Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا باوی گفت: مدتی پیش اختلاف مالی بین وراث در خانواده‌ی رخ داد که منجر به شکایت این وراث علیه همدیگر شد که محکوم له علیه ورثه صغار محکوم علیه حکم گرفته و حکم جهت اجرا به اجرای احکام شورای حل اختلاف این شهرستان ارسال گردید.

او می گوید: پس از طی مراحل قانونی، حکم این پرونده در حال اجرا بود که رئیس دادگستری، اعضای اجرای احکام شورای حل اختلاف، ستاد صبر و همیاران صلح گتوند در راستای پویش به حرمت علی می‌بخشم با ورود به موضوع و نشست با وراث و پرداخت مبلغ محکوم له توسط محمودی رئیس دادگستری این شهرستان و جلب رضایت آنان، این پرونده با صلح و سازش مختومه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان گفت: پویش به حرمت علی می‌بخشم آثار و ثمرات بسیار ارزشمندی در حل و فصل پرونده‌های متعدد و مهم شده و این کار فرهنگی باید در جامعه توسعه و گسترش پیدا کند که امیدواریم مورد حمایت بیشتری قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صلح و سازش قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، علی صالحی افزود: ۳۵ تن از محکومان مالی استان تهران با برقراری جلسات صلح و سازش فی‌مابین طرفین دعوا و همچنین از طریق جذب کمک‌های مالی خیرین، از زندان آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه زندانیان آزاد شده اکثراً پدر، مادر و سرپرست خانوار هستند که به دلیل محکومیت‌های مالی جرایم غیرعمد و یا رد مال در زندان‌ها به سر می‌بردند، اظهار داشت: این افراد در اجرای سیاست‌های دستگاه قضائی در زمینه کاهش جمعیت کیفری و ساماندهی زندانیان و بر اساس بررسی‌های به عمل آمده، واجد شرایط و مستحق آزادی شناخته شدند و با تلاش دادیاران ناظر بر زندان و شعبات شورای حل اختلاف مستقر در زندان‌ها، زمینه آزادی آنان فراهم شد.

دادستان تهران ضمن تصریح به تأمین بخشی از وجوه رد مال توسط خانواده‌های محکومان، اضافه کرد: بخشی دیگر از دیون و تعهدات مالی محکومان فوق‌الذکر، در جلسات صلح و سازش مورد گذشت شاکیان قرار گرفت و مابقی به مبلغ ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، به همت خیرین پرداخت شد.

کد خبر 6092044

دیگر خبرها

  • واکنش رئیس‌جمهور ونزوئلا به سرکوب دانشجویان آمریکا
  • توافق سازش عربستان با اسرائیل در نقاط پایانی خود قرار دارد
  • صلح و سازش در پرونده قتل با رضایت اولیاء دم در کوهرنگ
  • ۳۵ نفر از محکومان مالی با کمک‌های انسان دوستانه آزاد شدند
  • دادگاه‌های صلح در تهران ایجاد شود
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • با مشارکت مردمی صلح و سازش در پرونده های قضایی تحقق پیدا می کند
  • ۵ شعبه تخصصی شورای حل اختلاف اتاق اصناف اهواز راه‌اندازی می‌شود
  • تحقق صلح و سازش در پرونده‌های قضایی با مشارکت مردمی