Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز ضمن تبریک به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی از فعالان این عرصه در سطح استان تقدیر و تشکر کرد.

محمدرضا جهانشاهلو در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، به مناسبت گرامیداشت هفته ارتباطات و روابط عمومی ضمن تقدیر از تلاش‌ها و اقدامات فعالان عرصه ارتباطات و اطلاع رسانی استان البرز، اظهار کرد: مدیران، کارشناسان و کارگزاران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی طی سال‌هایی که کشور همپای سایر کشورهای جهان درگیر بیماری منحوس کرونا بود، توانستن با تغییر رویکرد خود در حوزه اطلاع رسانی با استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های مختلف نقش مؤثری در تنویر افکار عمومی ایفا کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه به واسطه برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی سطح علمی و عملی روابط عمومی‌ها نسبت به سال‌های گذشته در راستای استفاده از نرم افزارهای مختلف اطلاع رسانی ارتقا یافته و به رغم محدودیت‌های کرونایی در برپایی همایش‌ها و تجمعات مردمی، توانستند پیام خود را به نحوی صحیح به مردم انتقال دهند که جای تقدیر دارد.

جانشین رئیس و دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز، خاطرنشان کرد: ورود جدی به عرصه ارتباطات مجازی و تغییر نگرش به نوع و سطح ارتباطات از جمله فرصت‌هایی بود که دوران کرونا برای فعالان این عرصه فراهم آورد که رهاورد آن ایده پردازی با توجه به شرح وظایف سازمانی از سوی دستگاه‌های استانی بود.

جهانشاهلو ادامه داد: دولت مردمی سیزدهم در شرایطی فعالیت خود را آغاز کرد که کشور به دلیل شرایط اقتصادی و تحریم‌های ناجوانمردانه با مسائل و مشکلات متعددی مواجه است که ناچار به جراحی اقتصادی و ورود به عرصه‌هایی شد که تا پیش از این هیچ دولتی بدین شکل به آن ورود نکرده بود، بنابراین لازم است که روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان ضمن بیان گزارش عملکرد دستگاه‌های خود به تبیین و تشریح برنامه‌های دولت در این زمینه پرداخته و بسترهای لازم به منظور هم افزایی و مشارکت مردم در حوزه‌های مختلف را فراهم کنند.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری البرز تاکید کرد: اصلاحات عمیق دولت در حوزه‌های مختلف بویژه در بخش‌های اقتصادی و مبارزه با مفاسد اقتصادی گامی جدی از سوی دولت سیزدهم است که باید با روشنگری‌های صورت گرفته از سوی اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌ها موجب همراهی مردم با سیاست‌های دولت شود.

به گفته وی شرایط امروز کشور بیش از هر چیز نیازمند اطلاعات صحیح و موثق است بنابراین رسالت اصحاب رسانه و روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی بیش از هر زمان دیگری سنگین‌تر از گذشته شده که امید می‌رود در سایه تعامل و همراهی بیش از پیش شاهد امیدآفرینی در میان اقشار مختلف مردم و روند رو به رشد استان و کشور باشیم.

کد خبر 575581

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استانداری استان البرز مدیریت شهری شهرداری فردیس روز روابط عمومي شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق روابط عمومی دستگاه های اجرایی روابط عمومی دستگاه ها روابط عمومی اطلاع رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه روایت گری جزء اولویت‌ های مسئولان باید باشد گفت: فرصت سوزی و خستگی برای امروز کشور ما ممنوع است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، سپهر خلجی در نشست شورای اداری استان ایلام با اشاره به اینکه روایت اقدامات انجام گرفته در دولت برای مردم لازم و ضروری است اظهار داشت: تبیین، رفع شبه و روایت گری جزو اولویت‌های مسؤولان باید باشد،، خستگی و فعالیت زیاد نباید مسئولان را ازخدمت به مردم بازدارد.

وی عنوان کرد: آرایش رسانه‌ای دشمن آفندی شده است، یعنی علاوه بر برجسته کردن نقاط ضعف، حتی به نقاط قوت کشور هم حمله رسانه‌ای می‌کنند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت افزود: درگیر جنگ رسانه‌ای و روایت‌ها هستیم، اکنون حوزه جنگ رسانه‌ای دشمن بیشتر در بخش اقتصادی است .

خلجی یادآور شد: جهش در تولید بر روی ریل پیشرفت قرارگرفته به گونه‌ای که هم اکنون رشد بالای ۶ درصد در کشور را تجربه کردیم و این میزان به هشت درصد خواهد رسید.

وی در ادامه مطرح کرد: پیشرفت کشور در بخش‌های مختلف مثل فضایی، ارتباط با کشورهای خارجی، قابل توجه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه هر مدیر مسئول اصلی اطلاع رسانی دستگاه‌های اجرایی خود است عنوان کرد: باید طرح‌های سرمایه‌گذاری در استان ایلام پیوست اطلاع رسانی تعریف شود.

خلجی با عنوان اینکه باید حوزه اطلاع رسانی اولویت شناخته شود یادآورشد: دستگاه‌های اجرایی از افراد توانند برای روابط عمومی استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • راه‌اندازی کتابخانه تخصصی ارتباطات در تبریز
  • دولت بزرگ‌ترین کنش‌گر رسانه‌ای و ارتباطی در کشور است
  • خلجی: مدیران اهمیت کار اطلاع‌رسانی را درک کنند
  • روایتگری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود
  • روایت گری جزء اولویت‌های مسئولان باشد
  • رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به ایلام سفر کرد
  • ادای احترام رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت به شهدای گمنام ایلام
  • خلجی: استان تهران یکی از استان‌های محروم است