Web Analytics Made Easy - Statcounter

" به دلیل شرایط کرونا فکر نمی‌کنم اجازه داده شود هواداران درهفته‌های پایانی لیگ در ورزشگاه حضور داشته باشند، هیئت فوتبال اصفهان و دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن به دنبال حل مشکل هستند، اما چند روز است که سامانه بلیت فروشی فعال نیست."

به گزاشت خبرنگار ایمنا، پس از آنکه مجوز حضور هواداران به ورزشگاه‌ها داده شد، آنها توانستند از طریق سامانه بلیت فروشی باشگاه برای خود بلیت تهیه کنند، اما با مشکلات زیادی روبه‌رو بودند و خریدن بلیت برای هواداران مشکل بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روزهای اخیر خبر رسید که بازهم به دلیل انتشار ویروس کرونا و به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی، مسابقات فوتبال بدون تماشاگر برگزار خواهد شد و این موضوع اعتراض هواداران فوتبال را به همراه داشت که در ادامه گفت و گویی راجع به بلیت فروشی اینترنتی و حضور هواداران در ورزشگاه با حمیدرضا دادخواه دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان داشتیم که در ادامه می‌خوانید:

ابتدا درخصوص بلیت فروشی اینترنتی صحبت کنید. فکر می‌کنید این مورد در هفته‌های اخیر به خوبی انجام شد؟

دستورالعمل جدید وزارت کشور این بود که می‌توانیم از ۳۰ درصد ورزشگاه‌ها استفاده کنیم و افرادی هم که می‌خواهند بلیت تهیه کنند باید دوز دوم واکسن کرونا را تزریق کنند و ۱۴ روز هم از آن گذشته باشد. با تلاشی که باشگاه‌ها، اداره کل ورزش و جوانان استان، استانداری و هیئت فوتبال استان اصفهان انجام دادند، سامانه بلیت فروشی باشگاه سپاهان و ذوب آهن به سامانه امید که مربوط به وزارت بهداشت است متصل شد و دوبازی بزرگ را هم در اصفهان با حضور هواداران پشت سر گذاشتیم که موارد گفته شده تا حدود زیادی رعایت شد. بعد از دو سال که ورزشگاه‌ها تعطیل بود، هواداران که سرمایه‌های اصلی ورزش هستند موفق شدند برای تماشای بازی تیم خود به ورزشگاه بیایند.

از مزایا و معایب بلیت فروشی بگویید، گویا خیلی از هواداران برای خرید بلیت بازی سپاهان و استقلال و پرسپولیس ذوب آهن به مشکل خورده بودند.

تنها ۳۰ درصد از ورزشگاه را می‌توانستیم استفاده کنیم، اما تعداد متقاضیان بیشتر از ظرفیت بود به همین دلیل هواداران برای تهیه بلیت به مشکل می‌خوردند، امیدوارم به شرایط عادی برگردیم و بتوانیم از تمام ظرفیت ورزشگاه استفاده کنیم و پاسخ گوی هواداران باشیم. بلیت فروشی به شکل الکترونیکی ایرادات زیادی دارد، اما اگر بتوانیم شماره گذاری صندلی‌ها، گیت‌های ورودی را تکمیل کنیم می‌توانیم شاهد فرایند خوبی برای هواداران باشیم زیرا آنها می‌توانند در خانه بلیت تهیه کنند و خیلی راحت بر روی صندلی که شماره آنها درج شده بنشینند.

آیا با فروش بلیت به صورت الکترونیک، بازار سیاه بلیت فروشی کم شده است یا خیر؟

هرچه پیش برویم سامانه بلیت فروشی تجهیزتر می‌شود، در حال حاضر مشکلاتی دارد، اما نسبت به بلیت فروشی دستی این مشکلات کمتر است. افرادی هم که از بازار سیاه استفاده می‌کنند هرچه پیش برویم دسترسی کمتری خواهند داشت، در این چند بازی که برگزار شد این اتفاق خیلی کم رخ داد زیرا محدودیت بلیت داشتیم و با توجه به بارکدی که بلیت خریداری می‌شد، نفرات شناسایی می‌شدند.

در سه هفته باقی مانده لیگ حضور هواداران ممنوع شد. آیا باشگاه سپاهان و ذوب آهن بازهم می‌توانند با برطرف کردن مشکل شاهد حضور هواداران خود در ورزشگاه باشند؟

به دلیل شرایط کرونا فکر نمی‌کنم اجازه دهند هواداران در هفته‌های پایانی لیگ در ورزشگاه حضور داشته باشند، هیئت فوتبال اصفهان و دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن به دنبال حل مشکل هستند، اما چند روز است که سامانه بلیت فروشی فعال نیست.

اما به عنوان سوال پایانی، درفضای مجازی پستی در خصوص سازماندهی هواداران ذوب آهن منتشر کردید، راجع به این موضوع بیشتر برای ما می‌گوئید؟

نظر شخصی من این است که با توجه به قدمت و افتخارات ذوب آهن در فوتبال دارد، این باشگاه می‌تواند با یک سازماندهی، برنامه‌ریزی و ایجاد انگیزه تعداد هواداران خود را افزایش دهد. قدمتی که ذوب آهن دارد را خیلی از باشگاه‌ها ندارند، اما تعداد هواداران بیشتر دارند. این موضوع دغدغه خود باشگاه و مسئولین هم است که می‌توانند با یک برنامه‌ریزی مناسب هر روز تعداد هوادارانشان را افزایش دهند، امیدواریم روزی برسد ورزشگاه فولادشهر با هواداران خود ذوب آهن پر شود.

کد خبر 575647

منبع: ایمنا

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال تیم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال سپاهان هیئت فوتبال استان اصفهان دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باشگاه سپاهان و ذوب آهن سامانه بلیت فروشی حضور هواداران هواداران خود هیئت فوتبال ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران

معاون استاندار تهران گفت: میزان خودکفایی تولید مرغ در استان تهران از چهار درصد به ۱۲ درصد رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، محمد علی‌مهری اظهار کرد: در حال حاضر بیش از ۱۲ درصد مصرف روزانه مرغ استان تهران در داخل استان تولید می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌ریزی برای احداث دو مگافارم در ری و فیروزکوه، افزود: برنامه‌ریزی اولیه برای احداث دو مگافارم در شهرستان ری و فیروزکوه انجام شده تا خودکفایی استان تهران به ۳۰ درصد افزایش پیدا کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر افزایش تولید خاطرنشان کرد: در سال گذشته ۱۹ واحد راکد مرغ‌داری استان تهران احیا شد که موجب افزایش جوجه‌ریزی از ۵۰۰ هزار قطعه به یک میلیون و ۷۰۰ هزار قطعه شد.

منبع: فارس

کد خبر 747811

دیگر خبرها

  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار عبور کرد
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶.۲ میلیارد دلار گذشت
  • صادرات محصولات کشاورزی از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
  • مسئولان با ابتکار عمل برای افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • گلایه از عدم حضور هیئت دولت در بخش بسطام/برنامه ریزی سفر خوب نبود
  • مسئولان با ابتکار عمل در جهت افزایش حضور مردم در نمازجمعه تلاش کنند
  • کشف بمب فعال جنگ جهانی دوم در نزدیکی ورزشگاه ماینتس!
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و آلومینیوم آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • رشد ۳ برابری پرورش مرغ گوشتی در تهران