Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@16:28:28 GMT

اقدام دولت در اصلاح یارانه ها شجاعانه و به نفع مردم است

تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۱۹۹۲۶

اقدام دولت در اصلاح یارانه ها شجاعانه و به نفع مردم است

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اقدام دولت در اصلاح تخصیص ارز ترجیحی برای کالاهای اساسی اقدامی شجاعانه و به نفع عموم مردم بود.

به گزارش مشرق، محمد صالح جوکار نماینده مردم یزد در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اصلاح صورت گرفته در تخصیص ارز ترجیحی برای تامین کالاهای اساسی گفت: اقدام دولت در این زمینه اقدامی شجاعانه بود که درواقع این اقدام به نفع عموم جامعه نیز هست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از همان ابتدا هم باید یارانه مربوط به ارز ترجیحی مستقیما به حساب مصرف‌کنندگان واریز می‌شد، نه اینکه پول مردم به جیب عده‌ای دلال ریخته شود.

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس اظهار داشت: قطعا با رفع ایرادات جزئی و اجرای هرچه بهتر و کامل‌تر طرح دولت برای اصلاح در تخصیص ارز ترجیحی مردم ثمرات شیرین آن را در زندگی خود حس خواهند کرد.

بیشتر بخوانید:

واریز یارانه کمک معیشتی به حساب جاماندگان

جوکار خاطرنشان کرد: این کار باید از سال‌های قبل شروع می‌شد، اما ما شاهد تاخیر در اجرای آن بودیم، ولی به هر حال دولت آقای رئیسی این کار را با شجاعت انجام داد.

وی در پایان گفت: باید مراقب بود که سودجویانی که از اجرای این طرح متضرر شده‌اند، با ایجاد بی‌نظمی و فضاسازی‌ها به اجرای طرح آسیب نزنند و در این رابطه باید با نظارت قوی جلوی هر گونه گرانفروشی و احتکار را گرفت.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت دولت سیزدهم ارز ترجیحی حذف ارز ترجیحی طرح اصلاح یارانه ها یارانه یارانه معیشتی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۱۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد

علیرضا نقوی گفت: منطقه بافت تاریخی در سال گذشته با هزینه ۱۰۷ میلیارد ریال، طرح دفع آب‌های سطحی از بلوار دهم فروردین تا رودخانه مرکزی را اجرا کرد که امسال هیچ یک از خیابان های مسیر دچار آبگرفتگی نبود و روان آب ها به رودخانه مرکزی هدایت شده است و خبر منتشر شده مبنی بر هدایت روان آبها به قنات های متروکه صحت ندارد.

وی به فرونشست هایی که پس از بارندگی های اخیر ایجاد شد پرداخت و تصریح کرد: در تقاطع ایرانشهر حفره ایجاد شده در مسیر پوکه متروکه ای بود که عمده دلیل آن اتصال فاضلاب خانگی و واحدهای صنفی اطراف به مسیر قنات بوده که متأسفانه بارها نسبت به تخلف این قبیل اقدامات شهروندان تذکر داده شد و همشهریان بر اصلاح آن اقدام نکردند و ضروری است تا شرکت آب و فاضلاب هم به این مهم تاکید بیشتری داشته‌ باشند.

وی با تأکید بر اصلاح مسیر فاضلاب‌های خانگی از سوی شهروندان گفت: بخشی از کسبه و ساکنان اقدام به اتصال لوله‌های فاضلاب خانگی به مسیرهای پوکه قنات می کنند که این کار علاوه بر تخلف و جرم بودن آن، منجر به این قبیل فرونشست ها در سطح معابر که باعث بروز خسارات جبران‌ناپذیر و جانی خواهد شد همکاری بیشتر دستگاه‌های خدمت رسان در آموزش‌های بیشتر به شهروندان را می‌طلبد.

استان یزد بیش از سه هزار قنات دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رییس سازمان خصوصی سازی: ۵ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد
  • ۵.۲۲ میلیارد سهام ترجیحی به نام کارگران شد/ واگذاری سهام به ۳۰۰۸ کارگر در دولت سیزدهم
  • ادعای هدایت روان آب‌ها به قنات‌های متروکه یزد صحت ندارد
  • ۵ میلیارد سهم به نام کارگران شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد
  • سهام ترجیحی ۶۴ هزار نفر از کارگران به نامشان شد+ فیلم
  • تمدید طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی دور از انتظار نیست
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیکی تمدید می‌شود؟
  • زمان واریز یارانه جدید دولت اعلام شد
  • زمان واریز یارانه اردیبهشت ۱۴۰۳ اعلام شد