Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال پیکان پس از پیروزی این تیم برابر نماینده تایلند گفت: بازیکنان دیگر هم باید بازی کنند تا در صورت نیاز در لحظات حساس بازی‌های آینده، کمک حال تیم باشند. قطعا به این بازیکنان هم اعتماد دارم چون یک سال در لیگ برتر بازی کرده‌اند.

به گزارش ایران اکونومیست، «پیمان اکبری» پس از بازی تیمش برابر نماینده تایلند در نشست خبری اظهار داشت: امروز دو هدف را دنبال کردیم و به هر دو رسیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اول این که برنده بازی باشیم و دوم این که به بازیکنان اصلی استراحت دهیم و در مرحله اول به آن‌ها فشار نیاوریم تا برای مسابقات بعد انرژی داشته باشند.

وی با بیان این که بازیکنانش در ست‌های اول و دوم مطابق انتظارات وی ظاهر نشدند، عنوان کرد: سِت اول را با نتیجه‌ای نزدیک بردیم و همین باعث روحیه بیشتر تیم تایلند و واگذاری نتیجه ست دوم به این تیم شد. توپ‌گیری‌های خوب یکی از عوامل برد این تیم در ست دوم بود اما در ست سوم و چهارم بازیکنان من توانستند توانمندی‌های خودشان را به نمایش بگذارند.

اکبری با اشاره به این که برخی بازیکنان پیکان در بازی‌های گذشته کمتر امکان بازی یافته بودند، اضافه کرد: دوست داشتم آن‌ها هم بتوانند بازی کنند تا در لحظات حساس بازی های آینده در صورت نیاز به تیم کمک کنند.

سرمربی پیکان در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران درباره این‌که آیا پس از واگذاری ست دوم بازیکنان خوبی چون موسوی، انگاپت و … اصراری به حضور در زمین نداشتند و امکان کنترل کردن خواسته‌هایشان وجود داشت، گفت: قطعا من به بازیکنانم اعتماد داشتم چون یک سال در لیگ برتر بازی کرده‌اند و شناخت خوبی از آن‌ها دارم. بازیکنان شناخته شده هم به قدری حرفه‌ای هستند که نیاز به کنترل کردن من نداشته باشند.

وی ادامه داد: تمام بازیکنانی که بیرون بودند، در المپیک بازی کرده‌اند و همه این حس را داشتند که هر لحظه در صورت نیاز به کمک تیم بیایند. از آن‌ها ممنونم که آمادگی داشتند و خواستار پیروزی تیم بودند. در واقع اجازه دادم بازیکنان حاضر در زمین فشار بیشتری را تحمل کنند تا توانمندی خودشان را به نمایش بگذارند. باخت در یک ست برای من به عنوان مربی تاوان ندارد و به هدفم که همان استراحت دادن به بازیکنان بود، رسیدم.

تیم والیبال پیکان تهران با شکست نماینده تایلند به سومین برد متوالی خود در مرحله گروهی بیست‌ودومین دوره جام باشگاه‌های آسیا دست یافت و به عنوان صدرنشین گروه نخست این رقابت‌ها راهی مرحله یک چهارم نهایی شد.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: تیم والیبال پیکان ، پیمان اکبری

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم والیبال پیکان پیمان اکبری والیبال پیکان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۵۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران خودرو دوباره فوتبالی شد

به گزارش "ورزش سه"، پس از شکست خودروسازان مقابل شمس‌آذر در قزوین، رضا عنایتی شاگردانش را روز چهارشنبه برای ریکاوری در ورزشگاه ایران‌خودرو زیرنظر گرفت. پس از پایان آن جلسه تمرین، روز پنجشنبه به بازیکنان خود زمان استراحت داد و از روز جمعه تمرینات تیم از سر گرفته شد.

شکست مقابل شمس‌آذر در شرایطی که بازی به تساوی کشیده شده بود و زمان اندکی تا پایان کار باقی بود، بر روحیه اعضای تیم تاثیرگذار بود اما قبل از شروع تمرین دیروز، رضا عنایتی با صحبت‌های خود در جمع بازیکنان، ابتدا مسائل فنی را گوشزد کرد و سپس از آنها خواست به دنبال جبران شکست در بازی‌های آینده باشند و به جای اینکه به گذشته فکر کنند، آینده تیم‌شان را با تلاش بیشتر، به نحو شایسته‌ای بسازند.

از روز گذشته، دوباره هیاهو به تمرین پیکان برگشت و بازیکنان تیم با روحیه‌ای مثال‌زدنی تمرینات را زیرنظر کادرفنی کلید زدند تا مهیای دیدار هفته بیست و ششم مقابل آلومینیوم اراک شوند.
 
باتوجه به فاصله چهار امتیازی پیکان تا قعر جدول، دیدار این تیم با آلومینیوم از اهمیت زیادی برخوردار است و شاگردان عنایتی برای بهبود شرایط خود چاره دیگری غیر از پیروزی در این بازی نخواهند داشت.

پیکان در چهار هفته باقی مانده به ترتیب با آلومینیوم، ذوب آهن، تراکتور، فولاد و استقلال بازی خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • بازیکنان آلومینیوم و پیکان در پایان بازی چه گفتند؟
  • تقدیر از سرمربی پیشین با چاشنی احتیاط برای بازیکنان
  • ده روسی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم و از عملکرد آن‌ها برابر یوونتوس خوشحالم
  • به بازیکنانم تبریک می گویم/ تصمیم گرفتیم تیم بسازیم
  • عنایتی: مثل رضا عنایتی دیگر پیدا نمی‌شود!
  • ادعای جالب رضا عنایتی: مثل من پیدا نمی‌شود!
  • والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال آسیا - تایلند؛ ایران برای دومین بار به فینال رسید
  • عنایتی: آلومینیوم حریف سرسختی است
  • عنایتی: منتظر اتفاقات غیرمنتظره هستیم
  • ایران خودرو دوباره فوتبالی شد