Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-07@23:06:26 GMT

رونق هتل‌سازی اصفهان در راه است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۳۸۴

رونق هتل‌سازی اصفهان در راه است

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان اصفهان با بیان اینکه تصویب تخفیف ۹۹ درصدی عوارض هتل سازی دراصفهان اقدام بسیار ارزشمندی است، گفت: مدت‌ها بود در صدد چنین مصوبه‌ای بودیم.

کریم بیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درخصوص تخفیف ۹۹ درصدی عوارض هتل‌سازی در اصفهان که توسط شورای شهر به تصویب رسیده است، اظهار کرد: هر نوع تسهیلات که در راستای تشویق و رونق سرمایه‌گذاری باشد به نفع استان است، اما باید توجه داشت اجرای چنین مصوبه‌ای نیازمند مدیریت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: لازم است مراکز اقامتی استانداردی که در حد و شأن اصفهان باشد، تأسیس شود. درواقع سیستمی ایجاد شود که ارزش سرمایه‌گذاری را داشته باشد.

رئیس جامعه حرفه‌ای هتلداران استان اصفهان گفت: چه بسا سرمایه‌گذاری برای تأسیس هر مرکز اقامتی و در هر مکانی جایگاه گردشگری و هتلداری اصفهان را تهدید می‌کند. براین اساس نباید در این زمینه اتفاقی افتد که وقتی گردشگر اصفهان را ترک می‌کند با ذهنیتی نامطلوب خارج شود.

به گفته بیگی خانه‌های بوم گردی، مراکز اقامتی و هتل‌های بسیاری در اصفهان وجود دارد، بنابراین، شهر به ساخت هتل‌های چهار و پنج ستاره با استانداردهای موجود و حتی فراتر، نیاز دارد.

وی اظهار کرد: با این اوصاف ضرورت دارد نهادهای مربوطه مانند بخش میراث، انجمن‌های سرمایه گذاری، انجمن هتلداران در این رابطه ذره بینی به دست گرفته وبا نهایت دقت و انجام مشاوره‌های لازم این سرمایه گذاری را به سمت بهینه هدایت کنند. تا به جز رونق سرمایه‌گذاری، زمینه بهبود شرایط گردشگری و هتلداری نیز در اصفهان ایجاد شود.

کد خبر 575447

منبع: ایمنا

کلیدواژه: هتل سازی اصفهان گردشگری سرمایه گذاری مراكز اقامتي عوارض جاذبه های گردشگری گردشگری شهری رونق گردشگری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، این سازمان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مجتبی حق‌شناس در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به افزایش میزان سقوط درختان خشک در شهر اصفهان اظهار کرد: سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری این کلان‌شهر برای پیشگیری از هرگونه حادثه جانی و مالی در روزهای تعطیل اقدام به ایمن‌سازی خیابان‌ها، حذف و اصلاح درختان خطرآفرین کرده است.

وی افزود: در پی سقوط درختان خطرآفرین در فروردین و اردیبهشت سال جاری، سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان نسبت به رفع مشکل درختان خطر آفرین اقدام کرده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان تصریح کرد: رسالت سازمان پارک‌ها نگهداری از میراث چندین ساله اصفهان است.

حق‌شناس با اشاره به درختان با تاج سنگین بیان کرد: مسئولان تلاش کردند در صورت سلامت درخت برای حفظ آن، تنها شاخه یا دستک‌های خطر آفرین و مزاحم را حذف کنند.

وی خاطرنشان کرد: درختان خشک با سقوط احتمالی روبه‌رو هستند و باید قبل از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو نسبت به رفع خطر آن‌ها اقدام شود؛ درختان مسن نیز که به سن بهره‌برداری رسیده‌اند، در سطح شهر شناسایی شده‌اند و با تأیید کمیسیون حفظ و گسترش، در حال ایمن‌سازی هستند.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان ادامه داد: ایمن‌سازی درختان به دلیل خلوت بودن شهر در روزهای تعطیل انجام شده‌است تا به آسانی از هرگونه حادثه جانی و سقوط بر خودرو جلوگیری شود.

کد خبر 750971

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام و رسیدگی به تقاضای سرمایه‌گذاران در طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • ثبت‌نام طرح‌های پایداری تأمین گاز طبیعی آغاز شد
  • مشارکت بین‌نهادی، پیش‌نیاز مشارکت مردمی
  • افزایش سرانه ورزشی اصفهان مستلزم ورود سرمایه‌های خُرد مردمی است
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • ایمن‌سازی درختان خطرآفرین در اصفهان
  • ایمن‌سازی درختان خطر آفرین در اصفهان
  • رشد اقتصادی پایدار در صنعت نفت با بهینه‌سازی مصرف انرژی
  • لزوم نظارت مستمر بر اجرای مناسب پروژه‌های مشارکتی در شهر اصفهان
  • آیا بورس به تنهایی می‌تواند باعث رونق تولید شود؟