاً‌ ناراحت بود و بغض داشت.

وی اشاره کرد: آن ماشین محل درآمد این داور بوده است و برای مراجعه به وزارت ورزش بابت پیدا کردن کار به تهران می‌آمد که این اتفاق رخ داده است. در بازی یک آفساید درست یا غلط گرفته شده و بعد از آن این اتفاقات رخ داده است. امیدوارم اشتباه کرده باشد و مسائلی که می‌گوید درست نباشد.

عضو کمیته داوران درباره اینکه این داور مدعی شده، پیش از حرکت از اصفهان تهدید شده است، خاطر نشان کرد: الان بعد از هر مسابقه‌ای که انجام می‌شود در فضای مجازی به من توهین می‌شود، ولی در نهایت من چیزی را که می‌بینم، می‌گویم. خدا را باید در همه حال در نظر داشت. نباید برای کاری که می‌کنیم تهدید شویم. باید کمیته‌های انضباطی و اخلاق به این موضوع رسیدگی کنند. با این داور در ساعت هفت صبح در هتل برخورد بدی داشتند، آنهم در حالی که این داور شب قبل از بازی از اهواز به اصفهان آمده بود تا روز بعد از بازی به تهران برود. او به این دلیل با خودروی شخصی‌اش به اصفهان آمده بود که بعد از آن برای کار شخصی به تهران سفر کند.

خسروی با اشاره به بیانیه‌های باشگاه ذوب‌آهن درباره داوری بعد از بازی با تراکتور و فشار سنگینی که ممکن است روی داوران ایجاد شود، خاطرنشان کرد: بیانیه روی همه فشار می‌آورد، روی تیم و هواداران، تیم مقابل، فدراسیون و داوران. باید با بیانیه‌نویسی برخورد شود. در فوتبال ایران همه بیانیه می‌دهند و ما به اندازه سازمان ملل بیانیه صادر می‌کنیم! این جو تمرکزها را به‌هم می‌ریزد. باید به یکدیگر اعتماد داشته باشیم. ما خانواده فوتبال هستیم و مشکلات‌مان را باید حل کنیم. در هیچ کجای دنیا بیانیه نمی‌نویسند. در بازی رئال و منچسترسیتی در دو دقیقه همه چیز عوض می‌شود، ولی یک خط بیانیه داده نمی‌شود. باید در ایران نیز با این بیانیه‌ها برخورد شود.

بیشتر بخوانید:

واکنش معنادار رامین به ناکامی پرسپولیس؛ چیزی که می‌خواستم نشد!/عکس بیانیه باشگاه پرسپولیس: شایعات درباره استعفاء، غرامت و جریمه کذب است! ورود حراست فدراسیون به ماجرای تهدید کمک داور لیگ برتری

258 258

کد خبر 1631793

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: کمیته داوران لیگ برتر بیست و یکم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...

یحیی گل‌محمدی، سرمربی پیشین تیم پرسپولیس و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران در حالی که این روز‌ها شایعات زیادی را پیرامون سرمربیگری در تراکتور پیش روی خود می‌بیند، گفتگویی کوتاه را با خبرنگار ما در این خصوص انجام داد.

گل‌محمدی در ابتدا با تائید مذاکرات با باشگاه تراکتور اظهار داشت: من هیچ مشکلی برای کارکردن ندارم، با تراکتور مذاکرات زیادی داشتم. من بازیکن و مربی این تیم بودم و روز‌های خوبی را همراه با مردم تبریز گذراندم.

او درباره علاقه به کار کردن در تبریز عنوان کرد: شهر تبریز و هواداران تراکتور را خیلی دوست دارم و باید از این فرصت استفاده کنم و از لطفی که هواداران تراکتور در این چند روز به من داشتند، تشکر کنم. من عاشق کار کردن در کشورم هستم و همیشه آماده خدمت به جوانان کشورم خواهم بود.

یحیی در مورد تاخیر در امضای قرارداد با تراکتور گفت: به دلیل مشکلات شخصی از باشگاه زمان خواستم تا به آن‌ها رسیدگی کنم.

کاپیتان اسبق تیم ملی ایران که سابقه کار در تیم‌های مختلف لیگ برتری را دارد، در سال‌های گذشته با کسب سه قهرمانی لیگ برتر، یک قهرمانی جام حذفی و صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا، خود را به عنوان یکی از پرافتخارترین چهره‌های لیگ برتری معرفی کرده است.

او همچنین در اواخر دهه ۱۳۶۰ به عنوان بازیکن در تیم تراکتور حضور داشت و همچنین در لیگ هفدهم یک دوره کوتاه در قامت سرمربی پای به تبریز گذاشت و حالا در آستانه سومین دوره حضور در تبریز است.

 

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • جام حذفی فوتبال / رستگاری ملوان در دقیقه ۱۱۹
  • واکنش حزب‌الله به ادعای عجیب تل‌آویو
  • واکنش حماس به ادعای انتقال مقر این جنبش به سوریه
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • چادرملو علیه چهار صحنه داوری نیم فصل دوم
  • اولین واکنش یحیی گل‌محمدی به پیشنهاد تراکتور؛ هیچ منعی ندارم ولی...
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • ادعای بی‌اطلاعی آمریکا از طرح حمله خطرناک اسرائیل به رفح