Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-04@05:22:23 GMT

درآمد نجومی پاریس از مسی/لئو دستگاه چاپ اسکناس شد

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۶۷۰

درآمد نجومی پاریس از مسی/لئو دستگاه چاپ اسکناس شد

به گزارش خبرگزاری فارس، لیونل مسی اسطوره آرژانتینی بعد از 17 سال درخشش در بارسلونا تابستان گذشته راهی پاری سن ژرمن شد.

در ابتدای ورود مسی به پاریس اسطوره فوتبال رکورد فروش پیراهن در تاریخ این باشگاه را جا به جا کرد و درآمد چند صد میلیون دلاری برای باشگاه فرانسوی به ارمغان آورد.

در جدیدترین خبر در زمینه درآمدزایی باشگاه پاریس توسط مسی نشریه «اکیپ» گزارش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه فرانسوی در فصل 2021-2022 به واسطه حضور مسی درآمدزایی بیش از 300 میلیون یورو از طریق اسپانسرها داشته که این رقم تا تاریخ باشگاه بی نظیر است.

همچنین فروش پیراهن پاری سن ژرمن در این فصل از مرز یک میلیون گذشته که در تاریخ این باشگاه بی سابقه است. با نگاه به آمار فروش پیراهن پاری سن ژرمن 60 درصد فروش مربوط به پیراهن مسی با شماره 30 بوده است.

پاری سن ژرمن این روزها به همراه مسی و دیگر ستارگان در تور قطر حضور دارد و از میزبان جام جهانی 2022 دیدن می کند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: رکوردزنی مسی مسی بارسلونا پاری سن ژرمن پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیلیان ام باپه و گرفتن عکس و امضا دادن به هواداران پاری سن ژرمن پس از بازی با دورتموند / فیلم

با وجود شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل دورتموند، کیلیان ام باپه پس از انجام تست دوپینگ، با هواداران تیمش عکس هایی به یادگار گرفت.

دانلود (4.6MB)

دیگر خبرها