Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@21:57:00 GMT

گشتی در منطقه ییلاق پیچ بن به روایت تصاویر

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۵۴۴

گشتی در منطقه ییلاق پیچ بن به روایت تصاویر

منطقه ییلاق پیچ بن در شمال شرقی شهرستان الموت استان قزوین واقع شده است. این منطقه دارای چمنزار‌های بسیاری است و بسیار خوش آب و هواست و از رودخانه‌های خروشان برخوردار است. این منطقه ییلاقی به گردنه مشهور سلج انبار می‌پیوندد که حدودا ۳ هزار متر ارتفاع دارد و رشته کوه البرز غربی محسوب می‌شود و به زیبایی این منطقه افزوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما تصاویری از این منطقه ارسال کرده است.

منبع: شهروند خبرنگار - قزوین

بیشتر بخوانید:

تصاویری از طبیعت بهاری دشت ارژن

 برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید  

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جاذبه های گردشگری ییلاق طبیعت بهاری شهروند خبرنگار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین

منصور ستوده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: سد طالقان واقع در استان البرز به عنوان سد مهم و تامین کننده آب شرب سه استان تهران، کرج و قزوین است و علاوه بر آن آب کشاورزی قزوین را هم تامین می‌کند.

وی افزود: ۴ سال خشکسالی متوالی باعث شده حجم ورودی آب به مخازن سد‌های تهران و کرج و سد طالقان نسبت به سال‌های عادی کاهش یابد و باعث بازنگری در تامین آب کشاورزی شده است.

ستوده اضافه کرد: اولویت با تامین آب شرب است و پارسال با توجه به اینکه حجم مخازن سد‌ها کاهش پیدا کرده بود، در بخش کشاورزی با کمک وزارت نیرو سهمیه آب ۲۵ درصدی کشت تامین شد. 

وی گفت: امسال سهمیه آب ۳۵ میلیون متر مکعب است که ۱۰ میلیون در فصل پاییز مصرف شده و مابقی را برای فصل بهار درنظر گرفته شده است و اگر بارش‌های خوبی داشته باشیم قطعا بازنگری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین افزود: در حال حاضر وضعیت مخازن سد‌ها مناسب نیست و وزارت نیرو با استفاده از ساخت سد‌ها جمع آوری آب را انجام داده و توانسته آب شرب را تامین کند.
 
وی افزود: یک نوبت در فصل پاییز سد باز شده و ۱۰ میلیون مصرف شده و حق آبه فصل بهار از ۱۵ فرودین تا ۱۵ خرداد است که از ۱۵ فروردین با ۴ متر مکعب سد باز و استفاده شده که به ۱۱ متر مکعب رسیده است.

ستوده ادامه داد: با توجه به وسعت شبکه و مسافت طولانی کانال ها، آب نسبت به شرایط عادی ممکن است کم باشد، اما در حال حاضر سد باز است و با ۴ متر مکعب رهاسازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان قزوین گفت: امیدواریم با بارندگی‌های مناسب بتوان یک دوره برای آبیاری کشت کشاورزان موثر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • یک روایت از جهادگران در عملیات بیت‌المقدس
  • گشتی در اقتصاد ایران | جاماندگان سهام عدالت برای اعتراض به کجا مراجعه کنند؟
  • امدادرسانی به ۲۴۰ شهروند گرفتار در سیل/مردم به هشدارها توجه کنند
  • دریچه‌های فاضلاب خیابان ادهم اهواز و دردسر‌های آن برای رانندگان به روایت فیلم
  • کاهش حجم آب سد طالقان علت کاهش حق آبه قزوین
  • ییلاق زیبای سلانسر در استان گیلان (فیلم)
  • انحراف خودرو و حادثه تصادف حاصل جاده خاکی برخی از روستا‌های انابد + تصاویر
  • حماسه وعده صادق بیش از هر حماسه دیگری نیازمند روایت فتح است
  • گردش دوباره چرخ کارخانه ذوب آهن اسدآباد درخواست کارگران شد
  • جلوه گری بهار در طبیعت سراب گیان نهاوند + فیلم