Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، سردار کیوان ظهیری گفت: در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر وقوع خفت گیری از یک خانمی در شهرک وائین شهریار، دستگیری سارق یا سارقان در دستور پلیس آگاهی استان قرار گرفت. کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی و پلیسی و بصورت نامحسوس با تعقیب و مراقبت شبانه روزی، هویت اعضای این باند ۳ نفره سارقان سابقه دار را شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه و با هماهنگی قضائی در مخفیگاه خود در اطراف شهرستان شهریار دستگیر و به پلیس آگاهی اتتقال داده شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته فرمانده انتظامی غرب استان تهران به هیچ عنوان به مخلان نظم و امنیت اجازه عرضه اندام نخواهیم داد و در بحث تامین امنیت مردم، کوتاه نخواهیم آمد و مردم نیز باید برای داشتن شهری سالم و آرام با خادمان خود همکاری و در صورت مشاهده هر گونه موارد فوق مراتب را سریعا با شماره ۱۱۰ اعلام کنند.

 امروز این زورگیران برای بازسازی صحنه جرم به محل وقوع جرم در شهرک وائین  برده شدند.

کد خبر 676964 برچسب‌ها شرور حوادث ایران

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: شرور حوادث ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۶۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارقان زورگیر شمیرانات درحین سرقت و در جریان یک تعقیب و گریز پلیسی خبر داد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ صادق ضرونی با حضور در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر گفـت: به دنبال افزایش سرقت به صورت زورگیری و موبایل قاپی در محدوده، خیابان فرشته و محله الهیه، رسیدگی به موضوع در دستورکار تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۱ تجریش قرار گرفت. 

وی ادامه داد: در همین راستا نیز گشت‌های هدفمند پلیس آغاز شد و مدتی بعد تیم گشتی، سارقان موتورسیکلت سوار را در حین سرقت مشاهده کرده و برای دستگیری آنان وارد عمل شدند. در ادامه دو سارق نیز به محض مشاهده پلیس پا به فرار گذاشته و عملیات تعقیب و گریز میان پلیس و ماموران آغاز شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ با بیان اینکه سارقان بدون توجه به فرمان ایست پلیس همچنان به فرار خود ادامه دادند، گفـت: در ادامه ماموران با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیرهوایی کردند اما سارقان همچنان بدون توجه به پلیس به فرار خود ادامه دادند، تا اینکه ماموران اقدام به شلیک به لاستیک موتورسیکلت کرده و با توجه موتورسیکلت هر دو سارق را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند. 

ضرونی با اشاره به انجام بازرسی از دو سارق دستگیر شده، گفت: ماموران در بررسی اولیه از متهمان سه دستگاه گوشی آیفون سرقتی ویک قبضه قمه را کشف و ضبط کردند. همچنین متهمان نیز تحت بازجویی قرار گرفتند که در جریان آن به جرم خود مبنی بر سرقت اشیاء قیمتی خصوصا تلفن همراه در محدوده فرشته و الهیه اعتراف کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون دو متهم به ۱۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند، گفت: تحقیقات در این خصوص برای شناسایی مالباختگان ادامه دارد. تاکنون چهار شاکی به مقر انتظامی مراجعه و دو سارق را شناسایی کرده‌اند.

به گفته سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ دو متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده و با دستور مقام قضایی برای ادامه روند تحقیقات و رسیدگی به جرم به پایگاه یکم آگاهی تهران بزرگ تحویل داده شدند. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان زورگیر خیابان فرشته+ فیلم
  • دستگیری سارقان زورگیر باهوشیاری پلیس +فیلم
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • دستگیری ۲۲ سارق مغازه طی ۳ روز در گیلان
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • دستگیری ۵ سارق در خرمشهر
  • دستگیری سارق احشام و کشف ۴۸ رأس دام سرقتی در اسدآباد