Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@01:11:07 GMT

برنامه هفته 38 سری آ 2021/22 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۴۲۳

برنامه هفته 38 سری آ 2021/22 اعلام شد

برنامه هفته پایانی سری آ 2021/22 اعلام شد. در هفته پایانی، قهرمان اسکودتو مشخص می شود؛ ضمن اینکه تکلیف 2 سهمیه لیگ اروپا و یک سهمیه لیگ کنفرانس اروپا  البته چهره سومین تیم سقوط کننده به سری بی مشخص خواهد شد.

وضعیت جایگاه های مهم جدول سری آ اول یا دوم؛ از بین میلان و اینتر / سهمیه لیگ قهرمانان هر دو تیم مسجل شده است سوم؛ ناپولی / سهمیه لیگ قهرمانان این تیم مسجل شده است چهارم؛ یوونتوس / سهمیه لیگ قهرمانان این تیم مسجل شده است پنجم، ششم، هفتم، هشتم؛ از بین لاتزیو، رم، فیورنتینا و آتالانتا / دو تیم به سهمیه لیگ اروپا می رسند و یک تیم به سهمیه لیگ کنفرانس اروپا (توضیح تکمیلی: سری آ امیدوار به کسب 8 سهمیه در فصل آینده مسابقات اروپایی) تیم های سقوط کننده؛ ونتزیا و جنوا مسجل شده / تیم سوم سقوط کننده از بین کالیاری و سالرنیتانا مشخص می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سازمان لیگ سری آ به رسم هر سال، برنامه بازی های هفته پایانی را به شکلی چینش می کند تا بازی هایی که نتیجه آنها به یکدیگر مرتبط است، همزمان باشد. با این حال با توجه به حضور رم در فینال لیگ کنفرانس اروپا و دیدار روز چهارشنبه این تیم مقابل فاینورد، سازمان لیگ سری آ با درخواست باشگاه رم موافقت کرد و بازی این تیم با تورینو به یک روز زودتر یعنی جمعه منتقل شد.

برنامه هفته پایانی سری آ 2021/22 تورینو - آاس رم / جمعه 30 اردیبهشت ساعت 23:15 جنوا - بولونیا / شنبه 31 اردیبهشت ساعت 19:45 فیورنتینا - یوونتوس / آتالانتا - امپولی / لاتزیو - هلاس ورونا / شنبه 31 اردیبهشت ساعت 23:15 اسپتزیا - ناپولی / یکشنبه 1 خرداد ساعت 15:00 اینتر - سمپدوریا / ساسولو - میلان / یکشنبه 1 خرداد ساعت 20:30 ونتزیا - کالیاری / سالرنیتانا - اودینزه / یکشنبه 1 خرداد ساعت 23:30

اخبار داغ 

رکنا برگشت سه علی کریمی مشهور در تاریخ فوتبال ایران؛ از جادوگر تا هافبک استقلال فرهاد مجیدی ششمین سرمربی قهرمان استقلال تفاوت عملکرد آشکار بارسلونای ژاوی در بازی های خارج از خانه و خانگی لالیگا وداع اشک‌بار لوییس سوارز با هواداران اتلتیکو مادرید / عکس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هفته پایانی سهمیه لیگ مسجل شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد

دو هفته پیش در هفته سی‌ودوم سری آ جدال تیم‌های رم و اودینزه در دقیقه ۷۰ به دلیل وخامت حال اندیکا بازیکن رم نیمه کاره ماند و امشب دو تیم ۲۰ دقیقه باقی مانده را بازی کردند و رم گل برتری را در آخرین ثانیه‌ها به ثمر رساند.

به گزارش ایسنا، جدال تیم‌های رم و اودینزه در چارچوب هفته سی‌ودوم با نتیجه یک بر یک تا دقیقه ۷۰ ادامه پیدا کرده بود و پس از سکته قلبی اندیکا مدافع رم بازی نیمه‌ کاره ماند.

با اعلام فدراسیون فوتبال ایتالیا ۲۰ دقیقه باقی‌مانده از این بازی پنج‌شنبه شب در اودینه پیگیری شد و فدراسیون فوتبال ایتالیا به دو تیم اجازه داده بود با ترکیبی جدید هم می‌توانند وارد زمین شوند و یکی از تغییرات ده‌روسی حضور ثابت سردار آزمون در ترکیب اصلی بود.

در حالی که فقط چند ثانیه تا پایان بازی باقی مانده بود، روی یک کرنر کریستیانته گل برتری جالوروسی را به ثمر رساند تا جایگاه گرگ‌ها در رتبه پنجم تثبیت شود و در منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار بگیرند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • استون ویلا ۲-۲ چلسی: لغزش دیگر در راه سهمیه اروپا
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • ده روسی: ترکیب ناپولی در سطح اینتر است؛ اندیکا از ابتدای بازی به میدان می‌رود
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • واکنش باخ به دوپینگ شناگران چینی
  • تداوم همکاری رم با سردار آزمون در گروی کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان اروپا
  • مسیر دشوار والیبال ایران برای المپیکی شدن
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود ؟
  • والیبال ایران چگونه المپیکی می‌شود؟
  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد