Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-07@21:26:03 GMT

معتاد ۴۰ ساله پس از کشتن ۴ عضو خانواده‌اش خودکشی کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۲۴۳

معتاد ۴۰ ساله پس از کشتن ۴ عضو خانواده‌اش خودکشی کرد

به گزارش خبرآنلاین به نقل از پلیس اصفهان، سرهنگ جهانگیر کریمی، اظهار داشت: ساعت ۱۷ یکشنبه ۲۵ اردیبهشت در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر نزاع و درگیری خانوادگی در شهر گرگاب از توابع شهرستان شاهین‌شهر، بلافاصله واحد گشت انتظامی این فرماندهی در محل حضور یافته و مشاهده کردند که فردی حدوداً ۴۰ ساله به محل کار برادرش رفته و با یک قبضه اسلحه کلت کمری به او شلیک و سپس از محل متواری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مأموران به‌منظور دستگیری متهم به منزل وی رفتند، اما مشخص شد او پس از مراجعه به منزل با شلیک یک تیر به سرش اقدام به خودکشی کرده است.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه در زمان تیراندازی یکی از تیرها کمانه کرده و به پای دختر ۶ ساله‌اش برخورد و باعث مجروح شدن وی شده بود، گفت: هر سه مجروح حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند که در ادامه فرد ضارب براثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان باخت.

سرهنگ کریمی، علت بروز این حادثه را اختلاف فرد ضارب با اعضای خانواده خود عنوان کرد و افزود: در تحقیقات اولیه صورت گرفته توسط کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد فرد ضارب روز قبل از حادثه سه نفر دیگر از اقوامش شامل همسر، پدر و مادر همسرش را نیز به قتل رسانده بود.

این مقام انتظامی با بیان اینکه تحقیقات تکمیلی در این خصوص کماکان ادامه دارد و کارآگاهان در حال بررسی دقیق‌تر این پرونده هستند، گفت: فرد ضارب اعتیاد به مواد مخدر داشته است. اعتیاد بلایی خانمان‌سوز است که رد پای آن را در بیشتر جرایم و ازجمله قتل‌های ناشی از اختلافات خانوادگی به‌وضوح دیده می‌شود.

معاون فرهنگی اجتماعی فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه افراد معتاد در صورت بروز عصبانیت و درگیری‌های ناشی از اختلافات قادر به کنترل خود نیستند و دسترسی آن‌ها به سلاح‌های سرد و گرم بسیار خطرناک است، گفت: از شهروندان می‌خواهیم در صورت اطلاع از هرگونه خرید و فروش و یا نگهداری غیرمجاز سلاح توسط افراد موضوع را از طریق سامانه تلفنی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با این‌گونه افراد برخورد قانونی صورت گیرد و دیگر شاهد تکرار این‌گونه حوادث تلخ نباشیم.

کد خبر 1631804

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: معتاد قتل استان اصفهان نیروی انتظامی جمهوری اسلامی پلیس فرد ضارب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند

سرهنگ مصطفی صادق زاده در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای طرح کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی و ارتقا امنیت اجتماعی در سطح شهرستان اردستنان، طرح جمع آوری معتادان متجاهر و دستگیری خرده فروشان مواد افیونی در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در این طرح ۴۱ نفر معتاد متجاهر از سطح محلات هدف جمع آوری و به مراکز ترک اعتیاد معرفی و با انجام کار دقیق اطلاعاتی نیز تعداد ۲۲ خرده فروش مواد مخدر شناسایی و در چند عملیات کاملاً هماهنگ در مخفیگاهشان دستگیر و به مرجع قضائی تحویل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردستان خاطر نشان کرد: از شهروندان عزیز انتظار داریم هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص خرید و فروش مواد مخدر را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند و مطمئن باشند که به موضوع رسیدگی و با این مجرمان برخورد قاطع صورت می‌گیرد.

کد خبر 6097189

دیگر خبرها

  • گروگان ۶ ساله بندرعباسی به آغوش خانواده بازگشت
  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • ۷ میلیارد کلاهبرداری تحت عنوان غصب عناوین انتظامی و قضایی
  • عکس‌های خصوصی دختر شیرازی برای انتقام گیری پخش شد!
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • رفع تصرف اراضی ملی ۱۳۰ میلیارد ریالی در تالش
  • ۶۳ معتاد متجاهر و خرده فروش مواد مخدر در اردستان دستگیر شدند
  • تور‌های گردشگری غیرمجاز در انتظار برخورد قانونی
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد | همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار