Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالستار دهقان رئیس شورای اسلامی روستای جوزدر گفت : چاه آب مردم جوزدر از رودخانه بلپیر تامین می شود که با جمع آوری آب های سطحی و زیر زمینی و انتقال آن به مخزن ، آب شرب تامین شده است.

او  گفت : در سیل سال ۹۸ با تخريب کانال انتقال آب به چاه و با خشکسالی و کمبود بارش ها متاسفانه مردم در روستای جوزدر با مشکل شدید تامین آب شرب مواجه هستند و اندک آبی که از طریق آب های زیر زمینی وارد چاه آب می شود غیر بهداشتی است و بوی بسیار بدی می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دهقان گفت: با هزینه شخصی حفاری لازم برای مشخص کردن نقطه تخریب انجام شده است که لازم است مسئولین آب و فاضلاب شهرستان در این زمینه اقدامی فوری و عاجل انجام دهند.

رئیس شورای اسلامی روستای جوزدر  گفت: علی رغم پیگیری های صورت گرفته هنوز هیچ گونه اقدامی برای حل این مشکل صورت نگرفته است.

سعید ریگی مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان نیکشهر  گفت : در بازدید صبح امروز از محل تخریب کانال آب روستای جوزدر، گزارش لازم برای اقدامات بعدی تهیه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آبرسانی به روستاها تامین آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی

حسین برزگر مدیرکل جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با سفر استاندار به بخش ناغان شهرستان کیار، طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی به بهره برداری رسید.

وی افزود: طرح تامین و انتقال آب اراضی کشاورزی روستای آبشاران علیا در سال ۱۳۹۰ کلنگ زنی شد و دارای یک ایستگاه پمپاژ و باشیوه آبگیری ثقلی، ۱۲۰ هکتار از اراضی این روستا را تحت پوشش قرار داده است.

بیشتر بخوانید

حمل و بارگیری دو دستگاه پست برق طرح انتقال آب اراضی دهکهنه

برزگر ادامه داد: میزان مجوز آب این طرح ۵۰ لیتر بر ثانیه بوده است و خط انتقال آن به میزان چهار هزار و ۴۰۰ متر لوله گذاری فولادی و با اختلاف ارتفاع ۲۱۳ متر از سطح رودخانه سرتنگ محمودی به اجرا درآمده است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ۶۰ میلیارد ریال هزینه شده است، گفت: با بهره برداری از این طرح زمینه اشتغال ۸۰ نفر بصورت مستقیم فراهم شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • نشست زمین در خیابان علامه مجلسی اصفهان/ آب‌گرفتگی شدید در این خیابان+ فیلم
  • بررسی اقدامات انجام شده برای تامین آب شرب روستاهای مرزی اسلام آباد، دیناران و دولکان
  • اقدام خطرناک در تونل کندوان؛ انتظار برای آسفالت بیش از ۲ سال؟! | تصویر
  • حمل محصولات کشاورزی گلستان، برنامه ریزی های لازم را می خواهد
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • ظرفیت های گردشگری روستای «طولاب» ایلام در انتظار سرمایه گذاری
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • افتتاح طرح انتقال آب اراضی کشاورزی روستای سرتنگ محمودی
  • معلمان در هدایت نسل جوان نقش مهمی دارند
  • مسئولین به صورت پیوسته همان چیزی را می گویند که رهبری فرموده اند، این چه بساطی است؟