Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، کرار جاسم که سابقه بازی در لیگ ایران برای تیم‌هایی چون استقلال، تراکتور، صنعت نفت و… را دارد همانند سال‌های گذشته ادعا کرد که بازهم از لیگ ایران پیشنهاداتی دارد که بعد از بررسی، تیم فصل بعد خود را انتخاب می‌کند.

وی گفت: من ۱۳ سال در فوتبال ایران بازی کردم به خاطر قدرت فنی لیگ ایران، حضور تماشاگران و سطح بالای اکثر باشگاه‌ها.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظرم ایران و عربستان بهترین لیگ‌های منطقه را دارند. تجربه کوتاهی در تیم الوکره قطر هم داشتم و آن را موفق می دانم.

این ملی پوش سابق عراق ادامه داد: پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های ایرانی دارم! بعد از بررسی، بهترین انتخاب را خواهم داشت.

کرار همچنین مدعی شد در زمان هدایت کارلوس کی روش در تیم ملی ایران، مورد توجه این مربی پرتغالی قرار گرفته بود. وی گفت: بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی بود که کی روش مرا برای تیم ملی ایران فراخواند اما مقامات ایرانی به او اطلاع دادند که من بازیکن عراقی هستم نه ایرانی.

ملی پوش سابق عراق در بخشی از صحبت‌هایش از ایجاد لیگ حرفه‌ای فوتبال در عراق انتقاد کرد و گفت: برای اجرای لیگ حرفه‌ای به کار طولانی نیاز داریم. راه اندازی لیگ حرفه‌ای از فصل آینده کار سختی است. سال‌ها زمان نیاز داریم. باید لیگ عراق را از همه لحاظ توسعه بدهیم.

کد خبر 5492001 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کرار جاسم تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش عراق تیم ملی فوتبال عراق تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال پرسپولیس هندبال تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال فولاد خوزستان مهدی طارمی یحیی گل محمدی فرهاد مجیدی جودو تیم فوتبال سپاهان اصفهان باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟

آفتاب‌‌نیوز :

تیم تراکتور بعد از جدایی خمس برای انتخاب سرمربی این بار به سراغ گزینه‌های داخلی رفت و در نهایت با گل‌محمدی به توافق رسید که البته هنوز حضور یحیی در تیم تراکتور قطعی نشده است.

این مربی در تلاش برای رفع مشکلات شخصی خود است تا با حضور در تبریز بار دیگر سرمربیگری در لیگ برتر را از سر بگیرد. در حال حاضر هدایت تراکتور به صورت موقت به حمید مطهری سپرده شده است.

باشگاه تراکتور در تلاش برای انتخاب سرمربی مذاکراتی هم با فرهاد مجیدی داشت، اما با پاسخ منفی این مربی مواجه شد.

چرا فرهاد مجیدی به پاسخ باشگاه تراکتور برای سرمربیگری نه گفت؟

پرس و جوی ما منجر به این نتیجه شد که فرهاد علاقه‌مند است مربیگری‌اش را در فوتبال امارات دنبال کند. او به دنبال حضور در یک تیم لیگ برتری دیگر از فوتبال امارات است و گفته می‌شود همه چیز اگر خوب پیش رود او در آینده‌ای نزدیک سرمربی شارجه خواهد شد.

زمزمه‌هایی نیز مبنی بر حضور فرهاد مجیدی در تیم ملی امید امارات وجود داشت که این امر هنوز محقق نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • پیروزی النصر در بازی خارج از خانه
  • گرایی بازهم به تیم ملی کشتی دعوت نشد!
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • فرزانه فصیحی، اولین بانوی ایرانی در دوومیدانی لیگ الماس
  • دلیل رد پیشنهاد یک تیم ایرانی توسط فرهاد مجیدی/ تیم جدید اسطوره استقلال مشخص شد؟
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد / تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • پیشنهاد هلندی برای مهدی قایدی