Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا سید عبدالعزیز موسوی روز دوشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز این شهرستان با بیان اینکه اقامه نماز یکی از ارکان و وظایف حکومت دینی است، اظهار داشت: با توجه به ظرفیت فرهنگ معنوی شهرستان باید بیشتر  در راستای ترویج فرهنگ نماز بهره برداری کرد.

وی با اشاره به اینکه نماز مهمترین فریضه و مناسک دینی  است که خداوند واجب کرده است بیان کرد: همکاری نهادهای فرهنگی نقش مهمی در برگزاری باشکوه نماز در شهرستان دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کهگیلویه  با تاکید بر اینکه برنامه راهبردی ترویج نماز در شهرستان به جد پیگیری می شود افزود :  در این راستا پیوست نماز در  تمامی دستگاهها و نهاد ها بررسی و تعیین تکلیف خواهد شد.

 امام جمعه دهدشت نیز در این جلسه اظهارداشت:  انتظار می‌رود مدیران موضوع نماز را جزو اولویت‌های برنامه‌های خود قرار دهند.

حجت الاسلام علی وحدانی فر، گفت: باید از امکاناتی که در اختیار مسؤولان است برای توسعه و ترویج نماز استفاده شود  واین برنامه  نیازمند حرکت‌های جهادی مدیران است .

وی تصریح کرد: در حکومت اسلامی بویژه این  دولت انتظار می رود  که تلاش بیشتری در راستای ترویج فرهنگ نماز انجام شود.

وحدانی فر با تاکید بر اینکه ادارات باید برنامه اختصاصی برای نماز داشته باشند، عنوان کرد: لازم است که موضوع پخش اذان در محیط‌های اداری، عدم تشکیل جلسات اداری در زمان نماز و تشویق پرسنل به شرکت در نماز جماعت مورد توجه مدیران قرار گیرد.

برچسب‌ها دهدشت کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دهدشت کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور دهدشت کهگیلویه و بویراحمد ستاد اقامه نماز کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۷۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین

 رحمتی در بازید از طرح‌های مرزی و بین‌المللی شهرستان خداآفرین گفت: سد قیزقلعه‌سی یکی از افتخارات بزرگ مهندسان داخلی است که با اتکا به دانش و فن‌آوری بومی کشور ساخته شده و آماده بهره‌برداری است و سالانه ۲ میلیارد مترمکعب آب مرزی از طریق این سد تنظیم‌ و برای تامین آب حدود ۹ هزار هکتار از اراضی پایاب در اختیار کشاورزان عزیز قرار می‌گیرد.

وی ایجاد کریدور ارس پایانه مرزی آق‌بند را نشانه نگاه راهبردی دولت به شهرستان مرزی خداآفرین دانست و گفت: اجرای این طرح افزون بر توسعه و پیشرفت این منطقه به‌ویژه در حوزه گردشگری، ترانزیت و اشتغال زمینه رشد و رونق منطقه آزاد ارس مرکز خداآفرین را نیز فراهم خواهد کرد.

رحمتی با اشاره به اینکه ساخت ۱۰۷ کیلومتر مسیر راهبردی کریدور ارس از مطالبات مردم و رئیس جمهور است اضافه کرد: با برنامه‌ریزی وزارت راه و شهرسازی قسمت قابل توجه این طرح در کمترین زمان و تا پایان دولت سیزدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ۳۰ عنوان ویژه برنامه هفته هلال احمر در استان سمنان برگزار می‌شود
  • بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ناشی از بی‌توجهی به امر نماز است
  • رونمایی از سند راهبردی شیراز همزمان با روز بزرگداشت شاهچراغ (ع)
  • پوشش مناطق خطرآفرین دریا در دستور کار طرح سالم‌سازی
  • برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی بناب
  • سند راهبردی شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) رونمایی می‌شود
  • رسالت فنی‌وحرفه‌ای، ترویج مهارت‌آموزی است
  • اجتماع دختران سنندجی به مناسبت روز دختر
  • جاری شدن سیل در بیش از ۴۰ نقطه در بستر رودخانه‌های شهرستان بردسکن
  • سرعت گرفتن اجرای طرح‌های مرزی در خداآفرین