Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید یاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره برگزاری مسابقات لیگ کشتی، اظهارداشت: سازمان لیگ با توجه به اهمیتی که کشتی دارد تصمیم گرفت امسال لیگ را در 3 بخش برتر، دسته اول و پایه (نوجوانان) برگزار کند. باتوجه به برنامه‌ریزی فدراسیون در رده‌های ملی باید مسابقات لیگ زمانی باشد که رویداد بین‌المللی نداشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس سازمان لیگ کشتی، افزود: قرار است لیگ برتر را از نیمه مهرماه بعد از مسابقات جهانی صربستان آغاز کنیم که تا دی ماه ادامه خواهد داشت. لیگ دسته اول در رده سنی زیر 23 سال برگزار می‌شود که با شرایط محدود و در تابستان پیگیری خواهد شد. ما آیین‌نامه‌ای را برای برگزاری مسابقات نوشته‌ایم که به زودی به استان‌ها ابلاغ می‌شود. سعی کردیم آیین‌نامه‌ای را تدوین کنیم که کمترین خطا را داشته باشد.

یاری درباره تسویه حساب باشگاه‌ها با کشتی‌گیرانی که سال قبل در لیگ شرکت داشتند، خاطرنشان کرد: این مشکلات در گذشته هم بود اما الان محدود شده است. در لیگ آزاد و فرنگی 4 کشتی‌گیر از 2 تیم مشکل داشتند که من مذاکراتی را داشتم، قرار شد حل شود.

وی با بیان اینکه غیر از شیوه برگزاری، مشکل اصلی در لیگ کشتی عدم ثبات تیم‌هاست، تصریح کرد: باید در کشتی باشگاهداری اتفاق بیفتد نه تیمداری. ما باید منافع باشگاه‌ها را در نظر بگیریم در این صورت منافع کشتی هم لحاظ می‌شود. عدم ثبات تیم‌ها باعث قرارداد پایین در لیگ می‌شود. سال گذشته کشتی‌گیرانی را داشتیم که رایگان مبارزه کردند، از طرفی سیدبندی هم نداشتیم اما امسال منابع باشگاه‌ها را رصد می‌کنیم اگر کم باشد آنها نمی‌توانند در لیگ شرکت کنند.

یاری درباره اینکه برنامه‌هایی که شما طراحی کردید امسال اجرایی نخواهد شد و این برنامه‌ها زمانبر است، یادآور شد: بحث ما این نیست که حتما 10 تیم باید در لیگ حاضر باشند، بلکه می‌توان با 8 یا 6 تیم هم لیگ را برگزار کرد. زمانی که اسپانسر نباشد فقط چند باشگاه خاص می‌آیند و میزان سرمایه‌گذاری‌ها هم یکسان نخواهد بود. ما کارها را تا جایی که بتوانیم انجام می‌دهیم، اگر هم نبودیم شرح کاری که داریم را ارائه می‌دهیم. تلاش ما این است در لیگ امسال منابع کنترل شود تا سال به سال مسابقات بهتری داشته باشیم. جامعه کشتی به این نتیجه رسیده با ساماندهی تیم‌ها می‌توان به کشتی کمک کرد.

مسئول سازمان لیگ کشتی درباره اعلام آمادگی تیم‌ها، عنوان کرد: با باشگاه‌ها مکاتبه کردم؛ برخی از تیم‌هایی که سال قبل بودند تمایل دارند امسال هم در لیگ شرکت کنند. ما منتظر بودیم آیین‌نامه تدوین شود تا لیگ را به فراخوان بگذاریم. با استان‌هایی هم که قبلا در لیگ شرکت نکرده‌اند مذاکراتی داشته‌ایم مانند کرمانشاه تا نماینده خوبی در لیگ داشته باشند. هدف اصلی ما این است که تیم‌ها ثبات داشته باشند. پیش از این منافع لیگ به صورت حرفه‌ای دیده نشده و فقط به این فکر بودیم زود مسابقات را تمام کنیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حمید یاری مسئول سازمان لیگ کشتی کشتی لیگ کشتی لیگ شرکت باشگاه ها لیگ کشتی تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرپرست پژوهشکده هوش مصنوعی دانشگاه اراک در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما گفت: در رویداد هوش مصنوعی از ایده تا ثروت، در سه روز در خدمت دانشجویان و علاقه‌مندان به این رویداد هستیم. 
ریحانیان افزود: علاقه‌مندان به حوزه‌های مختلف هوش مصنوعی در این رویداد می‌توانند ایده پردازی کرده و این طرح‌ها را برای ما ارسال کنند.
او با اشاره به اینکه طرح‌های برتر جوایز نقدی دریافت خواهند کرد، افزود: استفاده از هوش مصنوعی محدود نیست و در هر حوزه‌ای که افراد بتوانند از هوش مصنوعی استفاده کنند می‌توانند ایده ارسال کنند و از طرح‌های آنان استقبال خواهد شد.
در انتهای این همایش تعدادی از دانشجویان با مطرح کردن سؤالات خود در خصوص هوش مصنوعی پرداختند.

دیگر خبرها

  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • برگزاری مسابقات کشتی باچوخه در شهرستان مانه
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • پیشرفت کشتی خوزستان با برگزاری رقابت‌های جام تختی
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • برگزاری بیست و پنجمین مسابقات کشوری کشتی باچوخه در گرماب
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • برگزاری رویداد استارتاپی شتاب در قم
  • «قرارداد سلف ارزی» چگونه به ثبات بازار ارز کمک می‌کند؟
  • برگزاری همایش هوش مصنوعی در دانشگاه اراک