Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-27@15:02:38 GMT

دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۷۹۴

دخالت آشکار آمریکا در امور داخلی ایران

نورنیوز نوشت: اظهارات مداخله‌جویانه سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در امور داخلی ایران در حالی مطرح‌شده که طی روزهای گذشته برخی ابراز نگرانی‌های مردم بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شده است.

به گزارش ایران اکونومیست، نورنیوز نوشت:

«ند پرایس، سخنگوی وزارت خارجه آمریکا با انتشار توییتی در مورد اعتراضات محدودی که پس از اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها در برخی شهرهای کشور به‌وقوع پیوست، اعلام کرد که دولت آمریکا از معترضین برای گرفتن حقشان از دولت، حمایت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اظهارات مداخله‌جویانه و تحریک‌آمیز سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در حالی مطرح شده که طی روزهای گذشته برخی ابراز نگرانی‌های مردم که در قالب اجتماعات کوچک در چند شهر کشور صورت پذیرفته، بدون هیچ‌گونه مشکلی انجام شده است.

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در ادامه فضاسازی رسانه‌های غربی، تلاش کرده با استفاده از ادبیات تحریک‌آمیز، گزاره دروغ "سرکوب معترضین" را القاء نماید و به گروه بسیار کوچکی که به‌دنبال سوءاستفاده از حساسیت‌های قابل درک مردم هستند تا مطالبات معیشتی را به سمت ایجاد آشوب و ناامنی هدایت کنند، قوت قلب بدهد.

اجرای طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها که با هدف حمایت از قدرت خرید اقشار کم‌درآمد و جلوگیری از سرازیر شدن رانت حاصل از اختصاص ارز ترجیحی به جیب واردکنندگان اجراء شده، دقیقا در چارچوب استیفای حقوق اکثریت جامعه بوده و دولت نیز خود را مکلف به مدیریت تبعات این طرح برای حفاظت از حقوق عامه می‌داند.»

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا ، توزیع عادلانه یارانه‌ها ، طرح مردمی سازی و توزیع عادلانه یارانه ها

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: سخنگوی وزارت خارجه آمریکا توزیع عادلانه یارانه ها سخنگوی وزارت خارجه آمریکا توزیع عادلانه یارانه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۷۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تاس، «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه روز جمعه اعلام کرد که میزان خطرات هسته ای در جهان به دلیل سیاست مخرب غرب به طور جدی افزایش یافته است.

سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در بیانیه ای تاکید کرد: متأسفانه در حال حاضر در نتیجه سیاست مخرب غرب، سطح خطر هسته ای به طور جدی افزایش یافته است.

زاخارووا در این بیانیه افزود که مسکو به آمریکا و ناتو درباره پیامدهای فاجعه‌بار احتمالی این رویکرد، که با هدف تضعیف امنیت روسیه دنبال می شود، هشدار داده است.

دیپلمات ارشد روس متذکر شد که اثربخشی بازدارندگی هسته‌ای روسیه در سطح لازم و کافی تضمین شده است و نباید کوچک‌ترین تردیدی در این باره کرد.

کد خبر 6089273

دیگر خبرها

  • کره شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره شمالی : بدترین وضعیت حقوق بشر در جهان را در آمریکا داریم
  • کره‌شمالی: بدترین وضعیت حقوق بشری در جهان را در آمریکا داریم
  • زاخارووا: بازدارندگی هسته‌ای روسیه جای تردید ندارد
  • چین: هیچ کشوری حق دخالت در روابط مسکو و پکن را ندارد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • پاکستان رویکرد حقوق بشری مغرضانه آمریکا را زیر سوال برد
  • واکنش کنعانی به اعتراضات دانشجویان آمریکایی
  • واکنش آمریکا به حکم اعدام توماج صالحی
  • ایران حکم دادگاه کیفری فدرال آرژانتین درباره پرونده آمیا را محکوم کرد