Web Analytics Made Easy - Statcounter

کریم قدرتی، روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: به طور متوسط روزانه بین ۱۷۰ تا ۲۳۰ راس دام سنگین و ۴۰۰ تا ۷۰۰ راس دام سبک در این مجموعه کشتار می شود و این کشتارگاه علاوه بر تامین گوشت قرمز شهروندان تبریزی به تامین گوشت قرمز مورد نیاز ۱۰ شهر استان نیز کمک می‌کند.

وی اظهار داشت: به منظور تعدیل قیمت ها و جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در سطح شهر، در جلسه تنظیم بازار استان قیمت جدید گوشت قرمز مصوب شده و در سطح شهر از طریق قصابی ها بین شهروندان تبریز و هم استانی های عرضه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: بر اساس این مصوبه گوشت گوسفند نر هر کیلوگرم به قیمت ۱۷۰ هزار تومان، گوشت گوساله نر به قیمت ۱۹۵ هزار تومان، ران و گردن گوسفند به قیمت ۱۸۵ هزار تومان، گوشت گاو ماده ۱۶۸ هزار تومان و گوشت گوسفند ماده ۱۳۵ هزار تومان بین مردم عرضه می شود.

قدرتی، ادامه داد: از سوی این کشتارگاه نیز گوشت لاشه با استخوان گوساله نر به قیمت هر کیلوگرم ۱۴۰ هزار تومان، لاشه با استخوان گاو ماده به قیمت ۱۱۸ هزار تومان، لاشه با استخوان گوسفند ماده به قیمت ۱۱۲ هزار تومان و لاشه با استخوان گوسفند نر به قیمت ۱۴۲ هزار تومان در اختیار قصابی ها قرار می گیرد.

وی با اشاره به اینکه گوشت قرمز در فروشگاه های این سازمان با قیمت پایین تر از بازار عرضه می شود، یادآوری کرد: در فروشگاه مرکزی این سازمان واقع در کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز، هر کیلوگرم گوشت قرمز با حدود ۱۰ هزار تومان پایین تر از قیمت مصوب تنظیم بازار عرضه می شود.

مدیرعامل سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز گفت: فروشگاه شماره یک این سازمان در جاده آذرشهر بعد از پلیس راه، کیلومتر هفت جاده پیاذر بعد از روستای تازه کند نرسیده به روستای ساتلو داخل مجموعه کشتارگاه و فروشگاه شماره ۲ در فلکه گلشهر به طرف بیمارستان شهدا بعد از برج شهران واقع است.

قدرتی، با تاکید بر اینکه میزان عرضه و تقاضا بر قیمت گوشت قرمز تاثیر می گذارد، افزود: به منظور جلوگیری از افزایش بی رویه قیمت گوشت قرمز در سطح شهر، بازرسان این سازمان در قالب چهار تیم در سطح شهر حضور داشته و بر قیمت ها نظارت می کنند و در صورت مشاهده موارد تخلف با آن برخورد قانونی خواهند کرد.

برچسب‌ها گوشت قرمز آذربایجان شرقی شهرداری تبریز ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گوشت قرمز آذربایجان شرقی شهرداری تبریز گوشت قرمز آذربایجان شرقی شهرداری تبریز ستاد تنظیم بازار کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز لاشه با استخوان عرضه می شود هزار تومان سطح شهر گوشت قرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 

جمشید زمانی مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: ۲۰ تن گوشت منجمد با قیمت هر کیلوگیرم ران ۲۸۵ هزار تومان، سردست ۲۷۵ هزار تومان، راسته ۲۷۰ هزار تومان، گردن ۲۶۵ هزار تومان و قلوه‌گاه ۲۴۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

وی افزود: این میزان گوشت منجمد گوسفندی با هماهنگی انجمن واردکنندگان فرآورده‌های خام دامی و از طریق شرکت تعاونی مصرف جهاد کشاورزی استان خریداری و عرضه می‌شود.

زمانی بیان کرد: این طرح با هدف تنظیم بازار، حمایت و دسترسی آسان و به صرفه شهروندان و تعادل بخشی به توازن عرضه و تقاضا توزیع شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تورم تولید گوشت از مرز ۱۰۰ درصد عبور کرد
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • گوشت دوباره گران می‌‌شود؟
  • آتش‌سوزی گسترده در شهرک صنعتی شمس‌آباد
  • ملزم بودن رعایت پرهیز‌های دارویی آنتی بیوتیکی طیور زنده قبل از ارسال به کشتارگاه‌ها
  • توزیع ۲۰ تن گوشت منجمد گوسفندی در استان قزوین 
  • قیمت گوشت دوباره نجومی می‌شود؟
  • قیمت گوشت قرمز، امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • تاکید رئیس شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز بر ممنوعیت کشتار غیر مجاز دام در منازل و معابر
  • قیمت مرغ و گوشت امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳+جدول