Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-27@14:48:11 GMT

شهادت يک آزاده فلسطيني

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۵۸۳

خبرگزاری آریا-منابع خبری فلسطین از شهادت یک آزاده بر اثر ابتلا به سرطان و اهمال پزشکی سازمان زندان‌های پزشکی رژیم صهیونیستی و همچنین زخمی شدن 71 نفر از فلسطینیان در درگیری با نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی خبر دادند.
به گزارش خبرگزاری آریا، «ایهاب زید الکیلانی» اسیر آزاده فلسطینی که اخیرا از زندان رژیم صهیونیستی آزاد شده بود، روز دوشنبه بر اثر بیماری سرطان به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین در این باره گزارش داد که الکیلانی چند روز پس از آزادی از زندان رژیم صهیونیستی در اواسط ماه مبارک رمضان، مشخص شد که در داخل زندان به سرطان مبتلا شده است.
منابع فلسطینی می‌گویند که وضعیت این آزاده فلسطینی در طول دوران اسارت به خاطر سیاست اهمال پزشکی سازمان زندان‌های رژیم صهیونیستی و عدم دریافت درمان‌های لازم و ضروری، به شدت وخیم شد و بلافاصله پس از آزادی، به بیمارستان منتقل شد و بستری بود تا اینکه روز دوشنبه بر اثر همین بیماری به شهادت رسید.
از سوی دیگر، هلال احمر فلسطین دوشنبه شب در بیانیه‌ای از مجروح شدن 71 نفر در حمله نظامیان اسرائیلی به شرکت کنندگان در مراسم تشییع پیکر شهید ولید الشریف در قدس اشغالی خبر داد.
در این بیانیه آمده که این 66 نفر بر اثر شلیک گلوله پلاستیکی و خفگی با گاز اشک آور نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی مجروح شدند.

تسنیم

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فلسطین رژیم صهیونیستی بر اثر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم

منابع امنیتی از شهادت ۲ جوان فلسطینی و زخمی شدن ۲ تن دیگر به ضرب گلوله اشغالگران در نزدیکی ایست بازرسی «سالم» در غرب جنین خبر دادند.

به گزارش ایسنا، منابع امنیتی اعلام کردند که «مصطفی سلطان عابد» جوان ۲۲ ساله از شهرک «کفردان» و «احمد محمد شواهنة» جوان ۲۱ ساله از شهرک «السیلة الحارثیة» در غرب جنین به شهادت رسیدند.

براساس گزارش خبرگزاری فلسطینی «وفا»، منابع امنیتی اعلام کردند که نیروهای رژیم صهیونیستی به سمت گروهی از جوانان در اطراف ایست بازرسی «سالم» در نزدیکی چهارراه «رمانة» در غرب شهر جنین تیراندازی کردند و در نتیجه آن این ۲ تن به شهادت رسیدند و ۲ تن دیگر نیز زخمی شدند.

منابع مذکور همچنین اعلام کردند که نیروهای رژیم اشغالگر مانع ورود آمبولانس و امدادرسان‌ها به محل حادثه شدند.

گروه‌های ملی و اسلامی در شهرک‌های «السیلة الحارثیة» و «کفردان» از طریق مساجد شهادت شواهنة و عابد را تسلیت گفتند.

در همین رابطه، هلال احمر فلسطین اعلام کرد که کادر آن ۲ جوان زخمی ۲۵ و ۲۲ ساله در نزدیکی ایست بازرسی سالم را به یکی از بیمارستان‌ها در شهر جنین منتقل کرده‌اند.

نیروهای رژیم صهیونیستی صبح امروز (شنبه) پس از افزایش تجاوزات خود به غزه، به یورش‌های روزانه خود به شهرک‌ها و روستاهای کرانه باختری ادامه دادند.

رسانه‌های فلسطینی همچنین از شنیدن صدای درگیری‌های مسلحانه در اطراف ایست بازرسی سالم خبر دادند.

در شهر قدس اشغالی نیز ۴۵ هزار نمازگزار در بخش قدیمی شهر قدس به‌رغم تشدید محدودیت‌ها برای ورود نمازگزاران در مسجدالاقصی نماز جمعه اقامه کردند.

در همین راستا، رسانه‌های فلسینی از درگیری‌های مسلحانه با نیروهای رژیم صهیونیستی طی یورششان به شهر «طولکرم» در شمال کرانه باختری خبر دادند.

رسانه‌های فلسطینی همچنین از یورش نیروهای رژیم اشغالگر به شهر «طولکرم» در شمال کرانه باختری، شهرک «عقربا» در جنوب شهر نابلس در شمال کرانه باختری و گشت‌زنی در خیابان‌ها و محله‌های آن و بازداشت چندین فلسطینی خبر دادند.

در همین رابطه، گردان‌ طولکرم وابسته به گردان‌های شهدای الاقصی اعلام کرد که نیروهای مبارز آن صبح امروز به سمت اشغالگران صهیونیست در شهر طولکرم شلیک کردند.

تعداد بازداشت فلسطینی‌ها توسط رژیم صهیونیستی پس از حمله هفتم اکتبر در کرانه باختری و قدس افزایش یافته است و این رژیم به صورت سیستماتیک فلسطینی‌ها را در منازل خود و در ایست‌های بازرسی بازداشت می‌کند و یا اینکه فلسطینی‌ها را تحت فشار وادار به تسلیم می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شهادت و زخمی‌شدن شمار دیگری از ساکنان غزه
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • آیت‌الله حسینی همدانی: اینکه دانشجویان آمریکایی در آمریکا به خاطر غزه کتک می‌خورند و به زندان می‌روند یعنی غزه پیروز است/ نفرت جهانی از آمریکا کاملاً عیان شده است/ امروز همه مردم آزاده عالم با نفرت فریادشان بر سر اسرائیل بلند است
  • بمباران بامدادی مرکز و جنوب غزه/ ۹ فلسطینی به شهادت رسیدند
  • ۲۰۲ روز جنگ غزه به روایت آمار و ارقام
  • شهادت یک خبرنگار دیگر در غزه؛ شمار شهدای جنگ غزه به 34هزار و 305 شهید رسید
  • شهادت بیش از ۳۴ هزار و ۳۰۰ فلسطینی در نوار غزه از ۷ اکتبر
  • تعداد شهدای غزه به ۳۴۳۰۵ نفر رسید
  • شهادت یک خبرنگار دیگر فلسطینی در بمباران خانه‌اش در غزه