Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@14:19:55 GMT

گردوخاک یک پرواز فرودگاه دزفول را لغو کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۸۵۰۶

گردوخاک یک پرواز فرودگاه دزفول را لغو کرد

محمد بخشی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پرواز شرکت هواپیمایی کارون که قرار بود ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه امروز با شماره ۲۶۱۰ از تهران به مقصد دزفول انجام شود به علت بدی آب و هوا و بروز گردوخاک لغو شد.

وی افزود: همچنین پرواز برگشت نیز که قرار بود ساعت ۱۹ با شماره ۲۶۱۱ از دزفول به مقصد تهران انجام شود نیز به علت بدی آب و هوا لغو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه پرواز صبح این فرودگاه انجام شده است گفت: ۱۱ پرواز هفتگی به مقصد تهران از طریق فرودگاه دزفول صورت می گیرد.

به گزارش ایرنا مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان اعلام کرده که فردا تمامی امتحانات مدارس به علت بدی آب وهوا و بروز گردوخاک منتفی شده است.

همچنین ادارات، مراکز درمانی و خدماتی نیز فردا با ۲ ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

طبق گفته مدیرکل حفاظت محیط زیست استان خوزستان، ساعت ۸ فردا با توجه به وضعیت جوی در خصوص بقیه ساعت کاری در استان تصمیم گیری خواهد شد.

طبق اعلام هواشناسی، میزان ذرات معلق در هوای دزفول در ساعت ۱۹، ۶هزار و ۵۰۷ میکروگرم بر مترمکعب و در ساعت ۲۱، سه هزارو ۲۳۶ میکروگرم بر مترمکعب بوده است.

برچسب‌ها پرواز گرد و غبار دزفول خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پرواز گرد و غبار دزفول پرواز گرد و غبار دزفول خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا ، محمد سبزه زاری امروز در تشریح این خبر افزود: از اواسط روز دوشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ تا اواخر وقت سه‌شنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۱  احتمال رخداد گردوخاک محلی و موقت در بعدازظهر‌ها وجود دارد.

وی گفت: این شرایط در مناطق جنوبی، جنوب غربی، غربی و مرکزی استان موجب  کاهش دید افقی و افت کیفیت هوا و افزایش غلظت آلاینده‌های گردوخاک می شود. 

سبزه زاری توصیه کرد که در این مدت احتیاط در تردد غیر ضروری بیماران تنفسی، افراد سال‌خورده و کودکان، اتخاذ تمهیدات لازم توسط مسئولین در نظر گرفته شود.

دیگر خبرها

  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان
  • اولین پرواز مسافربری خودروی پرنده در جهان را ببینید
  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • نقص فنی هواپیمای مشهد به تهران و پرواز با ۵۰۰ دقیقه تاخیر
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • فناوری‌های وارسی پروازی در فرودگاه گرگان انجام شد
  • آغاز ۵ پرواز فوق العاده فرودگاه بجنورد از امروز
  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره