Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرارو- قیمت بیت‌کوین از قله ۶۸ هزار دلاری در آبان پارسال ۵۵ درصد ریزش داشته است. قیمت بیت‌کوین به‌عنوان مهمترین ارز دیجیتال در بازار جهانی ۲۶ اردیبهشت به ۲۹ هزار و ۷۰۰ دلار رسید و برخی از پیش‌بینی‌ها از احتمال ادامه سقوط قیمت بیت‌کوین حکایت دارد. بعد ریزش بیت‌کوین در روز‌های اخیر ایرانی‌ها پیگیر قیمت لونا هستند و وضعیت این ارز را زیرنظر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارز دیجیتالی که روز‌های سیاهی را برای سرمایه‌گذاران خود به‌وجود آورده و ارزش آن به کمتر از یک دلار سقوط کرده است. ریزش قیمت لونا به زیر یک دلار ظرف دو روز کلید خورد و ارزش آن از ۶۰ دلار سقوط کرد. کار تا جایی پیش رفت که خالق این ارز دیجیتال واکنش نشان داد و شایعه شد هشت نفر از سرمایه‌گذاران لونا در دنیا بعد سقوط قیمت آن خودکشی کرده اند.

سقوط قیمت لونا

به گزارش فرارو، علت سقوط لونا هرچیزی که بود، نهایتا باعث شد ارزش این ارز در دو روز تقریبا ۱۰۰ درصد ریزش داشته باشد. قیمت لونا روز ۱۹ اردیبهشت امسال ۶۱ دلار به‌ثبت رسید، ۲۰ اردیبهشت به ۲۷ دلار کاهش پیدا کرد و ۲۱ اردیبهشت لونا کمتر از یک دلار ارزش داشت. از روز ۲۲ اردیبهشت قیمت لونا رشدی نداشته و در همان محدوده درجا می‌زند. قیمت لونا ۲۳ اردیبهشت به ۰.۰۲ رسید. یک روز بعد به ۰.۰۰۰۲ دلار تنزل پیدا کرد و روز‌های ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت نیز با قیمت ۰.۰۰۰۲ دلار خرید و فروش شد. دن ون خالق لونا بعد سقوط ارزش این ارز دیجیتال در توییتی اعلام کرد از اینکه نوآوری من برای مردم باعث ناراحتی شده، دل‌شکسته هستم.

قیمت لونا در یک‌ماه اخیر

قیمت لونا در یک ماه تقریبا ۸۰ دلار کاهش پیدا کرده است. یک ماه قبل یعنی ۲۶ فروردین امسال قیمت لونا حدود ۸۰ دلار بود و روز ۲۶ اردیبهشت این ارز را ۰.۰۰۰۲ دلار معامله می‌کردند. بازدهی لونا در این مدت معادل منفی ۹۹.۹ درصد برآورد می‌شود. قیمت لونا یک ماه پیش درحالی ۸۰ دلار بود که روز اول اردیبهشت ارزش این ارز به مرز ۱۰۰ دلار رسید. آن روز معامله‌گران بازار ارز دیجیتال لونا را با قیمت ۹۹.۱ دلار می‌خریدند که بالاترین قیمت لونا در یک ماه گذشته به‌حساب می‌آید. قیمت لونا در ادامه پا در مسیر نزولی گذاشت و قیمت آن روز ۱۹ اردیبهشت به ۶۵ دلار رسید. این پایان کار نبود و ظرف دو روز قیمت لونا تا زیر یک دلار تقلیل پیدا کرد. روز ۲۶ اردیبهشت لونا با قیمت ۰.۰۰۰۲ دلار معامله می‌شد.

قیمت لونا در سه‌ماه اخیر

قیمت لونا در سه ماه گذشته افت ۵۵ دلاری را تجربه کرده است. سه ماه قبل یعنی ۲۶ بهمن پارسال قیمت لونا معادل ۵۵.۵ دلار بود و ۲۶ اردیبهشت امسال این ارز دیجیتال ۰.۰۰۰۲ دلار خرید و فروش می‌شد. به این ترتیب بازدهی لونا در سه‌ماه تقریبا منفی ۹۹.۹ دلار برآورد می‌شود. قیمت لونا در بالاترین سطح سه‌ماهه خود روز ۱۶ فروردین امسال ۱۱۷.۸۷ دلار به‌ثبت رسیده است. قیمت لونا در نیمه دوم اردیبهشت سقوط آزاد تاریخی را تجربه کرد و ارزش آن از پله ۸۵ دلار در ۱۵ اردیبهشت به زیر یک دلار در ۲۳ اردیبهشت کاهش پیدا کرد.

قیمت لونا در یک سال اخیر

قیمت لونا در یک سال از ۱۵ دلار به زیر یک دلار کاهش پیدا کرده است. یک سال قبل یعنی ۲۶ اردیبهشت پارسال قیمت لونا چیزی حدود ۱۵ دلار بود و بعد یک سال به ۰.۰۰۲ دلار رسید. در این مدت سرمایه‌گذاران این ارز دیجیتال شاهد صعود قیمت لونا به مرز ۱۲۰ دلار بودند. روز ۱۶ فروردین امسال یعنی کمتر از ۴۰ روز پیش قیمت لونا به ۱۱۹.۱ دلار ارتقا پیدا کرد، اما در نیمه دوم اردیبهشت سقوط آزاد لونا کلید خورد. ظرف سه روز قیمت لونا از ۶۵ دلار در ۱۹ اردیبهشت به زیر یک دلار در ۲۱ اردیبهشت کاهش پیدا کرد.

منبع: فرارو

کلیدواژه: قیمت بیت کوین بیت کوین ارز دیجیتال سرمایه گذاران زیر یک دلار کاهش پیدا قیمت بیت کوین ۲۶ اردیبهشت دلار رسید سقوط قیمت یک سال یک ماه سه ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۲۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

 بازار در نخستین روز کاری هفته شاهد روند نزولی قیمت طلا و سکه است.

قیمت اونس طلا امروز

هر اونس طلا، امروز به ۲,۳۳۸ (دو هزار و سیصد و سی و هشت) دلار رسید که نسبت به روز قبل ، افزایش ۰.۱۲ درصدی داشته است.

قیمت گرم طلا ۱۸ عیار امروز

قیمت طلا پایین آمد و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳,۴۹۹,۷۰۰ (سه میلیون و چهارصد و نود و نه هزار و هفتصد ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۹۹ درصدی داشته است.

قیمت مثقال طلا ۱۸ عیار امروز

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با کاهش ۰.۹۸ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۵,۱۶۰,۰۰۰ (پانزده میلیون و یکصد و شصت هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ دلار مبادله ای

قیمت دلار مبادله ای، امروز به ۴۴,۱۹۸ (چهل و چهار هزار و یکصد و نود و هشت ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ یورو مبادله ای

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷,۲۳۲ (چهل و هفت هزار و دویست و سی و دو ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، افزایش ۰.۳۶ درصدی داشته است.

آخرین نرخ پوند

پوند امروز با کاهش ۳.۳۲ درصدی، از ۸۰,۳۲۷ (هشتاد هزار و سیصد و بیست و هفت ) تومان به ۷۷,۷۵۰ (هفتاد و هفت هزار و هفتصد و پنجاه ) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله ای امروز

همچنین درهم امارات مبادله ای با افزایش ۰.۳۵ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۱۲,۰۳۴ (دوازده هزار و سی و چهار ) تومان معامله شد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱,۹۱۵ (یک هزار و نهصد و پانزده ) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۱.۵۶ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با کاهش ۴.۱۴ درصدی، از ۴۷,۳۸۵ (چهل و هفت هزار و سیصد و هشتاد و پنج ) تومان به ۴۵,۵۰۰ (چهل و پنج هزار و پانصد ) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با کاهش ۱.۷۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۰,۶۵۰ (چهل هزار و ششصد و پنجاه ) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

همچنین دینار عراق با کاهش ۲.۱۲ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۴۷ (چهل و هفت ) تومان معامله شد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱,۹۰۰,۰۰۰ (چهل و یک میلیون و نهصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، کاهش ۰.۶ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۴,۸۰۰,۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و هشتصد هزار) تومان رسید که نسبت به ۲ روز پیش، بدون تغییر است.

قیمت ربع سکه امروز

ربع سکه در بازار داخلی هم ۱۴,۹۰۰,۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد هزار) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با کاهش ۱.۴۹ درصدی نسبت به ۲ روز پیش، ۶,۷۰۰,۰۰۰ (شش میلیون و هفتصد هزار) تومان معامله شد.

 

منبع: دنیای اقتصاد

دیگر خبرها

  • نگاه سرمایه‌گذاران به این آلت‌کوین‌ها/ پتانسیل سودآوری این رمزارزها بالا است!
  • بیت کوین به ۶۳ هزار و ۸۲۲ دلار رسید
  • پیش‌بینی قیمت طلا/ نگاه سرمایه‌گذاران به فلز زرد
  •  چرا دلار سقوط کرد؟
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ / طلای ۱۸ عیار روی مدار سقوط
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • آخرین وضعیت بازار رمزارزها در جهان/ سقوط سودآوری بیت‌کوین
  • سقوط سودآوری بیت‌کوین