Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری‌آنلاین ادعای عجیب کرار جاسم درخصوص دعوت به تیم ملی ایران حسابی خبرساز شده است. این بازیکن عراقی گفت: زمانی که در لیگ ایران بازی می‌کردم کارلوس کی‌روش مرا به تیم ملی ایران دعوت کرد.

وی سابقه بازی در لیگ ایران برای تیم‌هایی چون استقلال، تراکتور، صنعت نفت و… را دارد همانند سال‌های گذشته ادعا کرد که بازهم از لیگ ایران پیشنهاداتی دارد که بعد از بررسی، تیم فصل بعد خود را انتخاب می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرار جاسم ادامه داد: من ۱۳ سال در فوتبال ایران بازی کردم به خاطر قدرت فنی لیگ ایران، حضور تماشاگران و سطح بالای اکثر باشگاه‌ها. به نظرم ایران و عربستان بهترین لیگ‌های منطقه را دارند. تجربه کوتاهی در تیم الوکره قطر هم داشتم و آن را موفق می دانم.

این ملی‌پوش سابق عراق ادامه داد: پیشنهادات زیادی از باشگاه‌های ایرانی دارم! بعد از بررسی، بهترین انتخاب را خواهم داشت.

کرار همچنین مدعی شد در زمان هدایت کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران، مورد توجه این مربی پرتغالی قرار گرفته بود. وی گفت: بعد از بازی استقلال و تراکتورسازی بود که کی‌روش مرا برای تیم ملی ایران فراخواند اما مقامات ایرانی به او اطلاع دادند که من بازیکن عراقی هستم نه ایرانی.

ملی‌پوش سابق عراق در بخشی از صحبت‌هایش از ایجاد لیگ حرفه‌ای فوتبال در عراق انتقاد کرد و گفت: برای اجرای لیگ حرفه‌ای به کار طولانی نیاز داریم. راه اندازی لیگ حرفه‌ای از فصل آینده کار سختی است. سال‌ها زمان نیاز داریم. باید لیگ عراق را از همه لحاظ توسعه بدهیم.

بازیکن سابق تیم ملی عراق در ادامه به اصرار مجری شبکه تلویزیونی عراق به فارسی پاسخ سوال اینکه کدام تیم ها در ایران بهترین هستند را این طور داد: من در دو باشگاه بزرگ ایران یعنی استقلال و تراکتور بازی کردم. به نظرم آنها بهترین ها هستند. البته باشگاه صنعت نفت هم خوب است به دلیل اینکه خانم من ایرانی و از شهر آبادان است.

کد خبر 677012 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم کارلوس کی‌روش

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران خبر مهم کارلوس کی روش تیم ملی ایران لیگ ایران کی روش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۰۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری دانشجو، علی فروتن یکی از عمو‌های فیتیله‌ای، با اشاره به صحبت‌های مجید قناد در برنامه «برمودا» درباره دلیل اختلافات برنامه فیتیله‌ها گفت:هیچکدام از صحبت‌های آقای قناد را قبول ندارم، آقای قناد امانت‌داری را در روایت ماجرا رعایت نکرد.

وی افزود: آقای قناد در صحبت‌های خود گفتند که آدم حرف خانه‌اش را بیرون نمی‌برد، اما متاسفانه تمام حرف‌هایش را زد. من خیلی دوست داشتم که شفاف‌تر صحبت می‌کردند و‌لی کاش این برنامه‌ای که ایشان را دعوت کرده بود به جای اینکه یک نفر را دعوت کند تا جماعتی را محاکمه کند عملا می‌توانست نظر همه را بپرسد که چرا این اتفاق افتاد.

فروتن ادامه داد: بنده صحبت‌های آقای قناد را اصلا قبول ندارم و با تمام احترامی که برایشان قائل هستم، اما متاسفانه آن امانت داری و واقعیت قضیه را نگفتند.

ولی بیان کرد: ای کاش آقای قناد هم به جای اینکه در برنامه‌ای دیگر دلش بشکند شروع به کار کردن و تولید محتوا می‌کرد همینطور بجای اینکه ساعت شش صبح در خیابان‌ها فریاد بزند بهتر بود که با کسی که مشکل داشت صحبت می‌کرد.

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • هت‌تریک پیروزی‌ دختران ایرانی در کافا: 16 گل در 3 بازی!
  • انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی‌پور
  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • ادعای جنجالی یکی از عمو‌های فیتیله‌ای علیه مجید قناد!
  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • اعتراف عجیب چهره جنجالی مجلس خبرساز شد
  • ادعای جنجالی ایران‌اینترنشنال؛ سردار علیرضا عسگری کیست و کجا زندگی می‌کند؟
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد