Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی از کشف ۱۲ و نیم تن روغن نباتی احتکار شده در شاهین دژ و ۱۵۰ تن گندم احتکار شده در شهرستان شوط خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از آذربایجان‌غربی، ناصر عتباتی گفت: حسب دستور صادره در روزهای قبل به روساء و دادستانهای استان مبنی بر پایش بازار ارزاق عمومی مردم و مراقبت و جلوگیری از هرگونه تخلف و گرانفروشی اقدامات خوبی در سطح استان انجام شده است که در روزهای نخستین اجرای پایش بازار مقدار ۱۲ و نیم تن روغن نباتی احتکار شده در چندین محل شهرستان شاهین دژ و مقدار ۱۵۰ تن گندم در شهرستان شوط کشف گردید

وی افزود: برای افراد متخلف پرونده تخلف تشکیل و درخصوص اقلام کشف شده هم برابر مقررات اقدامات لازم معمول گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس کل دادگستری استان با بیان اینکه در مقابل هر گونه تخلف و اختلال در بازار برخورد قاطع به عمل خواهد آمد از همه کسبه و تجار خواست دراوضاع خاصی که بر بازار حاکم هست در کنار مردم و با آنها باشند نه اینکه با تخلفاتی ناشایست و غیرقانونی موجب بی رونق شدن بازار و مشکل در تهیه ارزاق عمومی مردم شوند.

انتهای پیام

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: دادگستری گندم احتکار آذربایجان غربی دادگستری آذربایجان غربی روغن نباتی دادگستری آذربایجان غربی احتکار شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند

ناصر عتباتی رئیس‌کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: طبق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی‌های انجام شده و همچنین با انجام کار دقیق اطلاعاتی ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر شده و تحت قرار بازپرس رسیدگی‌کننده قرار گرفتند.

وی اضافه کرد: پیش از این نیز، یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

سردشت از شهر‌های جنوبی آذربایجان‌غربی است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در لرستان
  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • سطح زیرکشت کلزا در آذربایجان‌غربی ۲ برابر شد/پیش‌بینی برداشت حدود ۱۲ هزار تنی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • متخلفان تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • تکریم و معارفه روئسای قدیم و جدید هلال احمر شهرستان سلماس 
  • متخلفان‌تعزیراتی در آذربایجان‌غربی ۸.۳ میلیارد ریال جریمه شدند
  • کشت کلزا در ۳۲۷۰ هکتار از اراضی آذربایجان شرقی
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند