Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس؛ علیرضا یوسفی قهرمان فوق سنگین وزنه‌برداری جوانان جهان در گفتگویی با برنامه جهان ورزش (وزنه‌برداری) درباره تجلیل و قدردانی مسئولان اظهار داشت: این عدم استقبال‌ها برای من بسیار عادی شده است. جاهای مختلفی از من تقدیر کردند و به من لطف دارند. ولی هنوز از طرف مسئولین شهر اقداماتی صورت نگرفته و امیدوارم طی روزهای آینده برنامه‌ریزی خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته وعده‌هایی هم دادند که امیدوارم عملی شود.

وی درباره علت بالا رفتن وزن خود گفت: من پیش از آمدن به اردوی تیم ملی آزمایشاتی را انجام دادم که متوجه مشکل تیروئید در بدنم شدم. به شهرستان آمدم و طی روزهای آتی به دکتر خواهم رفت تا این مشکل را برطرف کنم. تیروئید کم‌کار که داشته باشی هر چقدر هم موادغذایی مصرف کنی وزن رو به افزایش خواهد رفت. من پیگیر این موضوع هستم تا وزنم را حدود ۱۰ الی ۱۵ کیلو کاهش دهم. البته مشکلی ندارم چرا که قد من ۱۹۰ سانتیمتر است. شرایط بدنی‌ هم به گونه‌ای است که پتانسیل چاقی و لاغری را دارد. با این وزن راضی نیستم ولی برای سلامتی و رسیدن به استانداردهای بدنی پیگیر این موضوع هستم.

او افزود: اگر فرصت داشته باشم با مربیان بدنسازی شهرستان تمریناتم را آغاز می‌کنم. از زمانی که آمدم حدود ۱۰ ساعت در خانه بودم و بیشتر در مراسمات مختلف حضور داشتم. ولی تمرینات خود را انجام می‌دهم. سعی می‌کنم با انجام تمرینات هوازی، چربی شکم و پهلو را کمتر کنم تا در یک ضرب سرعت بیشتری داشته باشم.

قهرمان جوانان جهان خاطرنشان کرد: رکوردهای اروپایی بسیار افزایش پیدا کرده و برای رقابت کردن بین ۲۰۰ تا ۲۰۵ کیلوگرم در یک ضرب، من باید دو ضرب را طوری بزنم که کسی نزدیک من نشود. برای آینده طی صحبت‌هایی که با آقای برخواه و مرادی داشتم بر اساس مسابقات جهانی کلمبیا در دو ضرب تالاخادزه را اذیت می‌کنم.

یوسفی با اشاره به برنامه خود در آینده تصریح کرد: برای رسیدن به یک هدف باید خواستار آن باشی. در حال حاضر برنامه من برای مسابقات بعدی رسیدن به وزنه ۲۷۰ کیلویی در دو ضرب است. این رکورد را در خود دیدم. باید تمریناتم را بیشتر کرده و طوری بدنم را بسازم که تحمل فشارهای مختلف را داشته باشد. البته این برنامه برای ۱ تا ۲ سال آینده است. در تمرینات اخیرم بیشترین وزنه‌ای که زدم ۲۴۵ کیلو بود. به طور کلی من در مسابقات بیشتر رکورد می‌زنم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: وزنه برداری سنگین وزن یوسفی دو ضرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد موسوی ظهر دوشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه به میزبانی اداره آموزش و پرورش شاهرود ضمن بیان اینکه آینده جامعه در مدارس است، ابراز داشت: هرچه میزان پرسش‌گری و مطالبه‌گری و سلامت دانش آموزان بیشتر باشد آینده بهتری برای فردای این سرزمین رقم می‌خورد.

وی ضمن بیان اینکه برنامه‌های هفته معلم در دوازده عنوان مهم چیده شده است، افزود: بیشتر برنامه‌ها بر مدرسه محوری با همکاری مدیران و انجمن اولیا و مربیان خواهد بود.

تقدیر از معلمان جهادی

معاون مدیرکل آموزش و پرورش استان سمنان ضمن بیان اینکه دو هزار و ۸۷۰ معلم تقدیر معنوی می‌شوند، ابراز داشت: حضور در ۲۰۶ مدرسه دولتی و غیر دولتی و ۴۴ مهد کودک مجموعاً ۲۵۰ واحد آموزشی از دیگر برنامه‌های مهم هفته معلم است.

موسوی ضمن بیان اینکه ۱۰ تیم به مدت ۱۹ روز در مدارس برای تقدیر معلمان حضور خواهند داشت، تصریح کرد: زنگ سپاس معلم فردا در همه مدارس شهرستان نواخته خواهد شد.

وی ضمن بیان اینکه با همت سپاه و بسیج فرهنگیان ۲۵۰ معلم جهادی به عنوان نمونه تقدیر خواهند شد، افزود: ۴۵۰ معلم نیز به صورت ویژه در سالن البرز شرقی تقدیر می‌شوند.

عقب ماندگی در فضای آموزشی

رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود ضمن بیان اینکه شورای آموزش و پرورش با محوریت هفته معلم و فضای آموزشی برگزار می‌شود، ابراز داشت: متأسفانه طی چند سال اخیر تعداد مدارس دو شیفت دو برابر شده و این عقب ماندگی باید جبران شود.

موسوی ضمن بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی با عنوان نقش دستگاه‌ها در ارج نهادن مقام معلم برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمایشگاه مجازی خاطرات معلمان دیگر عنوان برنامه‌های این هفته که با وجود سه هزار و ۴۸۰ فرهنگی بازنشسته می‌توان از این موهبت به خوبی بهره برد.

وی افزود: برگزاری مسابقه با محوریت کتاب شهید مطهری و مسابقه خاطرات زندگی یک معلم از زبان فرزندان فرهنگی و پیاده روی فرهنگیان در جاده سلامتی تا اردوگاه شهید رجایی دیگر رویداد مهم هفته معلم را در بر دارد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شاهرود اضافه کرد: غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانواده شهید موسوی با حضور مدیر کل و دیدار با امام جمعه شهرستان دیگر برنامه‌های هفته معلم هستند.

کد خبر 6092175

دیگر خبرها

  • آیا بازگرداندن نصف مبلغ خودرو به مشتریان صحت دارد؟
  • اتمام واکسیناسیون مرحله اول فلچ اطفال اتباع خارجی در کردستان
  • گوترش: تحقیقاتی مستقل درباره گورهای جمعی غزه انجام شود
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • تقدیر از معلمان به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • بیرانوند و عالیشاه امروز هم تمرین نکردند
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • تقدیر از ۲۷۸۰ معلم شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم