Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@04:04:53 GMT

کرج نیازمند احداث کارخانه زباله‌سوز است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۷۱۱

کرج نیازمند احداث کارخانه زباله‌سوز است

گروه استان‌ها- نایب رئیس شورای شهر کرج گفت: این شهر نیاز به احداث کارخانه زباله‌سوز است. - اخبار استانها -

علیرضا رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرج، اشاره به بازدید برخی از اعضای شورای شهر از کارخانه زباله‌سوز و مرکز دفع و پردازش حدود 8 هزارتن زباله‌های شهر تهران اظهار داشت: احداث کارخانه زباله‌سوز یکی از نیازهای مهم شهر کرج است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارائه تسهیلات ارزی–ریالی برای ایجاد تاسیسات مدیریت پسماند و نیروگاه‌های زباله سوزورود دستگاه زباله سوز به پسماند قم/زباله‌های عفونی به طور کاملا بهداشتی در قم دفع می‌شودبیمارستان‌های قم باید به دستگاه زباله سوز تجهیز شوند

نایب‌ رئیس شورای اسلامی شهر کرج با یادآوری گزارش‌های فنی به اشتراک گذاشته شده در بازدید از کارخانه زباله‌سوزی تهران تأکید کرد: کلانشهر کرج نیز به کارخانه زباله‌سوز نیاز دارد و تحقق این مهم از برنامه‌هایی است که باید در این دوره از مدیریت شهری صورت پذیرد.

رحیمی بیان کرد: با توجه به رقم قابل توجه برای راه‌اندازی کارخانه زباله سوز در کرج، اجرای این امر، باید با مشارکت سرمایه‌گذار و کمک‌های دولتی باشد.

نماینده مردم کرج در ششمین دوره از شورای شهر به بازخورد بازدید صورت گرفته اشاره کرد و افزود: در نهایت مقرر شد با هماهنگی مجموعه مدیریت شهری و استانداری البرز احداث کارخانه زباله‌سوز در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پسماند و ساماندهی آن در کرج از موضوعات مهم است، ادامه داد: بودجه شهرداری کرج تنها پاسخگوی نیازهای احداث کارخانه نیست.

انتهای پیام/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: احداث کارخانه زباله سوز شهر کرج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری مهر، عباس پوریانی با بیان اینکه آلودگی‌های ناشی از پسماند و دفع غیر اصولی زباله، معضلات زیست محیطی را موجب خواهد شد، افزود: بر اساس تصمیم اتخاذ شده در جلسه حفظ حقوق بیت المال دادگستری شهرستان در هفته گذشته، با پیگیری مستمر دادستان شهرستان بهشهر، مقرر شد مکان دفن زباله بصورت دائمی از محل فعلی به مکان دیگری در مجاورت کمپوست شهرداری بهشهر منتقل شود.

پوریانی با اشاره به این مطلب که از امروز کوچکترین زباله ای به مکان کنونی دفن زباله بهشهر منتقل نخواهد شد، افزود: به صورت نمادین چند درخت با حضور مسئولان شهرستانی در این محل غرس شد و پس از خاکریزی و نهال کاری کامل، این مکان به فضای سبز تبدیل خواهد شد.

رییس کل دادگستری مازندران خاطرنشان کرد: حفظ منابع طبیعی و محیط زیست در استان از مسائل مهمی است که در دستور کار دستگاه قضایی استان قرار دارد.

وی افزود: شهرستان بهشهر از نظر گردشگری و همچنین محیط زیست مورد توجه است و باید با برنامه ریزی مناسب برای بهره مندی درست از این مواهب خدادادی ارزشمند تلاش شود.

کد خبر 6093175

دیگر خبرها

  • احداث ۸ بوستان محلی با ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار
  • چپ کردن کامیون حمل زباله در برزیل + فیلم
  • زباله بهشهر پس از ۶۰ سال ساماندهی شد
  • پاکسازی حاشیه پلیس راه رزن از زباله
  • نبود کارخانه نوین باعث بی کیفیتی‌ آسفالت بجنورد می‌شود
  • تصاویر| سراوان از دفن زباله بهسازی شد؛ استان گیلان
  • نحوه ساخت لیفتراک در کارخانه + فیلم
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • نوسازی و بهسازی ۱۰۰۰ تاکسی فرسوده نیازمند حمایت مستقیم استاندار است