Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به شرح زیر است: 
                                                                        بسمه تعالی
فرا رسیدن 27 اردیبهشت روز روابط عمومی و هفته روابط عمومی و ارتباطات را به همه دست اندرکاران عرصه آگاهی بخشی و اطلاع رسانی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


روابط عمومی در شرایط فعلی و به ویژه در مجموعه دولت و نظام اجرایی کشور، نقش بسزایی در اطلاع رسانی درست و سریع به افکار عمومی و نقش محوری در ایجاد محیطی مطمئن در عرصه عمومی ایفا و با اعتماد سازی، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مناسب، در همراهی دولت و مردم نقش بنیادین ایفا می کند. 
امروزه ابزارها، مکانیزم ها و فرآیندهای روابط عمومی متفاوت از ادوار گذشته و موثرتر از پیش عمل می نماید و در عصری که با طوفانی از پیام ها و گستره وسیعی از اطلاعات مواجهیم، می تواند سازمان ها و دستگاه ها را در مسیری درست و در همسویی کامل با سیاست ها و برنامه ریزی های کلان هدایت کند. 
برای همه دست اندکاران این حوزه که با سختی بسیاری در کار مواجهند، آرزوی سلامتی و توفیق روزافزون دارم و امیدوارم زحمات و جایگاه این عزیزان بیش از گذشته در عرصه اجرایی کشور نمود و بروز پیدا کند. 

 

اسماعیل للـه گانی 

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران بانک رفاه روابط عمومی ارتباطات نظام بانکی یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران روابط عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام

ایسنا/ایلام نشست شورای اداری استان ایلام فردا، ۱۳ اردیبهشت با حضور دکتر خلجی رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با موضوع «تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت» برگزار می‌شود.

پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری ایلام اعلام کرد این نشست، فردا پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت، ساعت ۹ صبح در سالن آمفی‌تئاتر فنی و حرفه‌ای استان با حضور مدیران‌کل دستگاه‌های اجرایی، فرمانداران، مدیران ستادی، رؤسای دانشگاه‌ها و سازمان‌ها، نهادها، مدیران بانک‌ها، شهرداران سراسر استان، مدیران‌عامل شرکت‌ها و ... به همراه مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رشد نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد | خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • خواهان ایفای نقش اثرگذارتر از سوی آنروا هستیم
  • افزایش نرخ فقر در غزه به ۹۰ درصد/ خسارت ۳۳ میلیارد دلاری جنگ غزه
  • افزایش توجه به امنیت کارگران در فضای مجازی
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است
  • برگزاری نشست تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت در ایلام
  • آگاهی‌بخشی مهمترین پایه پدافند غیرعامل است
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • «جام جم» باز هم تولید می‌شود
  • یکی از روش‌های نوین در پیشگیری، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی است