Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@18:04:46 GMT

بازداشت عناصر مرتبط با ضد انقلاب

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۵۲۶

بازداشت عناصر مرتبط با ضد انقلاب

روابط عمومی اداره کل اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد اعلام کرد: با رصد اطلاعات سربازان گمنام امام زمان (عج) ۶ تن از عناصر اصلی هسته‌های مرتبط با ضد انقلاب خارج از کشور در یاسوج بازداشت شدند.

این افراد با هدایت گروهک مستقر در خارج از کشور با سوء استفاده از مطالبات معلمان، زمینه آشوب، نا آرامی و نا امنی را در تجمعات این گروه فراهم کرده بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسناد به دست آمده نشان می‌دهد این افراد از قشر فرهیخته فرهنگی نبوده و ارتباط هدفمند و گسترده‌ای با معاندان و ضد انقلاب خارج از کشور داشتند.

روابط عمومی اداره کل اطلاعات این استان از شهروندان خواست در صورت مشاهده فعالیت افراد و گروه‌های مشکوک موضوع را به مراکز امنیتی به ویژه ستاد خبری وزارت اطلاعات به شماره ۱۱۳ اطلاع دهند./باشگاه خبرنگاران

منبع: فردا

کلیدواژه: بازداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عامل تیراندازی در گتوند

ایسنا/خوزستان فرمانده انتظامی گتوند از دستگیری عامل تیراندازی و کشف سلاح به کار رفته در تیراندازی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نصیر ابدالی فرد اظهار کرد: در پی وقوع یک فقره تیراندازی به سمت منزل یکی از شهروندان، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار پلیس اطلاعات و امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از پلیس، وی افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی گتوند با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی، متهم را شناسایی و در هماهنگی قضایی در عملیاتی منسجم و ضربتی وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی گتوند با اشاره به کشف سلاح به کار رفته بیان کرد: متهم علت و انگیزه تیراندازی را اختلاف شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع ذیصلاح معرفی شد.

ابدالی خاطرنشان کرد: هر اقدامی که آرامش شهروندان را مختل کند با برخورد جدی و قانونی پلیس روبه‌رو خواهد شد و انتظار ما نیز از مردم در جهت برخورد با این گونه موضوعات حفظ خونسردی و اقدام از طریق مراجع قانونی است. 

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • حریق گالن‌های قیر در پشت بام یک ساختمان در حال ساخت  
  • بازداشت شرور تیرانداز در فرحزاد
  • ۱۷۵ پایگاه نماز جمعه ساماندهی و شناسه‌دار شدند
  • هشدار جدی درباره نقشه جدید نفوذی‌ها در ایران
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • هشدار جدی روزنامه جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • هشدار جدی جمهوری اسلامی درباره نقشه جدید نفوذی ها در ایران
  • انتقاد تند علم الهدی از تلاش برای بازگرداندن خواننده ها و هنرمندان خارج نشین به ایران /بخاطر جذب حداکثری باید عناصر ناپاک و ضدانقلاب به کشور برگردند؟
  • افزایش دو برابری صادرات محصولات صنایع دستی به خارج از کشور