Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:30:13 GMT

تکذیب شایعه مرغ‌های مشکل‌دار در کهگیلویه و بویراحمد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۵۹۱

تکذیب شایعه مرغ‌های مشکل‌دار در کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، امروز در فضای مجازی شایعه‌ای دست به دست شد که یک محموله گوشت مرغ بدون تاریخ مصرف وارد بازار کهگیلویه و بویراحمد شد که همه متولیان امر بدون استثنا این موضوع را تکذیب کردند.

سید علی معتمدی‌پور با رد این شایعه گفت: هیچ محموله گوشت مرغ بدون تایید دامپزشکی مبدا و مقصد وارد هیچ استانی نمی‌شود و مردم نباید به این شایعات توجه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سلامت مردم خط قرمز ما و همه متولیان است، افزود: در همه کشتارگاه‌های ما ناظر دامپزشکی و جهاد کشاورزی حضور دارند و بعد از آن نیز گوشت مرغ توسط کاسبان امین توزیع می‌شود و اعتماد و اطمینان کافی در این زمینه وحود دارد.

معتمدی‌پور ادامه داد: به محض شنیدن این شایعه بلافاصله موضوع را پیگیری کردم و به مردم اطمینان می‌دهم که تاکنون هیچ گزارشی در این زمینه نداشتیم و چنانچه موردی مشاهده کنیم بدون اغماض برخورد خواهیم کرد.

وی توضیح داد: مرغ‌های تولید این استان در کشتارگاه‌ها با برچسب مشخص و با نظارت کامل تاریخ تولید می‌خورند و مرغی از دیگر استان‌ها وارد نشده است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: اکیپ دامپزشکی به صورت روزانه در سطح شهر و شهرستان‌ها فعال است و اگر موارد مشکوکی باشد از سطح بازار جمع می‌شود.

گفتنی است که مدیرکل دامپزشکی و مدیر پشتیبانی امور دام نیز در اظهارنظرهای مشابهی این موضوع را رد کردند و آن را بی‌اساس خواندند.

انتهای پیام/۸۲۰۲۴

منبع: فارس

کلیدواژه: خبرگزاری فارس جهاد کشاورزی مرغ منجمد گوشت کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول هیئت کوهنوردی باشت گفت: در این صعود که دو روز به طول کشید ، ۴۰۰ کوهنورد از سراسر استان حضور داشتند.
قلی پور افزود: این کوهنوردی به مناسبت گرامیداشت اجلاسیه شهدای باشت و همچنین دومین کنگره ۲ هزار شهید استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفت.

دیگر خبرها

  • با احداث سد آبریز، زنان و دختران کهگیلویه برای گوجه چینی به دیگر استانها نخواهند رفت
  • سد «آبریز» مطالبه مهم مردم کهگیلویه و بویراحمد است/ راه آهن یاسوج مورد توجه قرار گیرد
  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • رفع یک مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • رفع مشکل حوزه دامپزشکی پس از نیم قرن
  • اجرای ۳۰۰ طرح ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • ۱۳ هزار سگ صاحب‌دار در کهگیلویه و بویر احمد واکسینه شدند