Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@16:56:39 GMT

سوتی بزرگ عزیزی‌خادم؛ تایید دادگاه اخلاق فوتبال

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۷۸۰۶

سوتی بزرگ عزیزی‌خادم؛ تایید دادگاه اخلاق فوتبال

آیا عزیزی خادم به کمیته اخلاق اعتقاد ندارد؟ اگر اینطور است رئیس معزول چرا در جلسه رسیدگی این کمیته شرکت کرده است؟

به گزارش تابناک ورزشی، به نظر می‌رسد حکم محرومیت سنگین کمیته اخلاق علیه شهاب الدین عزیزی خادم او را شوکه کرده و توقع چنین محرومیتی را نداشت.

عزیزی‌خادم که دوبار به نامه احضار کمیته اخلاق بی محلی کرد، سرانجام بدون اطلاع رساته‌ها در جلسه رسیدگی این نهاد قضایی حاضر شد و به سوالات و ابهامات پاسخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در واقع او با این اقدام از لحاظ حقوقی، ماهیت و وجاهت قانونی این کمیته را برای رسیدگی تایید کرده است. کمیته ای که در مجمع جدید مثل دو نایب رئیس برکنار شده فدراسیون، رای قانونی نداشت و می توانست بدون حضور عزیزی خادم به محل بحثی در فیفا بدل شود.

اینکه حضور عزیزی خادم با مشاوره کدام کارشناسان انجام شده، مشخص نیست اما حالا محروم کنندگان او حضورش در کمیته اخلاق و دو ساعت توضیح درباره اتهاماتش را دلیلی بر پذیرش قانونی بودن این کمیته می‌دانند و معتقدند دیگر راه برگشتی در کار نیست. اعتراض فعلی او هم به جایی نخواهد رسید.

رئیس معزول و محروم فدراسیون فوتبال که پیش از صدور حکم کمیته اخلاق در جلسه رسمی این کمیته حاضر شده حتما وجاهت قانونی این کمیته را پذیرفته است، سوال این است که اکنون او چگونه جایگاه و احکام این کمیته را زیر سوال می‌برد؟ قطعا اگر او به این کمیته و جایگاه آن باور نداشت ، نباید در جلسه رسیدگی آن نیز شرکت می‌کرد. آنوقت کار به قضاوت فیفا و ای اف سی می‌کشید و حتی پرونده می‌توانست در دادگاه عالی ورزش مطرح شود و شانس برد عزیزی خادم کم نبود.

او حتی بعد از حضور در جلسه رسیدگی کمیته اخلاق در مصاحبه‌ای مفصل، به جزییات این جلسه پرداخت و از کمیته اخلاق درخواست کرده بود که حکم این پرونده را بعد از برگزاری مجمع عمومی صادر و اعلام کند. موضوعی که مجددا مهر تاییدی بر اعتقاد او بر ماهیت و جایگاه این کمیته است. حال چگونه با انتشار رای، نظر و دیگاهش برگشته است؟

به نظر می‌رسد، عزیزی خادم هم مانند تمام متهمانی که قبل از صدور رای به نهاد صادر کننده رای اعتقاد دارند و بعد از صدور محکومیت اعتقاد خود را از دست می‌دهند، تبدیل شده و بر این اساس جملات متناقضی را درباره کمیته اخلاق به کار می‌برد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران عزیزی خادم فدراسیون فوتبال کمیته اخلاق یارانه ارز 4200 تومانی آیت الله فاطمی نیا سی و سومین نمایشگاه کتاب تهران جلسه رسیدگی کمیته اخلاق عزیزی خادم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۸۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، آرای جدید صادر شده از سوی کمیته تعیین وضعیت به شرح زیر است:

* در پی شکایت محمدعلی صفیا از باشگاه پارس جنوبی جم، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۱۴۸ میلیون و ۷۸۵ هزار ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم شد.

* با توجه به شکایت مهرشاد عنبری از باشگاه ایران خودرو، این باشگاه به پرداخت مبلغ ۲۲۵ میلیون ریال بابت اصل خواسته و مبلغ ۸ میلیون و ۵۸۳ هزار و ۷۵۰ ریال بابت هزینه دادرسی در حق خواهان محکوم گردید. همچنین کمیته وضعیت نسبت به دعوی خواهان به میزان ۵۲۵ میلیون ریال قرار رد صادر کرد.

کد خبر 6091873

دیگر خبرها

  • فیلم/ در یازدهمین جلسه دادگاه منافقین چه گذشت؟
  • وکیل: مقابل بی‌نظمی و اخلال در فوتبال می‌ایستیم
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • تسریع در روند رسیدگی به شکایات اتباع و مهاجرین خارجی از طریق کمیته حل اختلاف
  • سوتی بزرگ در اسمکدان امروز؛ آیا کودی رودز مصدوم شد؟ / فیلم
  • جلسه کمیته فوتسال آسیا به رهبری تاج
  • ببینید | آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • آرای انضباطی در جلسه ویژه رسیدگی به کتک کاری داور در تهران
  • محرومیت قطعی است؛ دو ستاره استقلال و پرسپولیس محروم از بازی های بزرگ فصل
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!