Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم هندبال زنان سپاهان گفت: مدیرعامل باشگاه قول داده تا تیم را به مسابقات باشگاه‌های آسیا اعزام کند.

به گزارش ایران اکونومیست، اعظم قینانی در حاشیه مراسم اختتامیه لیگ برتر هندبال بانوان پس از قهرمانی تیمش در این رقابت‌ها اظهار داشت: بسیار خوشحالم که پس از ١٤ سال کاپ قهرمانی به باشگاه سپاهان رسید و با پروسه طولانی لیگ باید خداقوتی به بازیکنان و کادر فنی و باشگاه بگویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تصمیم داشتیم تا بهترین بازی را در فینال انحام دهیم و واقعا یکدل بازی کردیم و بسیار خوب بودند و امیدوارم در تیم ملی هم بدرخشند.

سرمربی سپاهان عنوان کرد: با توجه به شرایط کرونا سال گذشته جام باشگاه های آسیا برگزار نشد اما در امسال در دو دوره این جام در تیر و مهر برگزار می شود و امیدوارم اعزام شویم. محمدرضا ساکت قول اعزام به آسیا را به ما داده بود.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: محمدرضا ساکت ، باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان ، محمدرضا ساکت

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمدرضا ساکت باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان اصفهان محمدرضا ساکت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی در پاسخ به سوال خبرنگاری که از او پرسید شنیده می شود که به دین اسلام گرویده است، گفت: یکسری مسائل مربوط به زندگی شخصی من است اما باید بگویم که با افتخار می گویم که به دین اسلام پیوسته ام و مثل شما هستم. البته می خواستم در پایان فصل در این باره صحبت کنم.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نساجی گلزنی به ذوب آهن را تمرین کرد (عکس)
  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • تائید زیرساخت‌های شیراز برای میزبانی از رویداد آسیایی هندبال
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • سمنان، میزبان اردوی تیم‌های ملی و جوانان هندبال بانوان
  • تلاش شمشیربازان اصفهانی برای کسب سهمیه المپیک
  • سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • سرمربی سپاهان مسلمان شد+ فیلم
  • صعود شاگردان اوزونیدوس با برتری برابر فجر سپاسی
  • یادآوری یک خاطره فراموش‌نشدنی: نساجی قهرمان!