Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@21:59:10 GMT

۹ تن برنج احتکار شده از یک انبار در یاسوج کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۶۶۵۳

۹ تن برنج احتکار شده از یک انبار در یاسوج کشف شد

گروه استان‌ها- معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۹ تن برنج احتکار شده در یک انبار در یاسوج کشف و ضبط شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، حامد رهبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با وصول خبر مردمی به سامانه سامد مبنی بر برنج احتکار شده در یکی از انبارهای یاسوج موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: با وصول گزارش مردمی حدود 9 تن برنج  در انباری شناسایی و با صدور دستور قضایی از سوی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان مهر و موم شد.

به گفته معاون دادستان عمومی و انقلاب یاسوج شهروندان در صورت مشاهده هرگونه تخلف از طریق خط ارتباطی سامد کهگیلویه و بویراحمد با شماره 09172109773 گزارش‌های خود را برای بررسی و پیگیری از طریق پیام رسان‌ها به صورت محرمانه ارسال کنند.

به گزارش تسنیم 25 اردیبهشت‌ماه سازمان اطلاعات سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد در عملیاتی، انبار بزرگ برنج و شکر احتکار شده را در یاسوج کشف و ضبط کرد.

در این عملیات 18 تن برنج به ارزش تقریبی بالغ بر3 و نیم میلیارد ریال و 2 تن شکر با حضور سازمان تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد کشف و انبار پلمب شد.

محتکرین در کهگیلویه و بویراحمد در روزهای گذشته بارهای در تور اطلاعاتی حافظان امنیت قرار گرفته و سربازان گمنام سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی و تسهیل اجرای طرح اقتصادی دولت با رصد دقیق و آماده باش کامل موفق به کشف چند انبارِ کالای احتکار شده روغن، برنج، تخم مرغ و سایر اقلام در سطح استان شدند.

محل احتکار محموله بزرگ روغن در استان مرکزی شناسایی شد14 هزار بطری روغن خوراکی احتکاری در اسلامشهر کشف شدکشف 6 هزار قطعه لوازم یدکی؛ انبار احتکار در شیراز لو رفت

مبارزه با اخلالگران اقتصادی در دستور کار جدی سازمان اطلاعات سپاه فتح قرار داشته و در برهه‌های مختلف مانع از احتکار و قاچاق کالاهای مختلف در استان شده که موجی از امید و شادمانی را در بین مردم ایجاد کرده است.

انتهای پیام/544/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احتکار احتکار کهگیلویه و بویراحمد احتکار شده تن برنج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۶۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد،  در بارش های اخیر تا ساعت ۱۸:۳۰ دیروز چهارشنبه ۱۲اردیبهشت ۱۴۰۳ در دیشموک ۱۱ میلیمتر، سرآسیاب یوسفی ۹،سراب ننیز ۸، ستنگان ۷.۵،یاسوج فرودگاه ۷.۲،قلعه رئیسی ۷،موشمی زیلایی ۷،ده برآفتاب ۶.۵،دوگنبدان ۶.۲،دلی خمسیر ۶،دشتروم ۶،سی سخت ۵.۷،وزگ ۵.۵،گنجه‌ای ۵.۵،سیرون شبلیز ۵،لیکک ۴.۲،دهدشت ۴.۱،مارگون ۴،ممبی ۴،کالوس ۴،کریک ۴،تنگ پیرزال ۳،دیل ۳،باشت ۲.۵،لنده ۲.۵،بوستان ۲.۵ و امامزاده جعفر ۲ میلیمتر باران بارید. 

بارش باران در برخی از مناطق کهگیلویه و بویراحمد همچنان ادامه دارد. 

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۱۷۴ نفر در تصادفات رانندگی کهگیلویه و بویراحمد
  • دهدشت رکورددار میزان بارش‌ها
  • اعلام میزان بارش های اخیر در کهگیلویه و بویراحمد
  • انبار احتکار لوازم خانگی در محمودآباد لو رفت
  • انتصاب سرپرست شرکت گاز استان کهگیلویه و بویراحمد
  • تجلیل مسئولان از مقام شامخ معلم در کلاسهای درس
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • گزارش تسنیم از اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید کهگیلویه
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • پرداخت ۴۷ میلیارد تومان خسارت بدنی به علت حوادث رانندگی در کهگیلویه و بویراحمد