Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-02@03:20:06 GMT

توسعه موزه دفاع مقدس گامی برای جهاد تبیین است

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۳۳۳

توسعه موزه دفاع مقدس گامی برای جهاد تبیین است

محمدهادی ایمانیه در حاشیه بازدید مسئولان ارشد و شماری از نمایندگان فارس در مجلس از موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران، گفت: یکی از روش‌های مهم و شاید بهترین روش برای جهاد تبیین احداث و توسعه موزه‌های دفاع مقدس است.

استاندار فارس گفت: احداث موزه دفاع مقدس تهران کار بسیار ارزشمند و با مطالعه‌ای است، کاملا مشخص است که طراحی موزه دفاع مقدس تهران با حضور یا نظارت کسانی صورت گرفته که خود دستی بر آتش داشته و از نزدیک به عمق حماسه دفاع مقدس و قبل و بعد از آن اشراف داشته و توانسته‌اند با زیبایی و سلیقه آن را به تصویر بکشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایمانیه گفت: شهرداران کلان‌شهر‌ها نیر باید به سهم خود بکوشند تا جهاد تبیین به بهترین شکل خود انجام شده و نسل جوان که اندکی از نظر فضای زمانی و ذهنی جدا از دفاع مقدس شده‌اند با این فرهنگ بیشتر آشنا شوند.

استاندار فارس گفت: موزه‌های دفاع مقدس می‌توانند حلقه اتصال میان آن دوران با امروز و انتقال‌دهنده پیام دفاع مقدس به نسل کنونی باشند و هرچه این کار با ظرافت انجام بگیرد تاثیرگذارتر خواهد بود.

ایمانیه در خصوص وضعیت موزه دفاع مقدس استان فارس نیز گفت: برای احداث این موزه زحمات زیادی در ادوار مختلف کشیده شده و جلسات منظمی با حضور مدیران استان و شیراز برای پیگیری امورات آن برگزار شده است.

ایمانیه گفت: اثرگذاری موزه دفاع مقدس قابل توصیف نیست و با همت مدیران استان و شهرستان و شهردار شیراز و سردار کوشکی در اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس به اهدافمان خواهیم رسید.

اختصاص۶ میلیارد تومان اعتبار به ساخت یادمان‌های شهدا

در حاشیه این بازدید و با اعلام نمایندگان حوزه‌های انتخابیه آباده، لارستان و جهرم به هرکدام از این حوزه‌های انتخابیه برای ساخت یادمان‌های شهدای گمنام مبلغ دو میلیارد تومان اختصاص یافت.

در این بازدید شهردار شیراز، مدیرکل میراث فرهنگی و مدیرکل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس، نماینده مردم آباده، بوانات و خرم بید، رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم جهرم و خفر در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم لارستان، خنج، گراش و اوز و جویم در مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار فارس جهاد تبیین توسعه موزه دفاع مقدس موزه دفاع مقدس دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است

ایسنا/فارس استاندار فارس بزرگترین خدمت به عرصه تولید را مدیریت مصرف انرژی دانست و خواستار نقش‌آفرینی بسیج سازندگی در این عرصه شد.

محمدهادی ایمانیه امروز، ۱۲ اردیبهشت‌ماه در جلسه قرارگاه محرومیت‌زدایی استان فارس با اشاره به نامگذاری سال به نام «جهش تولید با مشارکت مردم» از سوی رهبر معظم انقلاب خواستار جلب مشارکت‌های مردمی در راستای تحقق شعار سال شد.

وی با بیان اینکه پیشنهاد می‌شود بسیج سازندگی در راستای کاهش مصرف انرژی نقش‌آفرینی کند، افزود: ناترازی آب، برق و گاز از موانع جدی هستند که در برابر تولید ایستادگی می‌کند.

ایمانیه، بزرگترین خدمت به عرصه تولید را مدیریت مصرف انرژی دانست و افزود: راهکارهایی مانند انتقال آب از خلیج فارس، احداث چاه‌های عمیق و بارورسازی ابرها به صورت مقطعی می‌توانند انرژی پایدار را برای بخش صنعت تامین کنند.

استاندار فارس با تصریح اینکه با کاهش ۱۰ درصدی مصرف آب در استان شاهد رونق چشمگیر پروژه‌های تولیدی خواهیم بود، گفت: تکنولوژی شرکت‌های دانش‌بنیان به یاری مجتمع‌های تولیدی در کاهش مصرف انرژی بیاید و این امر در مقیاس کلان می‌تواند نقش مهمی در مدیریت مصرف ایفا کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خواستار بهره‌مندی از ظرفیت‌های بسیج برای راه‌اندازی نهضت صنایع دستی شد و افزود: با تأمین زنجیره تولید و فروش در عرصه‌های داخلی و خارجی می‌توان به ارزش افزوده و درآمدزایی چشمگیری دست یافت.

ایمانیه از آزادسازی ۳ هزار هکتار زمین برای اجرای نهضت مسکن روستایی خبر داد و افزود: با سرمایه‌گذاری در این عرصه شاهد پیشگیری از مهاجرت و کاهش حاشیه‌نشینی خواهیم بود.

استاندار فارس  در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت بسط حوزه‌های اعتقادی و معرفتی در جامعه افزود: تعریف پیوست فرهنگی برای پروژه‌ها نقش موثری در مقابله با آسیب‌های اجتماعی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرهنگ ایثار و شهادت گنجی است که باید تبیین شود
  • فرهنگ ایثار و شهادت تبیین شود
  • بزرگترین خدمت به عرصه تولید مدیریت مصرف انرژی است
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • مسئولان ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را تکلیف دینی خود بدانند
  • مراسم سوگواری امام صادق در باغ موزه دفاع مقدس برگزارمی شود
  • برگزاری آیین سوگواری شهادت امام صادق‌(ع) در باغ موزه انقلاب
  • سومین جشنواره ملی «افتخار من» به کار خود پایان داد
  • خلیج‌ فارس امن‌ترین نقطه دریایی جهان است | اسکورت کشتی‌های تجاری ایران در آب‌های فرامرزی
  • برپایی کلاس درس دانشجویان دانشگاه آزاد در باغ موزه دفاع مقدس