Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی صفر بیرانوند گفت: روزانه گشت و بازرسی سازمان حمل ونقل بار و مسافر در سطح شهر خرم آباد از ناوگان حمل و نقل درون شهری انجام می‌گیرد.

وی می گوید: سه گشت نظارت بر عملکرد ناوگان حمل و نقل درون شهری در سطح شهر از صبح تا شب فعال است.

بیرانوند گفت: پیشنهاد نرخ کرایه ۱۴۰۱ به شورای شهر ارسال شده و منتظر تایید و ابلاغ از سوی شورای شهر و فرمانداری هستیم، ولی تا کنون ابلاغ نشده، بنابراین نرخ کرایه اکنون هیچگونه تغییری نداشته و خودور‌های تاکسی که بر خلاف نرخ مصوب از مسافرین کرایه اخذ کنند، در صورت مشاهده قطعا برابر قانون با آن‌ها برخورد بعمل می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از مسافرین محترم خواهشمندیم تا جایی که می‌توانند از تاکسی استفاده کنند و هر گونه تاکسی که مازاد بر نرخ مصوب از مسافرین پول اخذ کند می‌تواند با یاداشت کد تاکسی که بر روی شیشه عقب تاکسی ثبت شده به سازمان یا گشت‌های سطح شهراعلام کند تا با آن‌ها برخورد قانونی بعمل آید.

بیرانوند گفت: شهر خرم آباد حدودا ۲۳۰۰ دستگاه تاکسی درون شهری و ۸۰۰دستگاه تاکسی موقت و حدود ۱۳۰ آژانس درون شهری در سطح شهر دارد که بصورت ۲۴ ساعت آماده ارائه خدمت به همشهریان هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهرداری خرم آباد نرخ کرایه درون شهری خرم آباد سطح شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد

ایسنا/یزد مدیر منطقه دو شهرداری یزد گفت: با اقداماتی که در دو سال اخیر در بوستان بزرگ شهر با صرف اعتباری بالغ بر۳۰۰ میلیارد ریال انجام شد، پنچ هکتار به سطح بهره برداری این بوستان اضافه شد.

«علیرضا ابویی» با بیان این که بوستان بزرگ شهر با وسعت تقریبی ۳۰ هکتار در مجاورت بلوار مدرس قرار دارد و یکی از بزرگترین بوستان ها در سطح منطقه دو شهرداری است، اظهار کرد: در دو سال اخیر شاهد اقدامات خوبی در این بوستان بوده‌ایم به طوری که با صرف اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال برای فعالیت‌های عمرانی، پنج هکتار به سطح بهره‌برداری این مجموعه افزوده شده است.

وی با اشاره به این که این بوستان دارای طرح مصوب بالادستی است، ابراز امیدواری کرد: در سال جاری بتوانیم با اعتباری  بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال در زمینه توسعه بوستان به ویژه در حوزه بازپیرایی قسمت قدیمی آن فعالیت های عمرانی خوبی را انجام دهیم و شاهد مراحل نهایی اقدامات عمرانی در بوستان بزرگ شهر باشیم.

مدیر منطقه دو شهرداری، توجه به ورزش‌های همگانی در مجموعه بوستان بزرگ شهر را از نکات مهم و موثر در طرح توسعه این بوستان دانست و افزود: در این مجموعه، شاهد یکی از بزرگترین پیست‌های دوچرخه سواری در سطح بوستان‌های شهر یزد هستیم و همچنین در طراحی، به بحث ورزش‌های همگانی از جمله فوتبال ساحلی توجه ویژه‌ای شده است.

وی با بیان این که بوستان بزرگ شهر یکی از محل‌های اسکان موقت مسافرین و مهمانان نوروزی است، گفت: آلاچیق هایی در سطح زیربنای دو هزار مترمربع ایجاد شده است به طوری که در ایام نوروز، هر روزه شاهد استقرار تعداد زیادی از مسافرین در این آلاچیق ها بودیم.

مدیر منطقه دو شهرداری یزد در ادامه با اشاره به رضایت بالای مسافرین از اسکان در این بوستان، افزود: امیدواریم در آینده بتوانیم به سطح بهره برداری اسکان مسافرین در سطح این مجموعه بیافزاییم.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی شهرداری یزد، ابویی سرجمع هزینه‌های عملیات عمرانی بوستان بزرگ شهر در دو سال اخیر و سال جاری را بالغ بر۵۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات منطقه دو عنوان کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد افزایش یافت
  • افزایش سطح بهره برداری بوستان بزرگ شهر یزد
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • نرخ جدید کرایه تاکسی و اتوبوس در کرمانشاه اعلام شد
  • ۵ هکتار به بوستان بزرگ شهر یزد اضافه شد
  • رونمایی از خودروهای ثبت تخلف ویژه ناوگان بار درون شهری در اصفهان
  • نرخ رهن در بازار مسکن؛ رهن کامل در عبدل آباد با ۶۰۰ میلیون تومان
  • افزایش یک و نیم برابری کشت دانه روغنی در پارس آباد
  • اعلام مشخصات تاکسی‌های برقی/ سقف تعداد تاکسی‌های برقی متناسب با زیرساخت شهر‌ها
  • قصه دو زار و ده شاهی کرایه تاکسی‌ها به تاریخ پیوست